Ania Śpiewak

pracownik administracyjny, TV City, ONMEDIA
Szczytno, warmińsko-mazurskie

Języki

angielski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Logo
Specjalista ds. administracji i Sprzedaży
ONMEDIA
• Prowadzenie telefonicznej sprzedaży produktów
• Prowadzenie korespondencji z klientami
• Udzielanie odpowiedzi na zapytania klientów
• Dążenie do zapewnienia wysokiej jakości obsługi Klienta
• Prace biurowe
• Przyjmowanie i ewidencjonowanie korespondencji
TV City
pracownik administracyjny
• Wystawianie faktur oraz monitoring płatności, koordynacja procesu windykacji należności
• Współpraca z biurem rachunkowym i kancelarią prawną
• wpisywanie płatności do systemu
• Dbałość o szybką i poprawną rejestrację zamówień klientów
• Wykonywanie powierzonych zadań zgodnie z Procedurami Wewnętrznymi
• Prowadzenie korespondencji z klientami, przypominanie o terminach płatności
• Zajmowałam się typowymi pracami biurowymi oraz prostymi zadaniami księgowymi
• Przygotowywanie zestawień sprzedaży, kosztów dla wspólników
• Archiwizacja dokumentów
• Rozliczanie premii i prowizji pracowników i partnerów handlowych
Logo
asystent projektu
Prywatne Przedsiębiorstwo Obsługi Rolnictwa „Zwiększenie Innowacyjności sektor MSP”, Program Szkol
• Przygotowywanie biznes planów
• Przygotowywanie dokumentacja na szkolenia
• Nadzór nad szkoleniem
• Prowadzenie korespondencji
• Prace biurowe
Logo
Kelner, barman
Ośrodek Wypoczynkowy „Rusałka”
• Analizowałam zapotrzebowanie na towar
• Zajmowałam się bezpośrednią obsługą klienta

Szkolenia i kursy

• Ukończony kurs „Asystent Menadżersko – Administracyjno - Finansowy firmy z językiem angielskim” (500 godzin) Data kursu: 15.08.2006- 15.12.2006
• Odbyłam praktykę w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Szczytnie, sekcja świadczenia rodzinne Data praktyki: 20.09.2006 – 25.10.2006

Edukacja

Logo
Pedagogika Promocji Zdrowia, magisterskie
Olsztyńska Szkoła Wyższa im. J. Rusieckiego
Logo
Animacj Turystyki i Rekreacji, licencjackie
Olsztyńska Szkoła Wyższa im. J. Rusieckiego w Olsztynie

Specjalizacje

Sprzedaż
Nieruchomości/Budownictwo

Inne

• Prawo jazdy kat. B, ,
• Rzetelność, punktualność, odpowiedzialność,
• Umiejętność organizacji czasu własnego,
• Umiejętność pracy zespołowej i indywidualnej oraz nawiązywania i utrzymywania przyjaznych relacji z ludźmi
• Pozytywne nastawienie do pracy
• Bardzo dobra znajomość komputera. (Pakiet Office, Windows).