Angelika Jagiełka
Właściciel, Własna działalność
Wrocław,
dolnośląskie
Języki
angielski
dobry
niemiecki
podstawowy
Szkolenia i kursy
-Prawo jazdy kat B (uprawnienia od 2008 r.),
-Kurs Renowacji mebli antycznych 80 h - Pracownia Akant Wrocław
-kurs kasjera złotowo-walutowego,
-KNF 152 h oraz 48 h
-„Zarządzanie zespołem-analiza SWOT”,
-„Skuteczny manager”,
-„Efektywność zespołu”,
-„Skuteczne planowanie pracy zespołu”,
-„Budowanie zaangażowania w zespole”,
-„ Rozwój pracowników”,
-„Tajniki prowadzenia szkoleń”
-program Menadżer 2.0 dla średniej kadry menadżerskiej PZU
-ukończenie serii szkoleń Akademia Dyrektora PZU
oraz liczne szkolenia produktowe
-Kurs Renowacji mebli antycznych 80 h - Pracownia Akant Wrocław
-kurs kasjera złotowo-walutowego,
-KNF 152 h oraz 48 h
-„Zarządzanie zespołem-analiza SWOT”,
-„Skuteczny manager”,
-„Efektywność zespołu”,
-„Skuteczne planowanie pracy zespołu”,
-„Budowanie zaangażowania w zespole”,
-„ Rozwój pracowników”,
-„Tajniki prowadzenia szkoleń”
-program Menadżer 2.0 dla średniej kadry menadżerskiej PZU
-ukończenie serii szkoleń Akademia Dyrektora PZU
oraz liczne szkolenia produktowe
Specjalizacje
Bankowość
Pośrednictwo finansowe
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Ubezpieczenia
Ubezpieczenia majątkowe
Ubezpieczenia
Ubezpieczenia na życie
Zainteresowania
Meblarstwo współczesne i antyczne, renowacja mebli, literatura podróżnicza, muzyka, podstawy zdrowego żywienia
Inne
Sukcesy zawodowe:
1. 2013 r Doprowadzenie oddziału w Bystrzycy Kłodzkiej do 2 miejsca w Polsce – najwyższa jakość obsługi klienta, realizacja planów sprzedażowych najwyższa w sieci
2. 2014 r. Efektywne zarządzanie największym oddziałem PZU w Polsce, 2 miejsce w Polsce – najwyższa jakość obsługi klienta, 6 miejsce w Polsce - najwyższy poziom realizacji planów sprzedażowych
3. 2015 r. Poprawa jakości obsługi klienta w sieci agentów - 1 miejsce w Polsce po 2 Q
1. 2013 r Doprowadzenie oddziału w Bystrzycy Kłodzkiej do 2 miejsca w Polsce – najwyższa jakość obsługi klienta, realizacja planów sprzedażowych najwyższa w sieci
2. 2014 r. Efektywne zarządzanie największym oddziałem PZU w Polsce, 2 miejsce w Polsce – najwyższa jakość obsługi klienta, 6 miejsce w Polsce - najwyższy poziom realizacji planów sprzedażowych
3. 2015 r. Poprawa jakości obsługi klienta w sieci agentów - 1 miejsce w Polsce po 2 Q
Grupy
Baza najlepszych firm szkoleniowych
Lista najlepszych i renomowanych firm szkoleniowych, doradczych, HR i konsultingowych.
Tu można dyskutować i zareklamować swoje usługi oraz ofertę. Grupa otwarta dla tych co szkolą i tych co chcą się
coaching
Coaching to wyjątkowa i skuteczna forma pracy na różnych obszarów i osób które oczekują ,,czegoś" od zycia co pozwoli ,,złąpać wiatr w żagle" by móc dotrzeć tam gdzie czują się spełnieni i
Przedsiębiorczość
Przedsiębiorcy, osoby przedsiębiorcze, współpraca biznesowa, przyjaciele biznesowi, rozwój osobisty i firmowy, pomoc, dotacje, biznesplany. Przedsiębiorczość
WSPÓŁPRACA W BANKOWOŚCI
Grupa dla osób, które szukają kontaktów i rozwoju swojej kariery w bankowości.
Zarządzanie
Grupa dla zarządzających, chcących zarządzać i lubiących dzielić się wiedzą z zakresu zarządzania.