Umiejętności
Prawo jazdy kat B
znajomość prawa pracy
• znajomość programu TETA, programu E-pracownik, programu Sistema, podstawowa znajomość programu Płatnik
• znajomość przepisów z zakresu ubezpieczeń społecznych
• znajomość przepisów z zakresu pracy tymczasowej
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. administracji
Grupa Progres ( Tczew )
• obsługa kadrowa pracowników tymczasowych, kodeksowych oraz zleceniobiorców – do 360 osób;
• kontrola i wprowadzanie do systemu ewidencji czasu pracy pracowników ( godziny, nadgodziny, dodatki, premie );
• weryfikacja grafików ( system podstawowy , trzyzmianowy, czterobrygadowy );
• przyjmowanie dokumentów od pracowników, kierowanie kandydatów na badania lekarskie, szkolenia BHP;
• kontrolowanie ważności badań lekarskich i szkoleń BHP;
• wprowadzanie do systemu absencji ( wnioski urlopowe, zwolnienia lekarskie, nieobecności );
• wystawianie umów o pracę, umów cywilno-prawnych, umów tymczasowych, zaświadczeń o zarobkach,
zatrudnieniu, świadectw pracy, pasków płac, dokumentów potwierdzających ubezpieczenie;
• zakładanie akt osobowych;
• przekazywanie dokumentów zgromadzonych w biurze do Centrali firmy Progres;
• zamawianie materiałów biurowych;
• sporządzanie raportów dla Klientów firmy Progres ( raporty z absencji, rotacji, stan ważności badań lekarskich, szkoleń BHP );
• obsługa administracyjna pracowników podczas dyżurów u Klientów firmy Progres;
• odpowiadania na pisma ZUS-u, Urzędu Pracy oraz innych instytucji
• obsługa kandydatów w biurze;
• wsparcie procesu rekrutacyjnego na stanowiska administracyjne;
• wdrażanie w obowiązki biura nowo zatrudnianych pracowników;
• kontrola i wprowadzanie do systemu ewidencji czasu pracy pracowników ( godziny, nadgodziny, dodatki, premie );
• weryfikacja grafików ( system podstawowy , trzyzmianowy, czterobrygadowy );
• przyjmowanie dokumentów od pracowników, kierowanie kandydatów na badania lekarskie, szkolenia BHP;
• kontrolowanie ważności badań lekarskich i szkoleń BHP;
• wprowadzanie do systemu absencji ( wnioski urlopowe, zwolnienia lekarskie, nieobecności );
• wystawianie umów o pracę, umów cywilno-prawnych, umów tymczasowych, zaświadczeń o zarobkach,
zatrudnieniu, świadectw pracy, pasków płac, dokumentów potwierdzających ubezpieczenie;
• zakładanie akt osobowych;
• przekazywanie dokumentów zgromadzonych w biurze do Centrali firmy Progres;
• zamawianie materiałów biurowych;
• sporządzanie raportów dla Klientów firmy Progres ( raporty z absencji, rotacji, stan ważności badań lekarskich, szkoleń BHP );
• obsługa administracyjna pracowników podczas dyżurów u Klientów firmy Progres;
• odpowiadania na pisma ZUS-u, Urzędu Pracy oraz innych instytucji
• obsługa kandydatów w biurze;
• wsparcie procesu rekrutacyjnego na stanowiska administracyjne;
• wdrażanie w obowiązki biura nowo zatrudnianych pracowników;
Specjalista ds. administracji
• obsługa kadrowa pracowników tymczasowych, kodeksowych oraz zleceniobiorców – do 400 osób ( umowy, aneksy, zaświadczenia, świadectwa pracy )
• kontrola i wprowadzanie do systemu ewidencji czasu pracy pracowników;
• zakładanie i prowadzenie akt osobowych;
• umawianie oraz kierowanie pracowników na badania lekarskie
• organizowanie szkoleń BHP dla pracowników
• zgłaszanie oraz wyrejestrowywanie pracowników do ZUS w systemie PŁATNIK;
• wprowadzanie do systemu zwolnień lekarskich, urlopów, innych absencji
• archiwizacja akt osobowych
• przygotowywanie okresowych statystyk, raportów, zestawień;
• sporządzanie dokumentów finansowych dla działu księgowości zgodnie z procedurami;
