Umiejętności
Marketing
Umiejętności interpersonalne
Sprzedaż
Gastro Szef
Navireo
organizacja imprez
Gastro Pos (obsługa programu)
Chart Hotel
Hotele
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Hotel Manager
Hotel Badura *** Wadowice
Realizacja działań w zakresie prawidłowego funkcjonowania hotelu w tym m.in.: dbałość o
wysokie obłożenie hotelu oraz restauracji i centrum konferencyjnego przy zachowaniu
najwyższego standardu obsługi gości; dążenie do optymalnego zarządzania obiektem
hotelowym; podejmowanie i koordynowanie działań w zakresie zapewnienia efektywnej
działalności hotelowej, gastronomicznej i konferencyjnej hotelu; nawiązywanie i utrzymanie
relacji z kluczowymi klientami; planowanie i prowadzenie aktywnego marketingu i sprzedaży;
organizacja i zarządzanie pracą personelu, nadzór nad gospodarka magazynową
wysokie obłożenie hotelu oraz restauracji i centrum konferencyjnego przy zachowaniu
najwyższego standardu obsługi gości; dążenie do optymalnego zarządzania obiektem
hotelowym; podejmowanie i koordynowanie działań w zakresie zapewnienia efektywnej
działalności hotelowej, gastronomicznej i konferencyjnej hotelu; nawiązywanie i utrzymanie
relacji z kluczowymi klientami; planowanie i prowadzenie aktywnego marketingu i sprzedaży;
organizacja i zarządzanie pracą personelu, nadzór nad gospodarka magazynową
Szkolenia i kursy
- Agent reklamy
- Pilot wycieczek
- "Bezpieczne wierzytelności. Jak prowadzić rozmowę i skutecznie wpływać na decyzje dłużników"
- Skuteczny menager obiektu hotelowego
- Zintegrowana komunikacja marketingowa obiektu hotelarskiego. Od kreacji wizerunku, przez budowę społeczności lojalnościowych klientów po promocję i sprzedaż usług
- Kurs pedagogiczny dla instruktorów praktycznej nauki zawodu
- Szkolenie z zakresu Pierwszej Pomocy Przedmedycznej
- Zespół Firmy w Gospodarce Rynkowej (Witalni)
Wzrost adaptacyjności mikro, małych i średnich przedsiębiorstw poprzez zarządzanie strategiczne.
Moduł I.
Strategiczne zarządzanie firmą, tworzenie strategii personalnej:
- Analiza wykonalności strategii zmiany – Zmiana jako norma i cecha XXI wieku.
- Najważniejsze aspekty zarządzania, style zarządzania, zarządzanie ryzykiem.
- Zarządzanie zmianą kluczowe etapy wdrażania zmian sprawdzone modele zarządzania zmianą w firmie.
- Prowadzenie pracowników przez zmiany, zmiana a motywacja pracowników, komunikowanie zmian – jak przełamać opór pracowników przed zmianą.
- Zarządzanie kosztami i efektywnością.
- Wycena proponowanych zmian w kontekście zasobów finansowych, rzeczowych, kadrowych oraz potencjalnych korzyści ekonomicznych organizacyjnych, personalnych.
Moduł II
Elastyczne formy organizacji pracy
- Elastyczne formy zatrudnienia – Jak to robią inni.
- Elastyczność wynagrodzeń, systemy motywacyjne.
Moduł III
Wzrost adaptacyjności pracowników
- w trakcie
Moduł IV
Innowacyjne produkty, nowe trendy w rozwoju branży hotelarskiej w kontekście zarządzania zmianą
- w trakcie
- Pilot wycieczek
- "Bezpieczne wierzytelności. Jak prowadzić rozmowę i skutecznie wpływać na decyzje dłużników"
- Skuteczny menager obiektu hotelowego
- Zintegrowana komunikacja marketingowa obiektu hotelarskiego. Od kreacji wizerunku, przez budowę społeczności lojalnościowych klientów po promocję i sprzedaż usług
- Kurs pedagogiczny dla instruktorów praktycznej nauki zawodu
- Szkolenie z zakresu Pierwszej Pomocy Przedmedycznej
- Zespół Firmy w Gospodarce Rynkowej (Witalni)
Wzrost adaptacyjności mikro, małych i średnich przedsiębiorstw poprzez zarządzanie strategiczne.
Moduł I.
Strategiczne zarządzanie firmą, tworzenie strategii personalnej:
- Analiza wykonalności strategii zmiany – Zmiana jako norma i cecha XXI wieku.
- Najważniejsze aspekty zarządzania, style zarządzania, zarządzanie ryzykiem.
- Zarządzanie zmianą kluczowe etapy wdrażania zmian sprawdzone modele zarządzania zmianą w firmie.
- Prowadzenie pracowników przez zmiany, zmiana a motywacja pracowników, komunikowanie zmian – jak przełamać opór pracowników przed zmianą.
- Zarządzanie kosztami i efektywnością.
- Wycena proponowanych zmian w kontekście zasobów finansowych, rzeczowych, kadrowych oraz potencjalnych korzyści ekonomicznych organizacyjnych, personalnych.
Moduł II
Elastyczne formy organizacji pracy
- Elastyczne formy zatrudnienia – Jak to robią inni.
- Elastyczność wynagrodzeń, systemy motywacyjne.
Moduł III
Wzrost adaptacyjności pracowników
- w trakcie
Moduł IV
Innowacyjne produkty, nowe trendy w rozwoju branży hotelarskiej w kontekście zarządzania zmianą
- w trakcie
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Zarządzanie marketingiem
Inne
Prawo jazdy kat. B od 2000 r.
Grupy
Hotel & Hotelarze
To miejsce spotkań wszystkich których istotną część w życiu stanowi praca w Hotelu.
Zaproś znajomych.
Hotelarze
Zapraszam wszystkich dla których hotelarstwo jest pasją. Zaprasza http://www.radosnyhotelarz.pl
Hotelarze i Gastronomowie
Szukasz stażystów do swojego Hotelu lub Restauracji? Zapraszamy na www.work-and-fun.com
Zarządzanie
Grupa dla zarządzających, chcących zarządzać i lubiących dzielić się wiedzą z zakresu zarządzania.