Umiejętności
Reklama
Digital Marketing
media eletroniczne
Strategia marketingowa
Analiza mediów
Zakup Mediów
Planowanie mediów
Strategie mediowe
Reklama online
Social Media
Języki
angielski
biegły
Doświadczenie zawodowe
Stażysta, Marketing B2B
- Współorganizowanie konferencji biznesowej „Wyzwania HR w 2010r”;
- Wdrożenie narzędzi usprawniających proces tworzenia cyklicznych statystyk z wyników generowanych przez Megapanel PBI/Gemius, gemiusTraffic oraz Google Analytics;
- Wsparcie działu Business Intelligence przy tworzeniu ekonometrycznych modeli przewidujących oczekiwaną wartość przychodów;
- Bieżąca komunikacja i obsługa zapytań ze strony Działu Sprzedaży (w tym: tworzenie raportów opartych na wskaźnikach statystycznych);
- Przygotowanie prezentacji oraz ofert sprzedażowych i wizerunkowych;
- Analiza konkurencji;
- Planowanie działań promocyjnych i poszukiwanie nowych form zwiększenia sprzedaży.
- Wdrożenie narzędzi usprawniających proces tworzenia cyklicznych statystyk z wyników generowanych przez Megapanel PBI/Gemius, gemiusTraffic oraz Google Analytics;
- Wsparcie działu Business Intelligence przy tworzeniu ekonometrycznych modeli przewidujących oczekiwaną wartość przychodów;
- Bieżąca komunikacja i obsługa zapytań ze strony Działu Sprzedaży (w tym: tworzenie raportów opartych na wskaźnikach statystycznych);
- Przygotowanie prezentacji oraz ofert sprzedażowych i wizerunkowych;
- Analiza konkurencji;
- Planowanie działań promocyjnych i poszukiwanie nowych form zwiększenia sprzedaży.
Praktykantka w dziale marketingu herbat
Realizacja 3 samodzielnych projektów:
- przeprowadzenie kompleksowej analizy jakościowej oraz ilościowej rynku herbat oraz zaproponowanie możliwości rozwoju marki Saga;
- przygotowanie strony www.herbatasaga.pl we współpracy z agencją interaktywną;
- koordynacja konkursu dla konsumentów „Sagowe Rymy”;
oraz pomoc przy bieżących projektach i pracy działu (m.in. przygotowywanie umów, projektów graficznych opakowań, kodowanie faktur w systemie DCIW, przygotowywanie analiz sprzedażowych w oparciu o system Nielsen Nitro)
- przeprowadzenie kompleksowej analizy jakościowej oraz ilościowej rynku herbat oraz zaproponowanie możliwości rozwoju marki Saga;
- przygotowanie strony www.herbatasaga.pl we współpracy z agencją interaktywną;
- koordynacja konkursu dla konsumentów „Sagowe Rymy”;
oraz pomoc przy bieżących projektach i pracy działu (m.in. przygotowywanie umów, projektów graficznych opakowań, kodowanie faktur w systemie DCIW, przygotowywanie analiz sprzedażowych w oparciu o system Nielsen Nitro)
Szkolenia i kursy
Marketing interaktywny: Specyfika Internetu na tle innych mediów. Planowanie i realizacja kampanii w Internecie. – szkolenie przeprowadzone przez dom mediowy Mindshare, 21.10.2009
Konsument w sieci – konferencja zorganizowana przez Studenckie Koło Naukowe Psychologii Ekonomicznej MODERATOR, 17.05.2008
@rewolucja biznesu 3.0 – konferencja zorganizowana przez Fundację Obserwatorium Zarządzania we współpracy z Portalem wiedzy dla biznesu - Nowoczesna Firma, 12.05.2008
Wirtualny Świat w PR i marketingu - seminarium organizowane przez Epr.pl, 29.04.2008
Wirtualni konsumenci, wirtualne światy – realne pieniądze. Czy i jak badać wirtualnych konsumentów? (case study – badanie w Second Life) – warsztat zorganizowany przez Brief we współpracy z TNS OBOP, 08.11.2007
Spirit of Leadership - warsztat organizowany przez Spirit of Leadership – Szkolenia kadr zarządzających, 30.09.2007
Video w e-marketingu – warsztat przeprowadzony przez OS3 Multimedia podczas konferencji Nowe Media w Marketingu: złap ten sygnał, 09.05.2007
Dodatkowo przebyte liczne szkolenia organizowane przez partnerów AIESEC w ramach współpracy ogólnopolskiej i lokalnej m. in. asertywność, podstawy PMI, trening kreatywności, praca w grupie, prowadzenie projektu, automotywacja, zarządzanie czasem.
