Andrzej Barciński

Key Account Manager
Częstochowa, śląskie

Umiejętności

B2B obsługa komputera zarządzanie kluczowymi klientami Sprzedaż Zarządzanie Sprzedażą Prawo jazdy kat B MS Excel Tabele przestawne

Języki

angielski
dobry
rosyjski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Logo
Praca na produkcji
ISRI FRANCE
zarządzanie materiałowe, obsługa robotów spawalniczych, obsługa stanowisk montażowych, kontrola jakości produktów
Logo
Key Accounts Manager
OFIX SP.J.
rozwijanie rynku: ŚLASK
Logo
Własna działalność - właściciel firmy
BA SALON SAMOCHODOWY
Logo
Własna działalność - właściciel firmy
ABAR DORADZTWO FINANSOWE
Lyreco Polska S.A.
Key Accounts Manager
- realizacja wyznaczonych celów sprzedaży
- obsługa bieżąca i rozwój sprzedaży
- pozyskiwanie, analizowanie i priorytetyzowanie informacji o prowadzonych klientach oraz
rynku konkurencji
- renegocjowanie warunków współpracy
- wdrażanie klientów
- budowanie i wykorzystywanie długotrwałych relacji biznesowych z klientem
- efektywna współpraca z zespołem
- przygotowywać raporty zgodnie z przyjętymi zasadami Corporate Account
Powszechny Dom Kredytowy S.A.
Kierownik Ds. Sprzedaży Kredytów
udzielanie kredytów osobom fizycznym i firmom
- zwiększanie udziału w rynku
- kontrola rentowności oddziału
- odpowiedzialność za podległy personel
Polskie Towarzystwo Finansowe S.A.
Specjalista Ds. Kredytów i Sprzedaży
udzielanie kredytów osobom fizycznym i firmom
- podtrzymywanie kontaktów handlowych z kluczowymi klientami i pozyskiwanie nowych
- sporządzanie miesięcznych raportów do Dyrektora Regionalnego i Działu Administracji
- kontrola rentowności oddziału
ABC System Sp. z o.o.
Dyrektor handlowy
samodzielna sprzedaż – docieranie do nowych kanałów dystrybucji, tworzenie rynków
zbytu, negocjacje ze strategicznymi klientami
- organizowanie sieci dystrybucji na terenie kraju ( nabór, selekcja handlowców, szkolenie,
motywowanie, kontrola )
- prowadzenie marketingu oraz PR firmy ( promocja produktów i reklama )
- udział w targach i innych imprezach mających na celu promowanie produktów i firmy
masterlink express sp. z o.o.
Regional Key Account Manager
raportowanie do Dyrektora Handlowego i kontrola raportów podległych handlowców
- zarządzanie działem sprzedaży w podległym regionie
- zarządzanie budżetem działu, w tym m.in. kontrola i akceptacja kosztów działu
- udział w negocjacjach z klientami kluczowymi
- odpowiedzialność za jakość i rentowność wychodzących ofert dla największych klientów
- opracowywanie we współpracy z innymi działami firmy nowych rozwiązań cennikowych
masterlink express sp. z o.o.
Kierownik oddziału
masterlink express sp. z o.o.
Przedstawiciel handlowy
- sprzedaż usług Masterlink Express Sp. z o. o. poprzez pozyskiwanie nowych klientów
- opieka nad dotychczasowymi klientami firmy w celu ich utrzymania oraz zwiększenia
sprzedaży
Logo
Właściciel
Usługi Transportowe
Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Częstochowie
Asystent ds. rehabilitacji
Opieka nad pacjentami Oddziału Reumatologii

Szkolenia i kursy

Sierpień 2017 firma Do It warsztaty handlowe, szkolenie produktowe

Listopsd 2016 szkolenie produktowe HAMA, FELLOWES, DRAGER, LEITZ, OPUS i inne

październik 2007 The Sandler Selling System – House of Skills część 3

wrzesień 2007 The Sandler Selling System – House of Skills część 2

sierpień 2007 The Sandler Selling System – House of Skills część 1

czerwiec 2006 poligon negocjacyjny – Profesja Consulting

maj 2005 szkolenie z „Prawo Zamówień Publicznych” - Forum Edukacyjne Centrum Zamówień Publicznych Sp. z o.o.

Październik 2004 pozyskiwanie sojuszników – szkolenie dla działu Corporate - Management Point

kwiecień 2003 doskonalenie technik sprzedaży z elementami komunikacji II SIGMA

marzec 2003 doskonalenie technik sprzedaży z elementami komunikacji I – SIGMA

luty 2002 sprzedaż usług finansowych – SIGMA

październik 2002 negocjacje handlowe dla spec. ds. sprzedaży – SIGMA

kwiecień 1999 strategia negocjacji handlowych – MIDWEST BUSINESS TRAINING

kwiecień – maj 1998 cykl szkoleń i treningów dla przedstawicieli handlowych – YES CONSENSUS

październik 1997 szkolenie dla kadry kierowniczej ( zarządzanie zespołami ludzkimi ) – YES CONSENSUS

marzec 1996 szkolenie dla przedstawicieli handlowych ( planowanie celów, etapy wizyt handlowych, narzędzia handlowe itp. ) – FEDERAL EXPRESS

Edukacja

Logo
Marketing i zarządzanie, studia podyplomowe
Akademia Ekonomiczna w Katowicach
Logo
pedagogiczny, magisterskie
AWF

Specjalizacje

Sprzedaż - FMCG
Zarządzanie sprzedażą - FMCG

Zainteresowania

sport i rekreacja, wędzenie, warzenie piwa