• wystawianie i opisywanie faktur;
• prowadzenie kasy gotówkowej biura;
• sporządzanie raportów kasowych w układzie miesięcznym;
• rozliczanie podróży służbowych ( krajowych i zagranicznych );
• zamawianie materiałów biurowych i udział w codziennych pracach biura;
• udzielanie porad z zakresu prawa pracy i ustawy o pracownikach tymczasowych w trakcie pełnienia dyżurów u klientów firmy Adecco;
• wsparcie procesu rekrutacyjnego na stanowiska administracyjne;
• kontrola i wprowadzanie do systemu ewidencji czasu pracy pracowników;
• zakładanie i prowadzenie akt osobowych;
• umawianie oraz kierowanie pracowników na badania lekarskie
• organizowanie szkoleń BHP dla pracowników
• zgłaszanie oraz wyrejestrowywanie pracowników do ZUS w systemie PŁATNIK;
• wprowadzanie do systemu zwolnień lekarskich, urlopów, innych absencji
• archiwizacja akt osobowych
• przygotowywanie okresowych statystyk, raportów, zestawień;
• sporządzanie dokumentów finansowych dla działu księgowości zgodnie z procedurami;
• wystawianie i opisywanie faktur;
• prowadzenie kasy gotówkowej biura;
• sporządzanie raportów kasowych w układzie miesięcznym;
• rozliczanie podróży służbowych ( krajowych i zagranicznych );
• zamawianie materiałów biurowych i udział w codziennych pracach biura;
• udzielanie porad z zakresu prawa pracy i ustawy o pracownikach tymczasowych w trakcie pełnienia dyżurów u klientów firmy Adecco;
• wsparcie procesu rekrutacyjnego na stanowiska administracyjne;
Starszy referent
Zakład Ubezpieczeń Społacznych ( Gdańsk )
• przyznawanie i naliczanie zasiłków;
• opracowywanie sprawozdań miesięcznych i kwartalnych;
• wystawianie zaświadczeń;
• prowadzenie akt osobowych
• współpraca z Wydziałem odpowiadającym za weryfikowanie zasadności zwolnień lekarskich
• współpraca z Wydziałem odpowiedzialnym za weryfikowanie i uznawania wypadków;
• odpowiadanie na wpływające wnioski oraz wystawianie decyzji;
• archiwizacja akt osobowych oraz sprawozdań;
• opracowywanie spraw przekazywanych do Sądu;
• obsługa punktu informacyjnego ( przyjmowanie dokumentów oraz udzielanie pomocy w ich wypełnianiu, dyżury telefoniczne );
• opracowywanie sprawozdań miesięcznych i kwartalnych;
• wystawianie zaświadczeń;
• prowadzenie akt osobowych
• współpraca z Wydziałem odpowiadającym za weryfikowanie zasadności zwolnień lekarskich
• współpraca z Wydziałem odpowiedzialnym za weryfikowanie i uznawania wypadków;
• odpowiadanie na wpływające wnioski oraz wystawianie decyzji;
• archiwizacja akt osobowych oraz sprawozdań;
• opracowywanie spraw przekazywanych do Sądu;
• obsługa punktu informacyjnego ( przyjmowanie dokumentów oraz udzielanie pomocy w ich wypełnianiu, dyżury telefoniczne );
Szkolenia i kursy
Szkolenie w zakresie stosowania kodeksu postępowania administracyjnego przy załatwianiu spraw z ubezpieczenia społecznego
Szkolenie w zakresie świadczeń pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa, świadczeń z ubezpieczenia wypadkowego oraz zasiłków pogrzebowych
Szkolenie w zakresie świadczeń pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa, świadczeń z ubezpieczenia wypadkowego oraz zasiłków pogrzebowych
Specjalizacje
Sektor publiczny
Specjaliści/Urzędnicy
Inne
Grupy
Uniwersytet Gdański
Studia na Uniwersytecie Gdańskim to konkurencyjność na rynku pracy. Pożądane wśród pracodawców kierunki studiów, praktyczne umiejętności dzięki nowoczesnym pracowniom oraz stażom.
JA CHCĘ PRACOWAĆ :-)
Dla osób z doświadczeniem, które straciły pracę lub chcą zmienić obecną, zgodnie z oczekiwaniami.