Języki
angielski
biegły
francuski
dobry
norweski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. marketingu
1. Realizacja i koordynacja lokalnych akcji promocyjnych wspierających sprzedaż.
2. Realizacja i koordynacja procesu otwarcia/refitu salonu– przygotowanie materiałów promocyjnych oraz realizacja akcji otwarciowej.
3. Wsparcie przy realizacji ogólnopolskich akcji promocyjnych dla salonów.
4. Uczestnictwo w tworzeniu budżetu marketingowego i bieżąca kontrola wydatków marketingowych w ramach ustalonego budżetu, ze szczególnym uwzględnieniem budżetu lokalnego.
5. Przygotowywanie rekomendacji w zakresie proponowanych akcji marketingowych, ze szczególnym uwzględnieniem akcji lokalnych.
6. Wdrażanie uzgodnionych działań z zakresu prowadzenie spójnej i efektywnej komunikacji marketingowej, zarówno wizerunkowej jak i promocyjnej, analizie efektów oraz rekomendacji usprawnień.
7. Sporządzanie i analiza raportów marketingowych z zakresu promocji, komunikacji oraz marketingu lokalnego.
2. Realizacja i koordynacja procesu otwarcia/refitu salonu– przygotowanie materiałów promocyjnych oraz realizacja akcji otwarciowej.
3. Wsparcie przy realizacji ogólnopolskich akcji promocyjnych dla salonów.
4. Uczestnictwo w tworzeniu budżetu marketingowego i bieżąca kontrola wydatków marketingowych w ramach ustalonego budżetu, ze szczególnym uwzględnieniem budżetu lokalnego.
5. Przygotowywanie rekomendacji w zakresie proponowanych akcji marketingowych, ze szczególnym uwzględnieniem akcji lokalnych.
6. Wdrażanie uzgodnionych działań z zakresu prowadzenie spójnej i efektywnej komunikacji marketingowej, zarówno wizerunkowej jak i promocyjnej, analizie efektów oraz rekomendacji usprawnień.
7. Sporządzanie i analiza raportów marketingowych z zakresu promocji, komunikacji oraz marketingu lokalnego.
Specjalista ds. wydawnictw i reklamy
1) Opracowywanie i realizacja koncepcji wydawniczo-marketingowych
– redakcja programów spektakli, afiszy repertuarowych, ulotek,
zaproszeń, repertuarów, kronik sezonu, bookletów CD i DVD,
projektowanie reklam prasowych i wielkoformatowych typu outdoor
2) Kompleksowy nadzór procesu produkcji oraz dystrybucji wydawnictw
(współpraca z autorami tekstów, ilustratorami, grafikami
komputerowymi, drukarniami)
3) Koordynacja kampanii na nośnikach reklamy wielkoformatowej –
billboardy, citylighty, tablice reklamowe etc.
4) Koordynacja działań wolontariatu w zakresie dystrybucji wydawnictw
(kolportaż ulotek i plakatów w instytucjach, urzędach, centrach
handlowych etc.)
5) Prowadzenie szczegółowej sprawozdawczości z działań wydawniczych,
dystrybucyjnych i promocyjnych działu
6) Współorganizacja i koordynacja imprez masowych Opery Wrocławskiej
7) Reprezentowanie Opery Wrocławskiej na światowych Targach
Turystycznych ITB w Berlinie (współpraca z zagranicznymi
kontrahentami)
8) Współpraca z przedstawicielami mediów lokalnych, ogólnopolskich
i zagranicznych w zakresie promocji wydarzeń i realizacji umów
patronackich
9) Tworzenie prezentacji wizerunkowych
10) Redakcja tekstów informacyjnych i reklamowych na potrzeby
wydawnictw oraz strony internetowej www.opera.wroclaw.pl
11) Tłumaczenie (z jęz. polskiego na angielski oraz z angielskiego na polski)
tekstów na potrzeby wydawnictw
12) Udzielanie zamówień z zakresu praw autorskich, sporządzanie
i wdrażanie umów we współpracy z głównym specjalistą ds. prawnych
– redakcja programów spektakli, afiszy repertuarowych, ulotek,
zaproszeń, repertuarów, kronik sezonu, bookletów CD i DVD,
projektowanie reklam prasowych i wielkoformatowych typu outdoor
2) Kompleksowy nadzór procesu produkcji oraz dystrybucji wydawnictw
(współpraca z autorami tekstów, ilustratorami, grafikami
komputerowymi, drukarniami)
3) Koordynacja kampanii na nośnikach reklamy wielkoformatowej –
billboardy, citylighty, tablice reklamowe etc.
4) Koordynacja działań wolontariatu w zakresie dystrybucji wydawnictw
(kolportaż ulotek i plakatów w instytucjach, urzędach, centrach
handlowych etc.)
5) Prowadzenie szczegółowej sprawozdawczości z działań wydawniczych,
dystrybucyjnych i promocyjnych działu
6) Współorganizacja i koordynacja imprez masowych Opery Wrocławskiej
7) Reprezentowanie Opery Wrocławskiej na światowych Targach
Turystycznych ITB w Berlinie (współpraca z zagranicznymi
kontrahentami)
8) Współpraca z przedstawicielami mediów lokalnych, ogólnopolskich
i zagranicznych w zakresie promocji wydarzeń i realizacji umów
patronackich
9) Tworzenie prezentacji wizerunkowych
10) Redakcja tekstów informacyjnych i reklamowych na potrzeby
wydawnictw oraz strony internetowej www.opera.wroclaw.pl
11) Tłumaczenie (z jęz. polskiego na angielski oraz z angielskiego na polski)
tekstów na potrzeby wydawnictw
12) Udzielanie zamówień z zakresu praw autorskich, sporządzanie
i wdrażanie umów we współpracy z głównym specjalistą ds. prawnych
Specjalizacje
Marketing
Kampanie marketingowe/Eventy
Marketing
Komunikacja marketingowa