Języki
angielski
dobry
rosyjski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Kierownik Działu Marketingu
MARKETING: współtworzenie i nadzór nad realizacją strategii marketingowej; zarządzanie budżetem marketingowym /kilkadziesiąt mln zł rocznie/; inicjowanie
i koordynowanie kampanii ATL i BTL; przygotowywanie i realizacja kampanii związanych z otwarciami nowych placówek (ponad 200 sklepów w latach
2007 – 2013); projekty badawcze (np. badania profilu Klienta Netto, badania Klientów konkurencji itp.), tworzenie systemów identyfikacji i komunikacji wizualnej
WSPARCIE SPRZEDAŻY: planowanie, koordynacja i ocena efektywności działań promocyjnych, inicjowanie i nadzór nad przebiegiem działań wspierających sprzedaż (np. loterie i konkursy sms, promocje określonych grup towarowych itp.); przygotowywanie i nadzór nad dystrybucją narzędzi wsparcia sprzedaży np. ulotek, plakatów, gazetek z ofertą handlową (nakład ok. 3 mln egz./tydzień); prowadzenie kampanii billboardowych i zarządzanie siecią nośników; współpraca z Działem Zakupów w doborze oferty produktowej i ustalaniu cen; wsparcie marketingowe Kierowników Regionów i Kierowników Okręgów w zarządzaniu placówkami
(wizyty w punktach handlowych, inicjowanie działań naprawczych przekładających się na podwyższenie parametrów sprzedaży)
PR i KOMUNIKACJA: współpraca z Agencją PR; reprezentowanie firmy podczas oficjalnych wydarzeń, organizacja i udział w konferencjach prasowych; przygotowywanie i recenzowanie materiałów prasowych; organizacja eventów, współpraca z lokalnymi i ogólnopolskimi mediami; współpraca z władzami lokalnymi; działania z zakresu CSR; nadzór i zarządzanie stroną internetową
WSPÓŁPRACA z agencjami reklamowymi i PR, drukarniami itp.): nawiązywanie kontaktów, ustalanie i negocjowanie warunków współpracy, nadzór nad realizacją zleceń, rozliczenia
ZARZĄDZANIE: Kierowanie zespołem, podział i nadzorowanie realizacji zadań, motywowanie i coroczna ocena Pracowników; współpraca i koordynacja współpracy pomiędzy działami (marketingu, rozwoju sieci, sprzedaży, logistyki, zakupów)
w trakcie realizowanych kampanii
i koordynowanie kampanii ATL i BTL; przygotowywanie i realizacja kampanii związanych z otwarciami nowych placówek (ponad 200 sklepów w latach
2007 – 2013); projekty badawcze (np. badania profilu Klienta Netto, badania Klientów konkurencji itp.), tworzenie systemów identyfikacji i komunikacji wizualnej
WSPARCIE SPRZEDAŻY: planowanie, koordynacja i ocena efektywności działań promocyjnych, inicjowanie i nadzór nad przebiegiem działań wspierających sprzedaż (np. loterie i konkursy sms, promocje określonych grup towarowych itp.); przygotowywanie i nadzór nad dystrybucją narzędzi wsparcia sprzedaży np. ulotek, plakatów, gazetek z ofertą handlową (nakład ok. 3 mln egz./tydzień); prowadzenie kampanii billboardowych i zarządzanie siecią nośników; współpraca z Działem Zakupów w doborze oferty produktowej i ustalaniu cen; wsparcie marketingowe Kierowników Regionów i Kierowników Okręgów w zarządzaniu placówkami
(wizyty w punktach handlowych, inicjowanie działań naprawczych przekładających się na podwyższenie parametrów sprzedaży)
PR i KOMUNIKACJA: współpraca z Agencją PR; reprezentowanie firmy podczas oficjalnych wydarzeń, organizacja i udział w konferencjach prasowych; przygotowywanie i recenzowanie materiałów prasowych; organizacja eventów, współpraca z lokalnymi i ogólnopolskimi mediami; współpraca z władzami lokalnymi; działania z zakresu CSR; nadzór i zarządzanie stroną internetową
WSPÓŁPRACA z agencjami reklamowymi i PR, drukarniami itp.): nawiązywanie kontaktów, ustalanie i negocjowanie warunków współpracy, nadzór nad realizacją zleceń, rozliczenia
ZARZĄDZANIE: Kierowanie zespołem, podział i nadzorowanie realizacji zadań, motywowanie i coroczna ocena Pracowników; współpraca i koordynacja współpracy pomiędzy działami (marketingu, rozwoju sieci, sprzedaży, logistyki, zakupów)
w trakcie realizowanych kampanii
wystawiono
Współpracowałam z Andrzejem podczas rekrutacji do jego działu oraz przy projektach rozwojowych. Wyróżniał się zaangażowaniem i otwartością na inny punkt widzenia, ciekawymi pomysłami, także z obszaru employer branding. Do tego w dobrej i sympatycznej atmosferze współpracy.
