Umiejętności
Zarządzanie klientami
Rozwój działalności
Zarządzanie zmianą
Sprzedaż międzynarodowa
Zarządzanie produktem
Zarządzanie Sprzedażą
Zarządzanie zespołem
Strategia Marketingowa B2B
Języki
rosyjski
ojczysty
angielski
biegły
polski
biegły
Doświadczenie zawodowe
Country Sales Manager
• Utworzenie nowego regionu sprzedaży rynków wschodzących: Ukraina, Białoruś, kraje Bałtyckie oraz Azji (byłego ZSRR)
• Ustalenie strategii sprzedaży w nowym regionie
• Zarządzanie zespołem
• Pozyskiwanie nowych klientów bezpośrednich
• Utrzymywanie dobrych relacji z najważniejszymi istniejącymi klientami
• Koordynacja projektów wdrożenia nowych produktów w regionie (wspolnie z marketingiem I produkcją)
• Wspólne zarządzanie projektem Strategia Rozwoju na Ukrainie
• Analiza efektywności rożnych modeli produkcji oraz zaangażowanych w projekt jednostek produkcyjnych
• Wdrożenie zmian wspólnie z działem finansowym i SC
• Monitoring zyskowności w regionie
• Koordynacja poprawnego pozycjonowania cenowego w regionie
• Koordynacja imprez dla klientów
• Ustalenie strategii sprzedaży w nowym regionie
• Zarządzanie zespołem
• Pozyskiwanie nowych klientów bezpośrednich
• Utrzymywanie dobrych relacji z najważniejszymi istniejącymi klientami
• Koordynacja projektów wdrożenia nowych produktów w regionie (wspolnie z marketingiem I produkcją)
• Wspólne zarządzanie projektem Strategia Rozwoju na Ukrainie
• Analiza efektywności rożnych modeli produkcji oraz zaangażowanych w projekt jednostek produkcyjnych
• Wdrożenie zmian wspólnie z działem finansowym i SC
• Monitoring zyskowności w regionie
• Koordynacja poprawnego pozycjonowania cenowego w regionie
• Koordynacja imprez dla klientów
Sales Manager Northern Eastern Europe
• Ustalenie strategii sprzedaży na Ukrainie, Białorusi, Łotwie, Estonii oraz Kaliningradzie
• Przygotowanie oraz realizacja planu sprzedaży
• Aktywne pozyskiwanie nowych klientów: wzrost sprzedaży z 7,2 MEUR w 2007 do 18,7 MEUR w 2012
• Wprowadzenie nowych produktów na rynek (CoC, PP light, ThermalSlim, Winne materiały)
• Zarządzanie zespołami w projektach (międzynarodowe projekty z udziałem przedstawicieli różnych działów z celem pozyskiwania dodatkowego biznesu)
• Transformacja modelu sprzedaży przez dystrybutorów w model sprzedaży bezpośredniej
• Zarządzenie projektem „Zmiana modelu dostaw na Ukrainie”
• Negocjacje handlowe z klientami, przygotowanie ofert i umów handlowych
• Analiza zyskowności poszczególnych kombinacji klient-produkt w celu odpowiedniego cenowego pozycjonowania
• Organizacja imprez (Dni Klienta, imprezy integracyjne)
• Przygotowanie oraz realizacja planu sprzedaży
• Aktywne pozyskiwanie nowych klientów: wzrost sprzedaży z 7,2 MEUR w 2007 do 18,7 MEUR w 2012
• Wprowadzenie nowych produktów na rynek (CoC, PP light, ThermalSlim, Winne materiały)
• Zarządzanie zespołami w projektach (międzynarodowe projekty z udziałem przedstawicieli różnych działów z celem pozyskiwania dodatkowego biznesu)
• Transformacja modelu sprzedaży przez dystrybutorów w model sprzedaży bezpośredniej
• Zarządzenie projektem „Zmiana modelu dostaw na Ukrainie”
• Negocjacje handlowe z klientami, przygotowanie ofert i umów handlowych
• Analiza zyskowności poszczególnych kombinacji klient-produkt w celu odpowiedniego cenowego pozycjonowania
• Organizacja imprez (Dni Klienta, imprezy integracyjne)
Kea Account Manager (Eastern Europe)
Wprowadzanie nowych projektow sprzedaży / realizacji produkcji mydła na podstawie brief'u / planu pozycjonowania
Organizacja prac na planem marketingowym (tworzenie struktury, organizacja dyskusji w celu ustalenia priorytetów, przygotowanie poszczególnych rozdziałów)
KA: Sieci handlowe w Rosji, firmy kosmetyczne w Rosji
Ustalenie warunków handlowych
Przygotowanie ofert / umów
Kontrola przebiegu realizacji nowych projektów (organizacja prób mydła, wybór dostawcy opakowan, akcept chromalinu/druku opakowań, akcept pierwszej partii produkcji)
Organizacja prac na planem marketingowym (tworzenie struktury, organizacja dyskusji w celu ustalenia priorytetów, przygotowanie poszczególnych rozdziałów)
KA: Sieci handlowe w Rosji, firmy kosmetyczne w Rosji
Ustalenie warunków handlowych
Przygotowanie ofert / umów
Kontrola przebiegu realizacji nowych projektów (organizacja prób mydła, wybór dostawcy opakowan, akcept chromalinu/druku opakowań, akcept pierwszej partii produkcji)
Specjalizacje
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Grupy
Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki powstał 24 maja 1945 roku jako kontynuator dorobku wcześniejszych instytucji działających w okresie międzywojennym w Łodzi. Obecnie jest jedną z największych polskich uczelni.
MBA Zone - English / Polish
All the Business Professionals living in Poland - lets change the face of polish business. MBA Zone welcomes you.
PSYCHOLOGIA, PSYCHOTERAPIA
Celem tej grupy jest podzielenie się wiedzą i doświadczeniem z zakresu psychologii i psychoterapii (przez profesjonalistów specjalizujących się w tych materiach) z osobami, które pragną poszerzyć włas
Rolki w Warszawie
Wszyscy którzy chcą jeździć lub już jeżdżą w Warszawie, szukają dobrych miejsc, dobrego towarzystwa lub chcą się umówić na rolki.
Sprzedaż
Grupa dla osób interesujących się praktykami sprzedażowymi, traktujących sprzedaż jako sztukę, mająca ciekawe doświadczenia w zakresie sprzedaży.