Konsument w sieci – konferencja zorganizowana przez Studenckie Koło Naukowe Psychologii Ekonomicznej MODERATOR, 17.05.2008
@rewolucja biznesu 3.0 – konferencja zorganizowana przez Fundację Obserwatorium Zarządzania we współpracy z Portalem wiedzy dla biznesu - Nowoczesna Firma, 12.05.2008
Wirtualny Świat w PR i marketingu - seminarium organizowane przez Epr.pl, 29.04.2008
Wirtualni konsumenci, wirtualne światy – realne pieniądze. Czy i jak badać wirtualnych konsumentów? (case study – badanie w Second Life) – warsztat zorganizowany przez Brief we współpracy z TNS OBOP, 08.11.2007
Spirit of Leadership - warsztat organizowany przez Spirit of Leadership – Szkolenia kadr zarządzających, 30.09.2007
Video w e-marketingu – warsztat przeprowadzony przez OS3 Multimedia podczas konferencji Nowe Media w Marketingu: złap ten sygnał, 09.05.2007
Dodatkowo przebyte liczne szkolenia organizowane przez partnerów AIESEC w ramach współpracy ogólnopolskiej i lokalnej m. in. asertywność, podstawy PMI, trening kreatywności, praca w grupie, prowadzenie projektu, automotywacja, zarządzanie czasem.
Specjalizacje
Marketing
Zarządzanie marketingiem
Media/Sztuka/Rozrywka
Planowanie i zakup mediów
Zainteresowania
Organizacje
AIESEC Komitet Lokalny Uniwersytet Warszawski
Inne
Obsługa komputera:
MS Office 2003 i 2007: Word, Excel, PowerPoint, Publisher, Visio, Project
Ukończone kursy:
Excel – komputerowe wspomaganie pracy w firmie
Wykorzystanie Excela w zarządzaniu finansami firmy
Power Point - Grafika prezentacyjna
Nielsen (Nitro)
Umiejętność wykorzystania w badaniach sprzedaży produktów
ARIS Easy Design
Ukończony kurs: Modelowanie procesów biznesu – ARIS
SYMFONIA
Ukończony kurs: Rachunkowość komputerowa
SQL
Ukończony kurs: SQL - Zarządzanie danymi w bazach danych
Mathematica
Umiejętność wykorzystania w zagadnieniach finansowych
STATA
Umiejętność wykorzystania w modelowaniu ekonometrycznym
SPSS
Umiejętność wykorzystania w analizach statystycznych
CorelDraw 12
Umiejętność przygotowania prostych projektów graficznych
Adobe Photoshop
Umiejętność średniozaawansowanej obróbki zdjęć
MS Office 2003 i 2007: Word, Excel, PowerPoint, Publisher, Visio, Project
Ukończone kursy:
Excel – komputerowe wspomaganie pracy w firmie
Wykorzystanie Excela w zarządzaniu finansami firmy
Power Point - Grafika prezentacyjna
Nielsen (Nitro)
Umiejętność wykorzystania w badaniach sprzedaży produktów
ARIS Easy Design
Ukończony kurs: Modelowanie procesów biznesu – ARIS
SYMFONIA
Ukończony kurs: Rachunkowość komputerowa
SQL
Ukończony kurs: SQL - Zarządzanie danymi w bazach danych
Mathematica
Umiejętność wykorzystania w zagadnieniach finansowych
STATA
Umiejętność wykorzystania w modelowaniu ekonometrycznym
SPSS
Umiejętność wykorzystania w analizach statystycznych
CorelDraw 12
Umiejętność przygotowania prostych projektów graficznych
Adobe Photoshop
Umiejętność średniozaawansowanej obróbki zdjęć
Grupy
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
BADANIA RYNKU.
Co badać? Jak badać? Dlaczego badać? Wszystko co chcesz wiedzieć o badaniach, ale bałeś się zapytać :):)
Burning Man 2010
“Tu nie ma widowni, tu każdy jest współtwórcą. Nie chodzi też o komercję, bo jedyne rzeczy na sprzedaż to lód i kawa. Chcesz zamienić swój samochód w olbrzymiego pająka? Pomalować się na niebiesko? Bu
coaching
Coaching to wyjątkowa i skuteczna forma pracy na różnych obszarów i osób które oczekują ,,czegoś" od zycia co pozwoli ,,złąpać wiatr w żagle" by móc dotrzeć tam gdzie czują się spełnieni i
EXCEL w praktyce
Pytania, wskazówki, odpowiedzi, komentarze, usprawnienie pracy w EXCELu. Cel: wzajemna pomoc, wymiana doświadczeń, propozycje usprawnień pracy
Marketing
Szeroko pojęty marketing ..
Do grupy zapraszamy wszystkich z profilem zgodnym z regulaminem GL.