Języki
angielski
dobry
hiszpański
podstawowy
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Koordynator ds. komunikacji wewnętrznej (samodzielne stanowisko w projekcie)
udział w procesie transformacji organizacyjno-biznesowej w największym projekcie w organizacji, kierowanie komunikacją wewnętrzną w projekcie i o projekcie do organizacji, opracowanie i wdrożenie strategii i planu komunikacji wewnętrznej, rozwój kanałów i (nieszablonowych) narzędzi komunikacji, tworzenie materiałów marketingowych, organizacja szkoleń i eventów, współpraca z agencjami reklamowymi.
Redaktor On-line
pisanie i redagowanie tekstów do serwisów internetowych „Wprost 24”, Ludzie Wprost, Infotuba.pl, Wprost i Kultura, tworzenie własnych serwisów, zbieranie informacji prasowych, tworzenie materiałów promocyjnych, pisanie recenzji do działu Kultura, pisanie informacji prasowych i komentarzy.
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Zarządzanie marketingiem
Zainteresowania
ludzie, taniec, Hiszpania, podróże, marketing polityczny, public relations, Woody Allen.
Organizacje
1.03.2006 – 30.06.2006
Polskie Radio S.A.
stanowisko: stażystka
obowiązki: tworzenie scenariusza audycji, pisanie krótkich tekstów do dzienników, ćwiczenia w studiu (nagrywanie, próby mikrofonowe), uczestnictwo w audycjach o charakterze popularno-naukowym, nauka prowadzenia wywiadu i rozmowy na magnetofonie reporterskim.
Październik 2003 – czerwiec 2006
współpraca z Polską Akademią Nauk (Instytut Języka Polskiego PAN)
Organizacja konferencji naukowych, czuwanie nad ich przebiegiem, przygotowywanie biuletynów informacyjnych.
Październik 2003 – czerwiec 2006
współpraca z Domem Wydawniczym „Bellona”
Reprezentowanie wydawnictwa na targach wydawniczych i edukacyjnych, współpraca z klientami.
Polskie Radio S.A.
stanowisko: stażystka
obowiązki: tworzenie scenariusza audycji, pisanie krótkich tekstów do dzienników, ćwiczenia w studiu (nagrywanie, próby mikrofonowe), uczestnictwo w audycjach o charakterze popularno-naukowym, nauka prowadzenia wywiadu i rozmowy na magnetofonie reporterskim.
Październik 2003 – czerwiec 2006
współpraca z Polską Akademią Nauk (Instytut Języka Polskiego PAN)
Organizacja konferencji naukowych, czuwanie nad ich przebiegiem, przygotowywanie biuletynów informacyjnych.
Październik 2003 – czerwiec 2006
współpraca z Domem Wydawniczym „Bellona”
Reprezentowanie wydawnictwa na targach wydawniczych i edukacyjnych, współpraca z klientami.
Inne
umiejętność pracy pod presją czasu,pomysłowość i kreatywność,szybkość w uczeniu się, otwartość na nowe wyzwania i doświadczenia,znajomość narzędzi marketingowych i PR,dobra znajomość praw decydujących o efektywnej pracy w zespole,znajomość rynku internetowego,
znajomość MS Office, CMS, HTML, programów graficznych, prawo jazdy kat. B.
znajomość MS Office, CMS, HTML, programów graficznych, prawo jazdy kat. B.
Grupy
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
GOVER.PL
GOVER - Polityka w Sieci
grupa czytelników pierwszego polskiego watch-doga, rejestrującego działania polityków.
PROAKTYWNIE
Grupa powstała z myślą o osobach, które przejmują odpowiedzialność za własne życie i nie boją się wyzwań. Dążą do celu i nieustannie się rozwijają.
Co tutaj znajdziesz?
Miłą i przyjazną atmosfe
Woody Allen. Życie i twórczość
Grupa dla miłośników kina tego wspaniałego reżysera i znawcy relacji damsko męskich:)