Andrzej Pośpiech

Manager
Warszawa, mazowieckie

Języki

angielski
biegły
niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Deutsche Bank Polska S.A
Dyrektor Centrum Kompetencyjnego
- monitorowanie, raportowanie, zwiększanie efektywności i podnoszenie jakości pracy podległych pracowników
- kluczowy specjalista w projektach dotyczących rozwoju i wdrażania nowych funkcjonalności systemów, produktów i procesów
- ścisła współpraca oraz zarządzanie informacją pomiędzy jednostkami IT i sprzedażą
- koordynacja działań oraz przepływu informacji w sytuacjach awarii systemów
- rekrutacja nowych pracowników
- do „Centrum Kompetencyjnego” należało m.in.: wsparcie pracowników i klientów banku w obsłudze systemów, w zakresie produktów i procedur, testowanie nowo wdrażanych systemów oraz funkcjonalności, koordynacja testów biznesowych, opiniowanie dokumentacji projektowej, szkolenie pracowników, komunikacja z siecią sprzedaży, identyfikacja błędów systemowych i aktywna współpraca z Departamentem IT w celu ich rozwiązania
Deutsche Bank Polska S.A
Kierownik Zespołu Bankowości Elektronicznej
- monitorowanie, raportowanie, zwiększanie efektywności i jakości pracy podległych pracowników
- członek w projektach dotyczących rozwoju i wdrażania systemów bankowości elektronicznej
- wsparcie dla pracowników
- koordynacja działań oraz przepływu informacji w sytuacjach awarii systemów bankowości elektronicznej
- rekrutacja nowych pracowników
- organizacja pracy podległych pracowników
- podległy zespół pełnił merytoryczne i techniczne wsparcie dla klientów banku w obsłudze systemów bankowości elektronicznej, wykonywał biznesowe testy aplikacji internetowych, opiniował dokumentację projektową, uczestniczył we wdrażaniu nowych aplikacji internetowych oraz nowych funkcjonalności, ściśle współpracował z Departamentem IT
Deutsche Bank Polska S.A
Trener w Zespole Szkolenia Sprzedaży
Do moich obowiązków należało szkolenie pracowników z zakresu oferty produktowej banku, technik sprzedaży w podziale na grupy produktowe, przygotowywanie materiałów szkoleniowych.
Deutsche Bank Polska S.A
Doradca Klienta Indywidualnego/Firmowego
Do moich obowiązków na stanowisku Doradcy Klienta Indywidualnego należała aktywna sprzedaż produktów inwestycyjnych oraz bieżąca obsługa klientów indywidualnych z zakresu obsługi rachunków bieżących, depozytów, produktów inwestycyjnych, pożyczek i kredytów, kart płatniczych, płatności.

Szkolenia i kursy

- Cykl szkoleń organizowanych przez Deutsche Bank dotyczących technik sprzedaży oraz coachingu – „Techniki Sprzedaży”, „Doskonalenie umiejętności szkoleniowych”, „Trening indywidualny (coaching)”, „Train the Trainers” – Kraków 2000-2005

- Cykl szkoleń organizowanych dla pracowników Deutsche Bank – „Zarządzanie konfliktem”, „Sztuka prezentacji”, „Zarządzanie czasem”, „Sztuka negocjacji”, „Zarządzanie projektem” – Kraków/Warszawa 2005-2010

Edukacja

Logo
Bankowość i Finanse, licencjackie
Wyższa Szkoła Zarządzania i Bankowości w Krakowie

Specjalizacje

Bankowość
Zarządzanie bankowością

Zainteresowania

- motocykle
- narciarstwo alpejskie
- podróże

Inne

Osiągniącia:

- Członek zespołu w projekcie dot. wdrożenia głównego systemu banku (def3000).
Zakres odpowiedzialności – szkolenie pracowników sieci sprzedaży. Po wdrożeniu wsparcie pracowników w obsłudze nowego systemu (2005-2006).

- Członek zespołu w projekcie dot. wymiany systemu online banking.
Zakres odpowiedzialności – manager zespołu testowego dla testów biznesowych. Po wdrożeniu systemu zarządzanie zespołem, który wspierał klientów i pracowników w obsłudze nowej aplikacji (2008-2009).

- Członek zespołu projektowego Basel2 – wdrożenie nowego systemu.
Zakres odpowiedzialności – po wdrożeniu systemu, manager zespołu wspierającego pracowników w obsłudze nowego systemu (2011-2012).

- Wyprawa motocyklowa po Azji (Indochiny – 2 tygodnie, 6000 km).
Trzyodcinkowa relacja z wyprawy na łamach ogólnopolskiego miesięcznika motoryzacyjnego (2011-2012).

- 5 miesięczna wyprawa do Azji i Australii.
Podróż po Filipinach, Tajlandii, Kambodży, Laosie, Singapurze i Australii (2012-2013).