Angelika Kinga Niedbała

Supervisor /Team Lider
Warszawa, mazowieckie

Doświadczenie zawodowe

Atlas Telecom Solution Sp. z.o.o.
Kierownik Zespołu Sprzedaży
Orange Polska S.A.
specjalista ds. wsparcia operacji i obsługa VIP
-prowadzenie spraw (pisma,interwencja)klienta biznesowego od chwili przyjęcia po wyjaśnienie/rozpatrzenie oraz udzielenie odpowiedzi pisemnej
-odpowiedzialność za kontakty z klientami biznesowymi
-statusowanie dla zgłaszających sprawy i interwencje do Biura Prasowego i Dyrektorów zgodnie z procedurą wewnętrzną
-współpraca z grupami technicznymi,departamentem rozliczeń,windykacji oraz prawników podczas realizacji interwencji
Call One SA
Supervisor - Projekt Wydawnictwa IMP
-koordynacja pracy 40 osobowego zespołu konsultantów
-analiza wyników sprzedażowych
-coachungi,retreningi,mentoringi,monitoring
-szkolenia z zalresu wprowadzania nowego produktu
-przygotowanie nowych kandydatów na stanowisko konsultanta / telemarketera
-symulacje rozmów z nowymi kandydatami według schematu rozmów wymaganym na stonowisku konsultanta
-raportowanie wyników sprzedażowych do Koordynatora Projektu, Dyrektora Sprzedaży
-odsłuchy bieżące rozmów konsultantów
-odsłuchy rozmów sprzedażowych i sprawdzanie ich pod względem zgodności proceduralnej, poprawności i jakości przyjętej przez wydawnictwo IMP
-wdrażanie nowych rozwiązań poprawiających jakość rozmów sprzedażowych konsultantów
-monitoring wyników sprzedażowych
instytut audytu i ewaluacji
sekretarka
-obsługa biura projektowego i wsparcie pracowników IAiE
-obsługa centrali telefonicznej
-sporządzanie korespondencji dotyczącej projektów
-ewidencja poczty przychodzącej i wychodzącej
-dbanie o prawidłowy obieg dokumnetów w firmie
-rekrutacja kandydatów na szkolenia dofinansowane przez UE
-archiwizacja dokumentów beneficjentów ostatecznych
-sporządzanie raportów z zakresu zgłoszeń beneficjentów
-realizacja zamówień na artykuły biurowe
Holiday Travel Center
kierownik zmiany
-zarządzanie 10 osobowym zespołem
-koordynowanie pracy i wyznaczanie zadań pracownikom
-potwierdzanie umówionych przez pracowników spotkań
-przygotowywanie raportów
-analiza postępów pracy działu Call Center

Edukacja

Logo
PR, studia podyplomowe
Akademia im. Leona Koźmińskiego w Warszawie
Logo
socjologia, magisterskie
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej w Warszawie
Logo
socjologia, licencjackie
Szkoła Wyższa im. B. Jańskiego w Warszawie

Specjalizacje

Administracja biurowa
Stanowiska asystenckie

Grupy

Akademia Leona Koźmińskiego
Akademia Leona Koźmińskiego
Niepubliczna szkoła wyższa o statusie akademii założona w 1993 r. Najbardziej akredytowana i najwyżej notowana w międzynarodowym rankingu Financial Times szkoła biznesu w Europie Środkowo-Wschodniej
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej powstała w 1996 r. Wysokie miejsca rankingowe i oceny najbardziej prestiżowych instytucji w Polsce.
ASYSTENTKA.PL
ASYSTENTKA.PL
Wyjatkowa grupa wyjątkowych asystentek, sekretarek, recepcjonistek, a w szczególności nasze rekomendowane kandydatki :-), uczestniczki spotkań, szkoleń i osoby zaprzyjaźnione.
Giełda Pracy
Giełda Pracy
Grupa dla szukających pracy.