Języki
angielski
dobry
francuski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Partner biznesowy ds. komunikacji marketingowej
- komunikacja marketingowa marki ONLINE (kampanie wizerunkowe,
kampanie performance, SEM/SEO, social media, akcje niestandardowe),
- koordynowanie komunikacji i obsługi Klienta przez portale społecznościowe,
- kampanie mediowe (ogólnopolskie i regionalne),
- współpraca z agencjami reklamowymi w zakresie produkcji ATL/BTL,
- współpraca z domami mediowymi,
- budżetowanie działu komunikacji marketingowej,
- przetargi marketingowe,
- komunikacja produktowa (telewizja cyfrowa, internet, telefon, internet mobilny, tv-online, MOOD,
PPV),
- koordynowanie komunikacji marketingowej własnymi kanałami z bazą abonentów (e-mail, sms,
www, kanały planszowe, rachunki, koperty, portale społecznościowe),
- wprowadzanie marki i kreowanie wizerunku w sieciach przejętych w wyniku akwizycji,
- projektowanie, wdrażanie i koordynacja programu pozyskiwania klientów Member Gets Member,
- koordynowanie promocji ogólnopolskich i regionalnych,
- negocjowanie umów i zamówień marketingowych,
- organizacja eventów.
kampanie performance, SEM/SEO, social media, akcje niestandardowe),
- koordynowanie komunikacji i obsługi Klienta przez portale społecznościowe,
- kampanie mediowe (ogólnopolskie i regionalne),
- współpraca z agencjami reklamowymi w zakresie produkcji ATL/BTL,
- współpraca z domami mediowymi,
- budżetowanie działu komunikacji marketingowej,
- przetargi marketingowe,
- komunikacja produktowa (telewizja cyfrowa, internet, telefon, internet mobilny, tv-online, MOOD,
PPV),
- koordynowanie komunikacji marketingowej własnymi kanałami z bazą abonentów (e-mail, sms,
www, kanały planszowe, rachunki, koperty, portale społecznościowe),
- wprowadzanie marki i kreowanie wizerunku w sieciach przejętych w wyniku akwizycji,
- projektowanie, wdrażanie i koordynacja programu pozyskiwania klientów Member Gets Member,
- koordynowanie promocji ogólnopolskich i regionalnych,
- negocjowanie umów i zamówień marketingowych,
- organizacja eventów.
Asystent ds. Marketingu RE-Kids
- koordynacja projektu kidsplay
- koordynacja projektu bajki
- prowadzenie showroomu
- administracja działu
- budżetowanie działu
- koordynacja projektu bajki
- prowadzenie showroomu
- administracja działu
- budżetowanie działu
wystawiono
Współpracując z Andrzejem w ramach akcji marketingowych dla marki Re-Kids zaobserwowałem wielką sumienność w wykonywaniu zadań. Był czynnikiem napełniającym zespół energią. Można powiedzieć, że w wielu trudnych, stresujących, nieciekawych sytuacjach zachowywał pogodę ducha i nie obniżał entuzjazmu do wykonywanych obowiązków.
Szkolenia i kursy
- „Analiza efektywności i mierniki kampanii w Social Media i MOBILE” - szkolenie
zorganizowane przez Blue Business Academy,
- „Socjalizacja marki” – szkolenie zorganizowane przez Blue Business Academy,
- „Forum IAB” – konferencja zorganizowana przez IAB Polska – Związek Pracodawców Branży
Internetowej,
- „Ad standard” – konferencja zorganizowana przez IDG Poland SA,
- „Jak zaangażować konsumenta w świat marek za pośrednictwem Internetu” – szkolenie
zorganizowane przez IAB Polska – Związek Pracodawców Branży Internetowej,
- „Podstawy inwestowania na giełdzie” - kurs zorganizowany przez Główną Szkołę Giełdową w
Warszawie,
- „Audytor wewnętrzny” – certyfikat Audytora wewnętrznego ISO 9001:2000 wydany przez TÜV
Nord Polska,
- „Innowacyjna Gospodarka 2007-2013” – kurs zorganizowany przez Ministerstwo Rozwoju
Regionalnego,
- „Tworzenie studium wykonalności” - kurs zorganizowany przez Instytut Karpacki,
- „Tworzenie strategii marketingowej dla działalności gospodarczej” - kurs zorganizowany
przez Urząd Miasta Gdyni,
zorganizowane przez Blue Business Academy,
- „Socjalizacja marki” – szkolenie zorganizowane przez Blue Business Academy,
- „Forum IAB” – konferencja zorganizowana przez IAB Polska – Związek Pracodawców Branży
Internetowej,
- „Ad standard” – konferencja zorganizowana przez IDG Poland SA,
- „Jak zaangażować konsumenta w świat marek za pośrednictwem Internetu” – szkolenie
zorganizowane przez IAB Polska – Związek Pracodawców Branży Internetowej,
- „Podstawy inwestowania na giełdzie” - kurs zorganizowany przez Główną Szkołę Giełdową w
Warszawie,
- „Audytor wewnętrzny” – certyfikat Audytora wewnętrznego ISO 9001:2000 wydany przez TÜV
Nord Polska,
- „Innowacyjna Gospodarka 2007-2013” – kurs zorganizowany przez Ministerstwo Rozwoju
Regionalnego,
- „Tworzenie studium wykonalności” - kurs zorganizowany przez Instytut Karpacki,
- „Tworzenie strategii marketingowej dla działalności gospodarczej” - kurs zorganizowany
przez Urząd Miasta Gdyni,
Specjalizacje
Marketing
Komunikacja marketingowa
Zainteresowania
- Marketing
- Lotnictwo
- Inwestycje na GPW
- Taniec (Salsa/Mambo)
- Kino
- Motoryzacja
- Sporty walki
- Lotnictwo
- Inwestycje na GPW
- Taniec (Salsa/Mambo)
- Kino
- Motoryzacja
- Sporty walki
Inne
Juror Mixx Awards 2010
Juror Mixx Awards 2011
Juror Mixx Awards 2011
Grupy
Uniwersytet Gdański
Studia na Uniwersytecie Gdańskim to konkurencyjność na rynku pracy. Pożądane wśród pracodawców kierunki studiów, praktyczne umiejętności dzięki nowoczesnym pracowniom oraz stażom.
Dr. House
Dr. Gregory House jest obdarzonym genialną intuicją diagnostykiem. Cyniczny, szczery do bólu, cieszący się złą sławą - pomimo uzależnienia od środków przeciwbólowych na bazie opium, niezwykły obserwat
Giełda
Giełda Papierów Wartościowych staje się coraz ważniejszym elementem gospodarki. Nasza grupa powstała aby wszystkim zarówno początkującym jak i dobrze obeznanym z rynkiem pomóc w wymianie doświadczeń i
Imprezy Trójmiasto
Kulturalnie, rozrywkowo, imprezowo i sportowo. Co na mieście, w Trójmieście!? Wasze zapowiedzi, wasze relacje. Gdańsk, Sopot, Gdynia, okolice.
Marketerzy Trójmiasto
Forum dla marketerów Trójmiasta i województwa pomorskiego - wymiana doświadczeń i informacji, wspólne projekty
Marketing
Szeroko pojęty marketing ..
Do grupy zapraszamy wszystkich z profilem zgodnym z regulaminem GL.
Najlepsze reklamy
Najbardziej skuteczne, najbardziej kreatywne, najlepsze produkcyjnie, najbardziej zwracajace uwage, kontrowersyjne...
Portal Finansowy GB.pl
Grupa zrzesza sympatyków Portalu Finansowego GB.pl, prowadzonego przez redakcję Gazety Bankowej.