Angelika Serwatka
Starszy Bankier Klienta, Alior Bank S.A. Oddział Zabrze
Umiejętności
Otwartość i łatwość w nawiązywaniu kontaktów interpersonalnych
organizowanie pracy własnej i zespołu
Entuzjazm, optymizm i motywacja do osiągania zakładanych celów
samodzielność w działaniu przy jednoczesnej umiejętności pracy w grupie
Umiejętność radzenia sobie ze stresem, pracy w zespole i szybkiego uczenia się
Doświadczenie zawodowe
Bankier klienta indywidualnego
• prezentowanie oferty i sprzedaż produktów bankowości detalicznej oraz produktów inwestycyjnych
i ubezpieczeniowych
• przyjmowanie wniosków kredytowych, przekazywanie ich w celu rozpatrzenia do działu ryzyka, informowanie klienta o decyzji
• realizacja indywidualnych planów sprzedaży, aktywne pozyskiwanie oraz kompleksowa obsługa klientów
indywidualnych
• kształtowanie pozytywnego wizerunku banku
i ubezpieczeniowych
• przyjmowanie wniosków kredytowych, przekazywanie ich w celu rozpatrzenia do działu ryzyka, informowanie klienta o decyzji
• realizacja indywidualnych planów sprzedaży, aktywne pozyskiwanie oraz kompleksowa obsługa klientów
indywidualnych
• kształtowanie pozytywnego wizerunku banku
Referent ds. administracyjnych
• obsługa sekretariatu;
• obsługa programu informatycznego „Spirala ZINT” obejmującego zakładanie ewidencji osobowej oraz jej aktualizacja;
• archiwizacja dokumentów;
• obsługa interesantów oraz biura przepustek;
• wykonywanie prac w ramach zleconej korespondencji;
• wypełnianie druków wezwań oraz kart powołań;
• przeszkolenie z zakresu Ochrony Informacji Niejawnych
• obsługa programu informatycznego „Spirala ZINT” obejmującego zakładanie ewidencji osobowej oraz jej aktualizacja;
• archiwizacja dokumentów;
• obsługa interesantów oraz biura przepustek;
• wykonywanie prac w ramach zleconej korespondencji;
• wypełnianie druków wezwań oraz kart powołań;
• przeszkolenie z zakresu Ochrony Informacji Niejawnych