Umiejętności
Microsoft Excel
Microsoft Office
Microsoft Word
Microsoft PowerPoint
koordynowanie prac
System Windows
Prawo jazdy kat B
praca w zespole
Praca pod presją czasu i wyników
Łatwo nawiązuję kontakty interpersonalne
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Konsultant
Eifel Consulting
- prowadzenie księgowości firmy: prowadzenie KPiR, kontrola zobowiązań i płatności, zamykanie miesiąca oraz roku,
- kontakt z instytucjami podatkowymi, ZUS, GUS, bankami w zakresie niezbędnym w codziennym działaniu Firmy,
- prowadzenie dokumentacji pojazdów służbowych,
- kontrola nad terminowością wykonywanych przeglądów technicznych oraz napraw pojazdów,
- nadzór nad korespondencją,
- organizacja spotkań i wyjazdów służbowych,
- opracowywanie umów z kontrahentami,
- pozyskiwanie nowych klientów,
- tworzenie i aktualizacja bazy klientów,
- przygotowywanie/opracowywanie dokumentacji, prezentacji, ofert,
- tworzenie firmowych materiałów szkoleniowych, nadzór nad nimi oraz aktualizacja,
- zamawianie zaopatrzenia,
- nadzór nad stroną internetową.
- kontakt z instytucjami podatkowymi, ZUS, GUS, bankami w zakresie niezbędnym w codziennym działaniu Firmy,
- prowadzenie dokumentacji pojazdów służbowych,
- kontrola nad terminowością wykonywanych przeglądów technicznych oraz napraw pojazdów,
- nadzór nad korespondencją,
- organizacja spotkań i wyjazdów służbowych,
- opracowywanie umów z kontrahentami,
- pozyskiwanie nowych klientów,
- tworzenie i aktualizacja bazy klientów,
- przygotowywanie/opracowywanie dokumentacji, prezentacji, ofert,
- tworzenie firmowych materiałów szkoleniowych, nadzór nad nimi oraz aktualizacja,
- zamawianie zaopatrzenia,
- nadzór nad stroną internetową.
Konsultant
Tikoma Consulting Sp. z o.o.
- działania doradcze dla marek motoryzacyjnych polegające na prowadzeniu szkoleń, audytów oraz coatchingów,
- przygotowywanie dokumentacji, raportów, prezentacji, materiałów informacyjnych,
- Business Development: pozyskiwanie nowych klientów, aktualizacja bazy danych, współpraca z obecnymi klientami,
- obsługa administracyjna biura,
- nadzór nad zaopatrzeniem biura.
- przygotowywanie dokumentacji, raportów, prezentacji, materiałów informacyjnych,
- Business Development: pozyskiwanie nowych klientów, aktualizacja bazy danych, współpraca z obecnymi klientami,
- obsługa administracyjna biura,
- nadzór nad zaopatrzeniem biura.
Contractor Care Coordinator/Junior Procurement Specialist
Elan IT Resource Polska Sp. z o.o.
- realizacja procesów zakupowych na rzecz klientów Elan IT,
- administracja i kontrola procesów zakupowych,
- analiza rynku IT & T,
- stała współpraca z klientami i bieżąca obsługa podwykonawców i konsultantów współpracujących z Elan,
- analiza danych finansowych,
- skuteczne zarządzanie relacjami z kluczowymi klientami Elan IT,
- opieka nad pracownikami kontraktowymi, polegająca m.in. na: administracji dokumentacją, kontrola poprawności zamówień otrzymanych od klientów Elan oraz wystawianych pracownikom, kontrola procesu płatności, stały kontakt z pracownikami kontraktowymi.
- administracja i kontrola procesów zakupowych,
- analiza rynku IT & T,
- stała współpraca z klientami i bieżąca obsługa podwykonawców i konsultantów współpracujących z Elan,
- analiza danych finansowych,
- skuteczne zarządzanie relacjami z kluczowymi klientami Elan IT,
- opieka nad pracownikami kontraktowymi, polegająca m.in. na: administracji dokumentacją, kontrola poprawności zamówień otrzymanych od klientów Elan oraz wystawianych pracownikom, kontrola procesu płatności, stały kontakt z pracownikami kontraktowymi.
Contractor Care Coordinator/Junior Accountant
Elan IT Resource Polska Sp. z o.o.
- księgowania dokumentów w systemie księgowym CDN Optima,
- księgowania dot. zamknięcia miesiąca,
- uzgadnianie sald rozrachunkowych na koniec miesiąca,
- kontrola zobowiązań i płatności,
- przygotowanie zestawień dla kontrolera Finansowego niezbędnych do sporządzenia comiesięcznych raportów,
- kontakt z instytucjami podatkowymi, GUS, bankami w zakresie niezbędnym w codziennym działaniu Firmy,
- pomoc Kontrolerowi Finansowemu w codziennych czynnościach, między innymi związanych z tworzeniem budżetu, forecastów i innych,
- stała współpraca z Klientami i bieżąca obsługa podwykonawców i konsultantów współpracujących z Firmą,
- efektywne zarządzanie relacjami z pracownikami kontraktowymi Kluczowych Klientów.
