Anna Wierzbicka
koordynator działu marketingu, DSUE
Warszawa,
mazowieckie
Umiejętności
Microsoft Office
Outlook
Prawo jazdy kat B
zdolności organizacyjne
komunikatywność
otwartość na nowe wyzwania
Współpraca międzynarodowa
Języki
angielski
dobry
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Koordynator Działu Marketingu
Działania marketingowe:
• Planowanie i zarządzanie budżetem marketingowym
• Współtworzenie i realizacja kampanii reklamowych i promocyjnych, w oparciu o współpracę z działami firmy w regionach Polski i na rynkach europejskich
• Koordynacja prac związanych z przygotowywaniem imprez targowych, seminariów szkoleniowych, konferencji, imprez integracyjnych, branżowych dla kontrahentów krajowych i zagranicznych oraz pracowników firmy
• Koordynacja prac projektowych pomiędzy działami w zakresie opracowań nowych produktów, dokumentacji technicznej i komunikacji rynkowej, opracowanie narzędzi wsparcia sprzedaży
• Przygotowywanie i publikacja materiałów informacyjno-reklamowych na potrzeby odbiorców krajowych i zagranicznych
• Koordynacja prac związanych z przygotowaniem i obsługą stron www zarówno w polskiej, jak i w zagranicznych wersjach językowych
• Opracowywanie procedur, dokumentowanie i wdrażanie systemu jakości w dziale marketingu
Działania PR
• Koordynacja współpracy pomiędzy działami firmy w zakresie obsługi merytorycznej spotkań prasowych, opracowań informacji prasowych, komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej
• Kontakty z mediami
• Redagowanie informacji prasowych, artykułów i tekstów marketingowych związanych z oferowanymi rozwiązaniami i produktami
• Opracowywanie newsletterów do pracowników oraz kontrahentów firmy
• Współpraca z agencją PR
• Opracowywanie budżetu i harmonogramu działań PR oraz odpowiedzialność za ich realizacje
• Budowanie wizerunku firmy
• Planowanie i zarządzanie budżetem marketingowym
• Współtworzenie i realizacja kampanii reklamowych i promocyjnych, w oparciu o współpracę z działami firmy w regionach Polski i na rynkach europejskich
• Koordynacja prac związanych z przygotowywaniem imprez targowych, seminariów szkoleniowych, konferencji, imprez integracyjnych, branżowych dla kontrahentów krajowych i zagranicznych oraz pracowników firmy
• Koordynacja prac projektowych pomiędzy działami w zakresie opracowań nowych produktów, dokumentacji technicznej i komunikacji rynkowej, opracowanie narzędzi wsparcia sprzedaży
• Przygotowywanie i publikacja materiałów informacyjno-reklamowych na potrzeby odbiorców krajowych i zagranicznych
• Koordynacja prac związanych z przygotowaniem i obsługą stron www zarówno w polskiej, jak i w zagranicznych wersjach językowych
• Opracowywanie procedur, dokumentowanie i wdrażanie systemu jakości w dziale marketingu
Działania PR
• Koordynacja współpracy pomiędzy działami firmy w zakresie obsługi merytorycznej spotkań prasowych, opracowań informacji prasowych, komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej
• Kontakty z mediami
• Redagowanie informacji prasowych, artykułów i tekstów marketingowych związanych z oferowanymi rozwiązaniami i produktami
• Opracowywanie newsletterów do pracowników oraz kontrahentów firmy
• Współpraca z agencją PR
• Opracowywanie budżetu i harmonogramu działań PR oraz odpowiedzialność za ich realizacje
• Budowanie wizerunku firmy
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Kampanie marketingowe/Eventy
Marketing
Komunikacja marketingowa
Marketing
Zarządzanie marketingiem
Public Relations
Zewnętrzny PR
Reklama/Grafika/Kreacja/Fotografia
Reklama