Aneta Truszkowska

Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Punktualność Obsługa urządzeń biurowych Umiejętność pracy pod presją czasu dobra organizacja pracy Komunikatywność i łatwość nawiązywania kontaktów międzyludzkich Znajmość Programu SAP Terminowość i rzetelność Znajomość komputera w zakresie MS OFFICE

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

PKP Polskie Linie Kolejowe SA
Specjalista ds. obsługi podróży
Efektywna realizacja umowy na stałą kompleksową obsługę logistyczna pracowników w związku z krajowymi i zagranicznymi podróżami służbowymi. Wykonywanie zadań zgodnie z założonym planem oraz obowiązującymi w Spółce standardami. Rezerwacja noclegów krajowych i zagranicznych zgodnie z otrzymanym zamówieniem. Rezerwacja oraz wykup biletów lotniczych zgodnie z otrzymanym zamówieniem. Zapewnienie ubezpieczeń oraz wiz dla pracowników. Sprawdzanie i akceptowanie pod względem merytorycznym rozliczeń krajowych i zagranicznych pracowników. Rozliczanie faktur za pośrednictwo wizowe, ubezpieczeniowe, lotnicze oraz hotelowe. Rozliczanie faktur za bilety lotnicze krajowe i zagraniczne. Koordynacja umowy z Wykonawcą. Udział w komisji dotyczącej przetargu na zamówienia publiczne. Współpraca z kontrahentem. Wykonywanie innych poleceń przełożonego zgodnie z posiadanym zakresem umiejętności i kwalifikacji.
Logo
Specjalista ds. administracji
Basel Olten Pharm S.A.
Zapewnienie sprawnej obsługi administracyjnej biura. Wsparcie kierownika ds. Administracji. Czynne wsparcie pracowników biura. Współpraca z przedstawicielami handlowymi. Zarządzanie flotą. Wydawanie samochodów pracownikom. Wydawanie telefonów komórkowych pracownikom. Obsługa platformy Mobi - Parking. Obsługa platformy iTaxi. Nadzorowanie obiegu dokumentów. Sporządzanie zestawień dla Zarządu firmy. Wsparcie administracyjne. Współpraca z dostawcami. Współpraca z zarządcą budynku oraz serwisem. Przyjmowanie nowych pracowników. Koordynowanie rozliczeń delegacji pracowników. Odpowiedzialność materialna.
Quality Watch Sp. z o.o.
Kierownik Projektu
Koordynacja projektami w dziedzinie badań rynku i opinii publicznej, tworzenie wycen, zarządzanie budżetem, współpraca z koordynatorami terenowymi na terenie całej Polski, budowanie relacji ze współpracownikami innych regionów, reprezentowanie firmy na spotkaniach z klientami, zarządzanie projektami dla klientów kluczowych, korespondencja z klientami zagranicznymi.
STO-ISPO Sp. z o.o.
Referent ds. sprzedaży bezpośredniej
Współpraca z przedstawicielami regionalnymi i kierownictwem sprzedaży, wystawianie dokumentów sprzedaży, rejestracja dokumentów rozchodu materiału innych niż sprzedaż, rejestracja dokumentów zakupu towarów i przesunięć międzymagazynowych, kontrola niezapłaconych należności, ponaglenia klientów, obsługa sekretarsko biurowa przedstawicieli regionalnych i magazynu, obsługa urządzeń biurowych, sprzedaż gotówkowa, prowadzenie kasy, rozliczenia finansowe z pracownikami firmy, sporządzanie raportu kasowego, przyjmowanie zamówień klientów i zamawianie towarów na stan magazynu, przygotowanie dokumentów dla księgowości firmy, prowadzenie rozmów wstępnych z Klientami.
Logo
Prywatny Gabinet Stomatologiczny
Recepcjonistka
Bezpośrednia obsługa pacjentów, telefoniczna obsługa pacjentów, zapis pacjentów zgłaszających się do Gabinetu, prowadzenie kartoteki pacjentów, przyjmowanie opłaty za usługi stomatologiczne, rozliczanie lekarzy, sporządzanie i wydawanie kserokopii dokumentacji medycznej pacjentom lub osobom przez nich upoważnionym, obsługa urządzeń biurowych, obsługa kasy fiskalnej, dbałość o zabezpieczenie przyjmowanych środków pieniężnych, terminowe i regularne sporządzanie raportów z kasy fiskalnej, wystawianie faktur, przeprowadzanie ankiet z pacjentami Gabinetu, współpraca z lekarzami-stomatologami, współpraca z asystentkami stomatologicznymi, sporządzanie i wykonywanie zamówień stomatologicznych, sporządzanie i wykonywanie zamówień biurowych.
Logo
Rejestratorka Medyczna
Przychodnia Lekarska
Bezpośrednia obsługa pacjentów, telefoniczna obsługa pacjentów, zapis pacjentów zgłaszających się do Poradni, praca w systemie INFO MEDICA, rejestracja wizyt pacjentów, rozliczanie i odpisywanie odbytych wizyt, współpraca ze Szpitalem Klinicznym Dzieciątka Jezus w Warszawie, prowadzenie kartoteki pacjentów, prowadzenie kolejki oczekujących na świadczenia ambulatoryjne, księgi porad oraz innych wymaganych rejestrów, sporządzanie i wydawanie kserokopii dokumentacji medycznej pacjentom lub osobom przez nich upoważnionym, dbałość o zabezpieczenie przyjmowanych środków pieniężnych, terminowe i regularne sporządzanie raportów z kasy fiskalnej, regularne rozliczanie z kasą główną Szpitala, współpraca z pielęgniarkami oraz lekarzami: Specjalistami oraz POZ.
Solid Security
Pracownik Działu Wprowadzania Danych
Wprowadzanie umów instalacyjnych do bazy AD Info, wprowadzanie umów konserwacyjnych do bazy AD Info, wprowadzanie umów na monitoring do bazy AD Info, wprowadzanie zleceń oraz protokołów do bazy AD Info, współpraca z oddziałami firmy na terenie całej Polski, telefoniczna konsultacja z przedstawicielami handlowymi na terenie całej Polski, obsługa urządzeń biurowych, tworzenie zestawień.

Edukacja

Logo
Administracja, magisterskie
Wyższa Szkoła Administracyjno-Społeczna
Logo
Administracja, licencjackie
Wyższa Szkoła Administracyjno-Społeczna

Specjalizacje

Administracja biurowa
Sekretariat/Recepcja
Administracja biurowa
Zarządzanie biurem i administracja
Badania i rozwój
Badania Opinii Publicznej