Alicja Wilczyńska

Community Manager, Nasza Klasa sp. z o.o.
Wrocław, dolnośląskie

Doświadczenie zawodowe

Nasza Klasa sp. z o.o.
Community Manager
* realizowanie określonego wizerunku marki poprzez komunikację z Użytkownikami portalu;

* pozyskiwanie i utrzymanie kontaktów z oficjalnymi partnerami portalu;

* bieżąca komunikacja z Użytkownikami oraz zwiększanie ich zaangażowania za pomocą dostępnych narzędzi portalu oraz poza nimi;

* konsultacje i udział w grupach projektowych

* współpraca w zakresie opiniowania nowych projektów portalowych pod kątem wpływu na pracę działu Community Management

* tworzenie narzędzi, standardów i procedur regulujących pracę działu Community Management
Usunięty Użytkownik
przełożony
wystawiono
Miałem przyjemność współpracować z Alą przez ostatnie kilka lat. Najpierw przy obsłudze klienta, a później przy CM.

Jako przełożony, mogę zaznaczyć, że przede wszystkim bardzo sumiennie wykonuje swoje obowiązki. Jest ambitna, a jej charakter pozwala na łatwe dogadywanie się.

Jeśli w przyszłości będzie taka możliwość - chętnie podejmę z Nią współpracę raz jeszcze.
Nasza Klasa sp. z o.o.
Specjalista ds. Obsługi Użytkownika
* pomoc Użytkownikom serwisu nk.pl oraz aktywne uczestnictwo na forach dyskusyjnych w zakresie udzielania pomocy Użytkownikom;

* porządkowanie systemu klas i szkół ( aktualizowanie danych)

* przyjmowanie zgłoszeń dotyczących nielegalnych treści prezentowanych w serwisie i podejmowanie odpowiednich działań;

* zgłaszanie zapotrzebowania Użytkowników na określone rozwiązania techniczne i administracyjne;

* monitorowanie zachowań Użytkowników i zapobieganie działaniom niezgodnym z prawem oraz regulaminem serwisu;

* przekazywanie pomysłów na nowe formy promocji serwisu

Edukacja

Logo
Kosmetologia, magisterskie
Wyższa Szkoła Fizjoterapii

Specjalizacje

Internet/e-Commerce/Nowe media
Media społecznościowe