Języki
angielski
biegły
Doświadczenie zawodowe
Zastępca Dyrektora ds. Sprzedaży Detalicznej/Kierownik Centrm Relacji z Klientami
Union Investment TFI
- aktywna sprzedaż produktów dedykowanych klientom VIP
- poszukiwanie nowych partnerów w ramach budowania własnej sieci dystrybucji
-zarządzanie pracą jednostki organizacyjnej typu Centrum Relacji z Klientami:inbound-outbound,
- współłpraca z siecią dystrybucji w zakresie procesowania reklamacji, spraw bieżących,
- współpraca z Agentem Transferowy: tworzenie procedur operacyjnych, wydawanie instrukcji finasowych, przetwarzenie zleceń i dyzpozycji
- nadzór nad pracą Punktu Obsługi Klienta: przyjmowanie zleceń i dyspozycji, informacje na temat funduszy inwestycyjnych
- obsługa klientów w ramach programu UniVIP: konferencje, spotkania, prezentacje
-współpraca z firmami telekomunikacyjnymi i dostawcami aplikacji typu CRM, call center, panel leadowy
- prowadzenie lub uczestnictwo w projektach: budowanie własnego kanału dystrybucji, przygotowanie aplikacji mobilnej, przygotowanie Wirtualnego Oddziału
-prowadzenie projektów szkoleniowych dla sieci dystrybucji
- poszukiwanie nowych partnerów w ramach budowania własnej sieci dystrybucji
-zarządzanie pracą jednostki organizacyjnej typu Centrum Relacji z Klientami:inbound-outbound,
- współłpraca z siecią dystrybucji w zakresie procesowania reklamacji, spraw bieżących,
- współpraca z Agentem Transferowy: tworzenie procedur operacyjnych, wydawanie instrukcji finasowych, przetwarzenie zleceń i dyzpozycji
- nadzór nad pracą Punktu Obsługi Klienta: przyjmowanie zleceń i dyspozycji, informacje na temat funduszy inwestycyjnych
- obsługa klientów w ramach programu UniVIP: konferencje, spotkania, prezentacje
-współpraca z firmami telekomunikacyjnymi i dostawcami aplikacji typu CRM, call center, panel leadowy
- prowadzenie lub uczestnictwo w projektach: budowanie własnego kanału dystrybucji, przygotowanie aplikacji mobilnej, przygotowanie Wirtualnego Oddziału
-prowadzenie projektów szkoleniowych dla sieci dystrybucji
Kierownik CallNet
Comptelnet Sp. z.o.o.
- zarządzanie call center zewnętrznym
- opieka nad kluczowymi klientami
- raportowanie do Zarządu- zyskownośc projektów
- przygotowywanie biznesplanu, strategii marketinogwej dla jednostki organizacyjnej
- szkolenia telemarketinogwe
- prezentacje usług dla klientów
- opieka nad kluczowymi klientami
- raportowanie do Zarządu- zyskownośc projektów
- przygotowywanie biznesplanu, strategii marketinogwej dla jednostki organizacyjnej
- szkolenia telemarketinogwe
- prezentacje usług dla klientów
Edukacja
Specjalizacje
Bankowość
Pośrednictwo finansowe
Call Center
Zarządzanie Call Center
Finanse/Ekonomia
Rynki kapitałowe
Zainteresowania
Polityka, czytanie biografii znanych ludzi,współpraca z wydawnictwami w zakresie krótkich form literackich: sylwetki, reportaże, raporty
Grupy
Akademia Leona Koźmińskiego
Niepubliczna szkoła wyższa o statusie akademii założona w 1993 r. Najbardziej akredytowana
i najwyżej notowana w międzynarodowym rankingu Financial Times szkoła biznesu w Europie
Środkowo-Wschodniej
Aplikacje mobilne
O tworzeniu aplikacji mobilnych - na komórki, palmy, handheldy etc. Dyskusje o architekturze, pracach developerskich, testowaniu itd.
sprzedaż baz danych
oferty baz danych oraz ewentualne dyskusje na ich temat,
wszelkie możliwe pytania oraz odpowiedzi