- księgowania dot. zamknięcia miesiąca,
- uzgadnianie sald rozrachunkowych na koniec miesiąca,
- kontrola zobowiązań i płatności,
- przygotowanie zestawień dla kontrolera Finansowego niezbędnych do sporządzenia comiesięcznych raportów,
- kontakt z instytucjami podatkowymi, GUS, bankami w zakresie niezbędnym w codziennym działaniu Firmy,
- pomoc Kontrolerowi Finansowemu w codziennych czynnościach, między innymi związanych z tworzeniem budżetu, forecastów i innych,
- stała współpraca z Klientami i bieżąca obsługa podwykonawców i konsultantów współpracujących z Firmą,
- efektywne zarządzanie relacjami z pracownikami kontraktowymi Kluczowych Klientów.
Junior IT Recruitment Consultant
Elan IT Resource Polska Sp. z o.o.
- rekrutacja na stanowiska głównie z branży IT&T a także finanse/analiza, sprzedaż/marketing,
- opieka nad kluczowym klientem,
- odpowiedzialność za cały cykl realizacji projektów (od momentu analizy potrzeb Klienta, poprzez negocjowanie warunków umowy do zakończenia rekrutacji na dane stanowisko),
- udział we wszystkich etapach procesów rekrutacyjnych (selekcja aplikacji, rozmowy kwalifikacyjne z kandydatami, przeprowadzanie testów umiejętności informatycznych, przygotowywanie profili kandydatów i prezentowanie ich klientom),
- aktywne poszukiwanie nowych klientów, spotkania z klientami oraz monitorowanie ich potrzeb, przygotowywanie propozycji współpracy.
- opieka nad kluczowym klientem,
- odpowiedzialność za cały cykl realizacji projektów (od momentu analizy potrzeb Klienta, poprzez negocjowanie warunków umowy do zakończenia rekrutacji na dane stanowisko),
- udział we wszystkich etapach procesów rekrutacyjnych (selekcja aplikacji, rozmowy kwalifikacyjne z kandydatami, przeprowadzanie testów umiejętności informatycznych, przygotowywanie profili kandydatów i prezentowanie ich klientom),
- aktywne poszukiwanie nowych klientów, spotkania z klientami oraz monitorowanie ich potrzeb, przygotowywanie propozycji współpracy.
Research Consultant
Elan IT Resource Polska Sp. z o.o.
- aktywne poszukiwanie kandydatów na stanowiska specjalistyczne i kierownicze w branży IT metodą direct search;
- aktualizowanie i przeszukiwanie bazy danych;
- prowadzenie wstępnych rozmów telefonicznych;
- weryfikacja nadesłanych aplikacji;
- umawianie kandydatów na spotkania;
- informowanie kandydatów o przebiegu rekrutacji;
- przygotowywanie profili stanowisk;
- przygotowywanie, wprowadzanie, odświeżanie i kontrola wprowadzonych ogłoszeń do portali internetowych;
- aktualizowanie i przeszukiwanie bazy danych;
- prowadzenie wstępnych rozmów telefonicznych;
- weryfikacja nadesłanych aplikacji;
- umawianie kandydatów na spotkania;
- informowanie kandydatów o przebiegu rekrutacji;
- przygotowywanie profili stanowisk;
- przygotowywanie, wprowadzanie, odświeżanie i kontrola wprowadzonych ogłoszeń do portali internetowych;
Executive Assistant
Elan IT Resource Polska Sp. z o.o.
- zarządzanie kalendarzem oraz koordynowanie spotkań i podróży służbowych Country Managera
- przygotowywanie dokumentacji, raportów, prezentacji, materiałów informacyjnych;
- współpraca z firmami zewnętrznymi (szkoleniowe, agencje doradztwa personalnego, usługi medyczne itd.) oraz z obecnymi klientami;
- Business Development: pozyskiwanie nowych klientów, aktualizacja bazy danych, współpraca z obecnymi klientami;
- prace administracyjno-biurowe; pomoc przy realizowanych projektach;
- zarządzanie obiegiem dokumentów i informacji;
- wprowadzanie, odświeżanie i kontrola wprowadzonych ogłoszeń do portali internetowych;
- przygotowywanie dokumentacji, raportów, prezentacji, materiałów informacyjnych;
- współpraca z firmami zewnętrznymi (szkoleniowe, agencje doradztwa personalnego, usługi medyczne itd.) oraz z obecnymi klientami;
- Business Development: pozyskiwanie nowych klientów, aktualizacja bazy danych, współpraca z obecnymi klientami;
- prace administracyjno-biurowe; pomoc przy realizowanych projektach;
- zarządzanie obiegiem dokumentów i informacji;
- wprowadzanie, odświeżanie i kontrola wprowadzonych ogłoszeń do portali internetowych;
Referent ds. Administracyjnych
ORLEN Administracja Sp. z o.o.
