Aneta Gołąbek

Specjalista ds. marketingu
Warszawa, mazowieckie

Języki

angielski
biegły
francuski
dobry
norweski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Vision Express SP Sp. z o.o.
Specjalista ds. marketingu
1. Realizacja i koordynacja lokalnych akcji promocyjnych wspierających sprzedaż.

2. Realizacja i koordynacja procesu otwarcia/refitu salonu– przygotowanie materiałów promocyjnych oraz realizacja akcji otwarciowej.

3. Wsparcie przy realizacji ogólnopolskich akcji promocyjnych dla salonów.

4. Uczestnictwo w tworzeniu budżetu marketingowego i bieżąca kontrola wydatków marketingowych w ramach ustalonego budżetu, ze szczególnym uwzględnieniem budżetu lokalnego.

5. Przygotowywanie rekomendacji w zakresie proponowanych akcji marketingowych, ze szczególnym uwzględnieniem akcji lokalnych.

6. Wdrażanie uzgodnionych działań z zakresu prowadzenie spójnej i efektywnej komunikacji marketingowej, zarówno wizerunkowej jak i promocyjnej, analizie efektów oraz rekomendacji usprawnień.

7. Sporządzanie i analiza raportów marketingowych z zakresu promocji, komunikacji oraz marketingu lokalnego.
Opera Wrocławska
Specjalista ds. wydawnictw i reklamy
1) Opracowywanie i realizacja koncepcji wydawniczo-marketingowych

– redakcja programów spektakli, afiszy repertuarowych, ulotek,

zaproszeń, repertuarów, kronik sezonu, bookletów CD i DVD,

projektowanie reklam prasowych i wielkoformatowych typu outdoor

2) Kompleksowy nadzór procesu produkcji oraz dystrybucji wydawnictw

(współpraca z autorami tekstów, ilustratorami, grafikami

komputerowymi, drukarniami)

3) Koordynacja kampanii na nośnikach reklamy wielkoformatowej –

billboardy, citylighty, tablice reklamowe etc.

4) Koordynacja działań wolontariatu w zakresie dystrybucji wydawnictw

(kolportaż ulotek i plakatów w instytucjach, urzędach, centrach

handlowych etc.)

5) Prowadzenie szczegółowej sprawozdawczości z działań wydawniczych,

dystrybucyjnych i promocyjnych działu

6) Współorganizacja i koordynacja imprez masowych Opery Wrocławskiej

7) Reprezentowanie Opery Wrocławskiej na światowych Targach

Turystycznych ITB w Berlinie (współpraca z zagranicznymi

kontrahentami)

8) Współpraca z przedstawicielami mediów lokalnych, ogólnopolskich

i zagranicznych w zakresie promocji wydarzeń i realizacji umów

patronackich

9) Tworzenie prezentacji wizerunkowych

10) Redakcja tekstów informacyjnych i reklamowych na potrzeby

wydawnictw oraz strony internetowej www.opera.wroclaw.pl
11) Tłumaczenie (z jęz. polskiego na angielski oraz z angielskiego na polski)

tekstów na potrzeby wydawnictw

12) Udzielanie zamówień z zakresu praw autorskich, sporządzanie

i wdrażanie umów we współpracy z głównym specjalistą ds. prawnych

Edukacja

Logo
Filologia Polska, magisterskie
Uniwersytet Wrocławski

Specjalizacje

Marketing
Kampanie marketingowe/Eventy
Marketing
Komunikacja marketingowa