Umiejętności
Coaching
rekrutacja
Zarządzanie zespołem
Szkolenia pracowników
Zarządzanie Sprzedażą
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Key Account Manager
Profesjonalne doradztwo w zakresie sprzedaży energii elektrycznej oraz gazu i wybór najkorzystniejszych rozwiązań dla klientów B2B, nawiązywanie trwałych relacji z klientami, realizowanie celów sprzedażowych, telefoniczny kontakt z klientem, budowanie przyszłych baz klientów.
Realizator ds. sprzedaży
-samodzielne pozyskiwanie klientów
-sprzedaż rozwiązań informatycznych dla placówek medycznych,
-przygotowanie ofert i prowadzenie prezentacji u klienta
-utrzymywanie dobrych relacji ze stałymi klientami,
-nawiązywanie kontaktów w placówkach medycznych
-budowanie bazy klientów
-uczestnictwo w targach branżowych.
-sprzedaż rozwiązań informatycznych dla placówek medycznych,
-przygotowanie ofert i prowadzenie prezentacji u klienta
-utrzymywanie dobrych relacji ze stałymi klientami,
-nawiązywanie kontaktów w placówkach medycznych
-budowanie bazy klientów
-uczestnictwo w targach branżowych.
Lider ds. sprzedaży D2D
Firma UPC Polska Sp. z o.o.
-rekrutacja, prowadzenie i nadzorowanie grupy Przedstawicieli Handlowych/Agentów,
-organizacja pracy Przedstawicieli Handlowych/Agentów na podległym terenie,
-monitorowanie pracy Przedstawicieli Handlowych i ich motywowanie,
-sporządzanie codziennych raportów pracy podległej grupy do Kierownika Sprzedaży,
-realizacja planów sprzedaży,
-współpraca z działem operacyjnym.
-organizacja pracy Przedstawicieli Handlowych/Agentów na podległym terenie,
-monitorowanie pracy Przedstawicieli Handlowych i ich motywowanie,
-sporządzanie codziennych raportów pracy podległej grupy do Kierownika Sprzedaży,
-realizacja planów sprzedaży,
-współpraca z działem operacyjnym.
Kierownik salonu ERA,
Firma Eurotel S.A.
zarządzanie zespołem ds. Obsługi Klienta,
-koordynowanie pracy salonu,
-prowadzenie cyklicznych szkoleń dla pracowników.
-koordynowanie oraz kontrola bieżących działań w podległych salonach,
-nadzór nad realizacją planów sprzedaży,
-realizacja kompleksowej obsługi klienta oraz działania marketingowe w salonach,
-rekrutacja pracowników i szkolenia.
-koordynowanie pracy salonu,
-prowadzenie cyklicznych szkoleń dla pracowników.
-koordynowanie oraz kontrola bieżących działań w podległych salonach,
-nadzór nad realizacją planów sprzedaży,
-realizacja kompleksowej obsługi klienta oraz działania marketingowe w salonach,
-rekrutacja pracowników i szkolenia.
Specjalista ds. Marketingu i Sprzedaży
P.P.H.U. ,,ABAS ‘’ s.c. Sosnowiec
Byłam odpowiedzialna za reprezentowanie firmy w kontaktach bezpośrednich z klientem(biuro handlowe) oraz pośrednich (rozmowy telefoniczne), przygotowywanie ofert handlowych, zapytań ofertowych, prowadzenie dokumentacji biurowej zgodnie z ISO 9002, przygotowywanie dokumentacji przetargowej.
Szkolenia i kursy
-Szkolenie z zakresu obsługi klienta przez telefon „TELEMARKETING”
-Szkolenie „Dobre praktyki w pracy Lidera Sprzedaży”
-Szkolenie „Szef w roli coacha”
-Szkolenie „Doradztwo i Relacje w Sprzedaży”
- Rola menedżera w budowie najwyższej jakości współpracy z klientem
-Szkolenie „Dobre praktyki w pracy Lidera Sprzedaży”
-Szkolenie „Szef w roli coacha”
-Szkolenie „Doradztwo i Relacje w Sprzedaży”
- Rola menedżera w budowie najwyższej jakości współpracy z klientem