- przyjęcie i rejestracja umów dostawy, kontraktów i zleceń;
- przyjmowanie, rejestrowanie oraz sprawdzanie prawidłowości pod względem zgodności z obowiązującymi w tym zakresie uregulowaniami PKN ORLEN S.A. wniosków dotyczących zakupu Gotowych Dóbr Inwestycyjnych;
- nadawanie bieżących numerów PSP w systemie SAP/R3 oraz indeksów materiałowych;
- przyjmowanie, rejestrowanie oraz sprawdzanie prawidłowości pod względem zgodności z obowiązującymi w tym zakresie uregulowaniami PKN ORLEN S.A. wniosków dotyczących zakupu Gotowych Dóbr Inwestycyjnych;
- nadawanie bieżących numerów PSP w systemie SAP/R3 oraz indeksów materiałowych;
Asystenka Biura Zarządu
- rejestracja korespondencji przychodzącej oraz wychodzącej;
- rejestracja oraz wstępne opracowanie/opisanie faktur;
- organizacja spotkań oraz podróży służbowych; prowadzenie harmonogramu spotkań Prezesa Zarządu;
- prace administracyjno-biurowe; pomoc przy realizowanych projektach;
- zarządzanie obiegiem dokumentów i informacji;
- rejestracja oraz wstępne opracowanie/opisanie faktur;
- organizacja spotkań oraz podróży służbowych; prowadzenie harmonogramu spotkań Prezesa Zarządu;
- prace administracyjno-biurowe; pomoc przy realizowanych projektach;
- zarządzanie obiegiem dokumentów i informacji;
Szkolenia i kursy
2010.09
Kurs „Efektywny Księgowy”
SEKA S.A.
2009.09
Szkolenie z zakresu „Profesjonalna sprzedaż na trudnym rynku”
Iga Padlewska
2005.10
Kurs Księgowości Komputerowej
Zakład Doskonalenia Zawodowego w Płocku
Kurs „Efektywny Księgowy”
SEKA S.A.
2009.09
Szkolenie z zakresu „Profesjonalna sprzedaż na trudnym rynku”
Iga Padlewska
2005.10
Kurs Księgowości Komputerowej
Zakład Doskonalenia Zawodowego w Płocku
Specjalizacje
Human Resources/Zasoby ludzkie
Rekrutacja/Employer Branding
Inne
Umiejętności:
IT:
MS Office: Word, Excel, Power Point
Windows XP, VISTA
Umiejętności interpersonalne:
Praca z grupą i w grupie;
Aktywnej i efektywnej współpracy;
Łatwość nawiązywania kontaktów i adaptacji;
Umiejętność radzenia sobie ze stresem;
Inne:
Prawo jazdy kat. B; wieloletnie doświadczenie w prowadzeniu samochodu
IT:
MS Office: Word, Excel, Power Point
Windows XP, VISTA
Umiejętności interpersonalne:
Praca z grupą i w grupie;
Aktywnej i efektywnej współpracy;
Łatwość nawiązywania kontaktów i adaptacji;
Umiejętność radzenia sobie ze stresem;
Inne:
Prawo jazdy kat. B; wieloletnie doświadczenie w prowadzeniu samochodu
Grupy
ASP.NET
Grupa skupiająca osoby tworzące strony w technologii ASP.NET oraz AJAX. Dodatkowo poruszane bedą tematy związane z najnowszymi technologiami ze stajni Microsoftu.
Bazy Danych
Zagadnienia bazodanowe: SQL99 i jego implementacje w popularnych systemach RDBMS: Oracle, MySQL, PostgreSQL, MSSQL, IBM DB2 i inne.
Biegnąca z Naturą
Inspiracją do powstania tego pomysłu jest nasze osobiste pragnienie powrotu do korzeni własnej kobiecości oraz jej pełnego poczucia i wewnętrznej integracji. W konsekwencji pojawiła się idea dania tak
Business IT
Grupa firm branży IT / INTERNET. Liderzy i Eksperci. Wydarzenia branżowe rynku IT (B2B). Zarządzanie IT, badanie IT, startupy IT, technologia IT, internet IT, ebiznes IT.
Elan
ELAN jest światowym specjalistą w dziedzinie rekrutacji do sektorów IT&T
Nasz profesjonalizm i doświadczenie na rynku IT&T sprawiły, że współpracujemy z około 6000 pracowników kontraktowych, a takż
Filmowy Pościg Lata
Filmowy pościg lata Cinema City to wakacyjny super konkurs dla kinomaniaków zainteresowanych wspaniałą rozrywką i atrakcyjnymi nagrodami. Dla członków naszej grupy przewidziane dodatkowe nagrody!