wystawiono
Doświadczony marketingowiec, z pomysłami, innowacyjny, myślący niestandardowo, wytrawny negocjator.
wystawiono
Przez kilka miesięcy miałam okazję być stażystką w dziale marketingu. Z tamtego okresu wspominam Andrzeja jako osobę z jednej strony bardzo kreatywną, a z drugiej sprawnie zarządzającą pracą działu. Dodatkowo, Andrzej zarażał nas swoją pasją do nart organizując firmowe wyjazdy w góry. Moją pracę w dziale marketingu, tak samo jak późniejszą współpracę, oceniam bardzo pozytywnie.
wystawiono
Miałem okazję współpracować z Andrzejem koordynując z poziomu magazynu logistyczne zabezpieczenie otwarć kolejnych sklepów oraz imprez sponsorowanych przez firmę. Nigdy nie miałem problemu z kontaktem, niedotrzymaniem terminu itp. oraz nie spotkałem się z odmową pomocy. Współpracę oceniam jako profesjonalną i wspominam bardzo dobrze.
Szkolenia i kursy
- Professional Diploma In Marketing
- Świadome Przywództwo - Piramida Skutecznego Kierowania
- Potęga wyobraźni, czyli jak być Kreatywnym
- Narzędzia komunikacji marketingowej
- Kreatywność i innowacja w marketingu i relacjach z Klientem
- Optymalizacja Działań Marketingowych
- Świadome Przywództwo - Piramida Skutecznego Kierowania
- Potęga wyobraźni, czyli jak być Kreatywnym
- Narzędzia komunikacji marketingowej
- Kreatywność i innowacja w marketingu i relacjach z Klientem
- Optymalizacja Działań Marketingowych
Specjalizacje
Marketing
Zarządzanie marketingiem
Grupy
A Ja Szukam Pracy
Grupa dla osób szukających obecnie pracy. Członkowie grupy mogą wymieniać się tu doświadczeniami jak i rozwiązywać wspólnie problemy.
ABY POMÓC W 48 GODZIN
Grupa ta ma na celu umożliwienie jej uczestnikom szybkie reagowanie na wzajemne potrzeby, nie tylko w wydaniu biznesowym. W założeniu skierowana do jak najszerszego ogrona osób, gdyż nigdy nie
HEADHUNT INTERNATIONAL
Zapraszamy wszystkich tych, którzy są zainteresowani nowymi możliwościami pracy.
LinkedIn
LinkedIn @ GoldenLine
Gruopa skupia użytkowników międzynarodowego serwisu społecznościowego "Linked In"
moderator: http://www.linkedin.com/in/MarekHelinski
Oferty Pracy HEADHUNTERS GROUP
Oferty Pracy HEADHUNTERS GROUP - to forum z tradycjami!
-miejsce spotkań "Łowców Talentów"
-informacje o ciekawych wakatach
-informacje od kandydatów będących do wzięcia
Daj się poznać!
Praca
Praca - grupa dla szukających pracy jak i headhunterow czy pracownikow HR poszukujacych pracownikow.
Szkolenia Szczecin
Baza firm i instytucji szkoleniowych ze Szczecina. Oferta szkoleń realizowanych w Szczecinie.