Umiejętności
B2B
obsługa komputera
zarządzanie kluczowymi klientami
Sprzedaż
Zarządzanie Sprzedażą
Prawo jazdy kat B
MS Excel Tabele przestawne
Języki
angielski
dobry
rosyjski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Key Accounts Manager
- realizacja wyznaczonych celów sprzedaży
- obsługa bieżąca i rozwój sprzedaży
- pozyskiwanie, analizowanie i priorytetyzowanie informacji o prowadzonych klientach oraz
rynku konkurencji
- renegocjowanie warunków współpracy
- wdrażanie klientów
- budowanie i wykorzystywanie długotrwałych relacji biznesowych z klientem
- efektywna współpraca z zespołem
- przygotowywać raporty zgodnie z przyjętymi zasadami Corporate Account
- obsługa bieżąca i rozwój sprzedaży
- pozyskiwanie, analizowanie i priorytetyzowanie informacji o prowadzonych klientach oraz
rynku konkurencji
- renegocjowanie warunków współpracy
- wdrażanie klientów
- budowanie i wykorzystywanie długotrwałych relacji biznesowych z klientem
- efektywna współpraca z zespołem
- przygotowywać raporty zgodnie z przyjętymi zasadami Corporate Account
Specjalista Ds. Kredytów i Sprzedaży
udzielanie kredytów osobom fizycznym i firmom
- podtrzymywanie kontaktów handlowych z kluczowymi klientami i pozyskiwanie nowych
- sporządzanie miesięcznych raportów do Dyrektora Regionalnego i Działu Administracji
- kontrola rentowności oddziału
- podtrzymywanie kontaktów handlowych z kluczowymi klientami i pozyskiwanie nowych
- sporządzanie miesięcznych raportów do Dyrektora Regionalnego i Działu Administracji
- kontrola rentowności oddziału
Dyrektor handlowy
samodzielna sprzedaż – docieranie do nowych kanałów dystrybucji, tworzenie rynków
zbytu, negocjacje ze strategicznymi klientami
- organizowanie sieci dystrybucji na terenie kraju ( nabór, selekcja handlowców, szkolenie,
motywowanie, kontrola )
- prowadzenie marketingu oraz PR firmy ( promocja produktów i reklama )
- udział w targach i innych imprezach mających na celu promowanie produktów i firmy
zbytu, negocjacje ze strategicznymi klientami
- organizowanie sieci dystrybucji na terenie kraju ( nabór, selekcja handlowców, szkolenie,
motywowanie, kontrola )
- prowadzenie marketingu oraz PR firmy ( promocja produktów i reklama )
- udział w targach i innych imprezach mających na celu promowanie produktów i firmy
Regional Key Account Manager
raportowanie do Dyrektora Handlowego i kontrola raportów podległych handlowców
- zarządzanie działem sprzedaży w podległym regionie
- zarządzanie budżetem działu, w tym m.in. kontrola i akceptacja kosztów działu
- udział w negocjacjach z klientami kluczowymi
- odpowiedzialność za jakość i rentowność wychodzących ofert dla największych klientów
- opracowywanie we współpracy z innymi działami firmy nowych rozwiązań cennikowych
- zarządzanie działem sprzedaży w podległym regionie
- zarządzanie budżetem działu, w tym m.in. kontrola i akceptacja kosztów działu
- udział w negocjacjach z klientami kluczowymi
- odpowiedzialność za jakość i rentowność wychodzących ofert dla największych klientów
- opracowywanie we współpracy z innymi działami firmy nowych rozwiązań cennikowych
Przedstawiciel handlowy
- sprzedaż usług Masterlink Express Sp. z o. o. poprzez pozyskiwanie nowych klientów
- opieka nad dotychczasowymi klientami firmy w celu ich utrzymania oraz zwiększenia
sprzedaży
- opieka nad dotychczasowymi klientami firmy w celu ich utrzymania oraz zwiększenia
sprzedaży
Szkolenia i kursy
Sierpień 2017 firma Do It warsztaty handlowe, szkolenie produktowe
Listopsd 2016 szkolenie produktowe HAMA, FELLOWES, DRAGER, LEITZ, OPUS i inne
październik 2007 The Sandler Selling System – House of Skills część 3
wrzesień 2007 The Sandler Selling System – House of Skills część 2
sierpień 2007 The Sandler Selling System – House of Skills część 1
czerwiec 2006 poligon negocjacyjny – Profesja Consulting
maj 2005 szkolenie z „Prawo Zamówień Publicznych” - Forum Edukacyjne Centrum Zamówień Publicznych Sp. z o.o.
Październik 2004 pozyskiwanie sojuszników – szkolenie dla działu Corporate - Management Point
kwiecień 2003 doskonalenie technik sprzedaży z elementami komunikacji II SIGMA
marzec 2003 doskonalenie technik sprzedaży z elementami komunikacji I – SIGMA
luty 2002 sprzedaż usług finansowych – SIGMA
październik 2002 negocjacje handlowe dla spec. ds. sprzedaży – SIGMA
kwiecień 1999 strategia negocjacji handlowych – MIDWEST BUSINESS TRAINING
kwiecień – maj 1998 cykl szkoleń i treningów dla przedstawicieli handlowych – YES CONSENSUS
październik 1997 szkolenie dla kadry kierowniczej ( zarządzanie zespołami ludzkimi ) – YES CONSENSUS
marzec 1996 szkolenie dla przedstawicieli handlowych ( planowanie celów, etapy wizyt handlowych, narzędzia handlowe itp. ) – FEDERAL EXPRESS
Listopsd 2016 szkolenie produktowe HAMA, FELLOWES, DRAGER, LEITZ, OPUS i inne
październik 2007 The Sandler Selling System – House of Skills część 3
wrzesień 2007 The Sandler Selling System – House of Skills część 2
sierpień 2007 The Sandler Selling System – House of Skills część 1
czerwiec 2006 poligon negocjacyjny – Profesja Consulting
maj 2005 szkolenie z „Prawo Zamówień Publicznych” - Forum Edukacyjne Centrum Zamówień Publicznych Sp. z o.o.
Październik 2004 pozyskiwanie sojuszników – szkolenie dla działu Corporate - Management Point
kwiecień 2003 doskonalenie technik sprzedaży z elementami komunikacji II SIGMA
marzec 2003 doskonalenie technik sprzedaży z elementami komunikacji I – SIGMA
luty 2002 sprzedaż usług finansowych – SIGMA
październik 2002 negocjacje handlowe dla spec. ds. sprzedaży – SIGMA
kwiecień 1999 strategia negocjacji handlowych – MIDWEST BUSINESS TRAINING
kwiecień – maj 1998 cykl szkoleń i treningów dla przedstawicieli handlowych – YES CONSENSUS
październik 1997 szkolenie dla kadry kierowniczej ( zarządzanie zespołami ludzkimi ) – YES CONSENSUS
marzec 1996 szkolenie dla przedstawicieli handlowych ( planowanie celów, etapy wizyt handlowych, narzędzia handlowe itp. ) – FEDERAL EXPRESS
Edukacja
Specjalizacje
Sprzedaż - FMCG
Zarządzanie sprzedażą - FMCG
Zainteresowania
sport i rekreacja, wędzenie, warzenie piwa