Aneta Zima

Media Planner/Buyer
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Reklama Digital Marketing media eletroniczne Strategia marketingowa Analiza mediów Zakup Mediów Planowanie mediów Strategie mediowe Reklama online Social Media

Języki

angielski
biegły

Doświadczenie zawodowe

Starcom Mediavest Group
Multiscreen Manager / Kierownik ds. planowania i komunikacji wielokanałowej
Kierownik zespołu Multiscreen zajmującego się planowaniem i zakupem TV oraz VOD m.in. dla klienta T-Mobile.
Starcom Mediavest Group
Senior Multiscreen Planner
Koordynator zespołu Multiscreen zajmującego się planowaniem i zakupem TV oraz VOD m.in. dla klienta T-Mobile.
Starcom Mediavest Group
Media Planner / Buyer
kompleksowa obsługa rynków prepaid klienta T-Mobile ( TnK oraz Heyah )
Mindshare
Junior Executive, Exchange (Media Planner/Buyer)
planowanie i zakup mediów (internet, TV, prasa, radio, OOH), przygotowywanie analiz mediowych i monitorowanie aktywności konkurencji, tworzenie strategii i rekomendacji mediowych, bieżący kontakt z klientem
Grupa Pracuj
Stażysta, Marketing B2B
- Współorganizowanie konferencji biznesowej „Wyzwania HR w 2010r”;

- Wdrożenie narzędzi usprawniających proces tworzenia cyklicznych statystyk z wyników generowanych przez Megapanel PBI/Gemius, gemiusTraffic oraz Google Analytics;
- Wsparcie działu Business Intelligence przy tworzeniu ekonometrycznych modeli przewidujących oczekiwaną wartość przychodów;

- Bieżąca komunikacja i obsługa zapytań ze strony Działu Sprzedaży (w tym: tworzenie raportów opartych na wskaźnikach statystycznych);
- Przygotowanie prezentacji oraz ofert sprzedażowych i wizerunkowych;
- Analiza konkurencji;
- Planowanie działań promocyjnych i poszukiwanie nowych form zwiększenia sprzedaży.
Unilever Polska S.A.
Praktykantka w dziale marketingu herbat
Realizacja 3 samodzielnych projektów:
- przeprowadzenie kompleksowej analizy jakościowej oraz ilościowej rynku herbat oraz zaproponowanie możliwości rozwoju marki Saga;
- przygotowanie strony www.herbatasaga.pl we współpracy z agencją interaktywną;
- koordynacja konkursu dla konsumentów „Sagowe Rymy”;

oraz pomoc przy bieżących projektach i pracy działu (m.in. przygotowywanie umów, projektów graficznych opakowań, kodowanie faktur w systemie DCIW, przygotowywanie analiz sprzedażowych w oparciu o system Nielsen Nitro)

Szkolenia i kursy

Marketing interaktywny: Specyfika Internetu na tle innych mediów. Planowanie i realizacja kampanii w Internecie. – szkolenie przeprowadzone przez dom mediowy Mindshare, 21.10.2009

Konsument w sieci – konferencja zorganizowana przez Studenckie Koło Naukowe Psychologii Ekonomicznej MODERATOR, 17.05.2008

@rewolucja biznesu 3.0 – konferencja zorganizowana przez Fundację Obserwatorium Zarządzania we współpracy z Portalem wiedzy dla biznesu - Nowoczesna Firma, 12.05.2008

Wirtualny Świat w PR i marketingu - seminarium organizowane przez Epr.pl, 29.04.2008

Wirtualni konsumenci, wirtualne światy – realne pieniądze. Czy i jak badać wirtualnych konsumentów? (case study – badanie w Second Life) – warsztat zorganizowany przez Brief we współpracy z TNS OBOP, 08.11.2007

Spirit of Leadership - warsztat organizowany przez Spirit of Leadership – Szkolenia kadr zarządzających, 30.09.2007

Video w e-marketingu – warsztat przeprowadzony przez OS3 Multimedia podczas konferencji Nowe Media w Marketingu: złap ten sygnał, 09.05.2007

Dodatkowo przebyte liczne szkolenia organizowane przez partnerów AIESEC w ramach współpracy ogólnopolskiej i lokalnej m. in. asertywność, podstawy PMI, trening kreatywności, praca w grupie, prowadzenie projektu, automotywacja, zarządzanie czasem.

Edukacja

Logo
Ekonomia przedsiębiorstwa, magisterskie
Uniwersytet Warszawski

Specjalizacje

Marketing
Zarządzanie marketingiem
Media/Sztuka/Rozrywka
Planowanie i zakup mediów

Zainteresowania

Organizacje

AIESEC Komitet Lokalny Uniwersytet Warszawski

Inne

Obsługa komputera:

MS Office 2003 i 2007: Word, Excel, PowerPoint, Publisher, Visio, Project
Ukończone kursy:
Excel – komputerowe wspomaganie pracy w firmie
Wykorzystanie Excela w zarządzaniu finansami firmy
Power Point - Grafika prezentacyjna

Nielsen (Nitro)
Umiejętność wykorzystania w badaniach sprzedaży produktów

ARIS Easy Design
Ukończony kurs: Modelowanie procesów biznesu – ARIS

SYMFONIA
Ukończony kurs: Rachunkowość komputerowa

SQL
Ukończony kurs: SQL - Zarządzanie danymi w bazach danych

Mathematica
Umiejętność wykorzystania w zagadnieniach finansowych

STATA
Umiejętność wykorzystania w modelowaniu ekonometrycznym

SPSS
Umiejętność wykorzystania w analizach statystycznych

CorelDraw 12
Umiejętność przygotowania prostych projektów graficznych

Adobe Photoshop
Umiejętność średniozaawansowanej obróbki zdjęć

Grupy

4 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
Ad Fanatics
Ad Fanatics
Miłośnicy reklamy
AIESEC Polska
AIESEC Polska
Grupa zrzeszająca członków i alumni AIESEC Polska.
AULA
AULA
Grupa uczestników spotkań Aula
Badania opinii i rynku
Badania opinii i rynku
Wszelkie kwestie dotyczące badań ankietowych.
BADANIA RYNKU.
BADANIA RYNKU.
Co badać? Jak badać? Dlaczego badać? Wszystko co chcesz wiedzieć o badaniach, ale bałeś się zapytać :):)
Burning Man 2010
Burning Man 2010
“Tu nie ma widowni, tu każdy jest współtwórcą. Nie chodzi też o komercję, bo jedyne rzeczy na sprzedaż to lód i kawa. Chcesz zamienić swój samochód w olbrzymiego pająka? Pomalować się na niebiesko? Bu
Business Intelligence
Business Intelligence
Business Intelligence
coaching
coaching
Coaching to wyjątkowa i skuteczna forma pracy na różnych obszarów i osób które oczekują ,,czegoś" od zycia co pozwoli ,,złąpać wiatr w żagle" by móc dotrzeć tam gdzie czują się spełnieni i
EXCEL w praktyce
EXCEL w praktyce
Pytania, wskazówki, odpowiedzi, komentarze, usprawnienie pracy w EXCELu. Cel: wzajemna pomoc, wymiana doświadczeń, propozycje usprawnień pracy
Fani Excela
Fani Excela
Forum dla wszystkich, dla których jednym z instrumentów pracy jest arkusz kalkulacyjny.
Marketing
Marketing
Szeroko pojęty marketing .. Do grupy zapraszamy wszystkich z profilem zgodnym z regulaminem GL.