Angelika Hawrysz

Angelika Hawrysz

Customer Quality Engineer
Wrocław, dolnośląskie

Umiejętności

B2B FMEA IMDS KPM PPAP Dom jakości SPC Rysunek Techniczny 5. Dlaczego Pareto chart MS Office ISO 9001 MSA Auto Cad Microsoft Office BeOn VW System VDA 6.3 VDA 2 Ishikawa diagrams 8D reporting Inventor SolidWorks

Języki

angielski
dobry
niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Faurecia
Customer Quality Engineer
- aktualizacja wskaźników jakościowych,
- przygotowywanie raportów 8D,
- opracowanie reklamacji w systemie KPM,
- analiza zwrotów z rynku - Warranty,
- aktualizacja "Bemusterungu" w BeOn.
Faurecia
Customer Contact / Quality Specialist
- kontakt z polskimi oraz zagranicznymi klientami,
- zarządzanie reklamacjami,
- przygotowywanie raportów 8D,
- nadzór nad działaniami natychmiastowymi i korygującymi,
- przygotowywanie oraz aktualizowanie dokumentacji jakościowej,
- prezentacja PPAP,
- uczestniczenie w audytach;
- szkolenie pracowników.

Edukacja

Logo
Zarządzanie Jakością, magisterskie
Politechnika Wrocławska
Logo
Zarządzanie i Inżynieria Produkcji, inżynierskie
Politechnika Wrocławska

Specjalizacje

Produkcja
Zarządzanie produkcją
Zarządzanie jakością
Zapewnienie jakości

Grupy

Auditorzy Systemów Zarządzania
Auditorzy Systemów Zarządzania
Grupa osób związanych z auditowaniem Systemów Zarządzania takich jak ISO 9001, ISO 14001, PN-N/OHSAS 18001, ISO 27001, ISO/TS 16949, ISO 22000 (IFS, BRC), ISO 13485, ISO/IEC 17025, IRIS itp.
Jakość
Jakość
Grupa osób związanych z zarządzaniem jakością, a także środowiskiem i bezpieczeństwem w organizacjach oraz auditowaniem systemów.
Zarządzanie Jakością
Zarządzanie Jakością
Grupa dla osób zawodowo zajmujących się zarządzaniem jakością (m.in. konsultantów, trenerów, pełnomocników ds. zarządzania jakością)