Doświadczenie zawodowe
Dziennikarz, redaktor Computerworld Polska
@Informacje, artykuły, wywiady, opracowania na łamy:
*Tygodnika COMPUTERWORLD (do działów: Wydarzenia, Technologie, Zarządzanie, Konteksty, Bezpieczeństwo, W Przekroju, Na Gorąco)
*serwisu COMPUTERWORLD.pl
*raportu COMPUTERWORLD TOP 200 (computerworld.pl/top200)
*raportów specjalnych COMPUTERWORLD
*wydawnictw Computerworld Custom Publishing
@Codzienna praca z anglojęzycznymi materiałami źródłowymi i depeszami jednej z największych agencji informacyjnych o branży IT - IDG News Service.
@Współpraca przy tworzeniu programu konferencji Computerworld (m.in. Mobile & Wireless World 2007)
@Relacje z konferencji prasowych, targów i wystaw branżowych krajowych i zagranicznych oraz konferencji Computerworld (konferencje.computerworld.pl)
@Wideorelacje oraz wywiady wideo nagrywane podczas wyżej wymienionych - jako uzupełnienie materiałów online
@Opieka nad współpracownikami serwisu online wykonującymi codzienny przegląd prasy gospodarczej i omówienia/streszczenia najważniejszych tematów.
*Tygodnika COMPUTERWORLD (do działów: Wydarzenia, Technologie, Zarządzanie, Konteksty, Bezpieczeństwo, W Przekroju, Na Gorąco)
*serwisu COMPUTERWORLD.pl
*raportu COMPUTERWORLD TOP 200 (computerworld.pl/top200)
*raportów specjalnych COMPUTERWORLD
*wydawnictw Computerworld Custom Publishing
@Codzienna praca z anglojęzycznymi materiałami źródłowymi i depeszami jednej z największych agencji informacyjnych o branży IT - IDG News Service.
@Współpraca przy tworzeniu programu konferencji Computerworld (m.in. Mobile & Wireless World 2007)
@Relacje z konferencji prasowych, targów i wystaw branżowych krajowych i zagranicznych oraz konferencji Computerworld (konferencje.computerworld.pl)
@Wideorelacje oraz wywiady wideo nagrywane podczas wyżej wymienionych - jako uzupełnienie materiałów online
@Opieka nad współpracownikami serwisu online wykonującymi codzienny przegląd prasy gospodarczej i omówienia/streszczenia najważniejszych tematów.
Dziennikarz, redaktor serwisów online
@Zdobywanie, pisanie i redagowanie informacji do działu aktualności, wywiadów oraz artykułów, przygotowywanie przeglądów prasy codziennej i branżowej (polskiej i anglojęzycznej) dla serwisów internetowych:
* COMPUTERWORLD ONLINE (www.computerworld.pl),
* INTERNET STANDARD (www.internetstandard.pl),
* NETWORLD ONLINE (www.networld.pl)
* IDG.PL (www.idg.pl)
@Codzienna praca z anglojęzycznymi materiałami źródłowymi i depeszami jednej z największych agencji informacyjnych o branży IT - IDG News Service.
@Redakcyjna opieka nad serwisem COMPUTERWORLD ONLINE
@Relacje z konferencji prasowych, targów i wystaw branżowych krajowych i zagranicznych oraz konferencji Computerworld (http://konferencje.computerworld.pl/)
@Wideorelacje oraz wywiady wideo nagrywane podczas wyżej wymienionych - jako uzupełnienie materiałów online
* COMPUTERWORLD ONLINE (www.computerworld.pl),
* INTERNET STANDARD (www.internetstandard.pl),
* NETWORLD ONLINE (www.networld.pl)
* IDG.PL (www.idg.pl)
@Codzienna praca z anglojęzycznymi materiałami źródłowymi i depeszami jednej z największych agencji informacyjnych o branży IT - IDG News Service.
@Redakcyjna opieka nad serwisem COMPUTERWORLD ONLINE
@Relacje z konferencji prasowych, targów i wystaw branżowych krajowych i zagranicznych oraz konferencji Computerworld (http://konferencje.computerworld.pl/)
@Wideorelacje oraz wywiady wideo nagrywane podczas wyżej wymienionych - jako uzupełnienie materiałów online
dziennikarz, redaktor, praktykant
Praktyka wakacyjna; @Komputery.wp.pl - praca na stanowisku redaktora: redagowanie wiadomości z dziedziny IT, obsługa konferencji prasowych, zdobywanie informacji i nowych kontaktów. @Muzyka.wp.pl - współpraca z działem: zdobywanie i redagowanie wiadomości z dziedziny muzyki klubowej, wywiady ze znanymi producentami i didżejami, recenzje płyt i imprez. @Referencje dostępne na życzenie.
Edukacja
Grupy
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
Forum Call Center
Forum Call Center to miejsce spotkania profesjonalistów branży Customer Contact Center. Forum zostało powołane jako odpowiedź na potrzeby zarówno samej branży - firm świadczących usługi komunikacji z