Doświadczenie zawodowe
Community Manager
* realizowanie określonego wizerunku marki poprzez komunikację z Użytkownikami portalu;
* pozyskiwanie i utrzymanie kontaktów z oficjalnymi partnerami portalu;
* bieżąca komunikacja z Użytkownikami oraz zwiększanie ich zaangażowania za pomocą dostępnych narzędzi portalu oraz poza nimi;
* konsultacje i udział w grupach projektowych
* współpraca w zakresie opiniowania nowych projektów portalowych pod kątem wpływu na pracę działu Community Management
* tworzenie narzędzi, standardów i procedur regulujących pracę działu Community Management
* pozyskiwanie i utrzymanie kontaktów z oficjalnymi partnerami portalu;
* bieżąca komunikacja z Użytkownikami oraz zwiększanie ich zaangażowania za pomocą dostępnych narzędzi portalu oraz poza nimi;
* konsultacje i udział w grupach projektowych
* współpraca w zakresie opiniowania nowych projektów portalowych pod kątem wpływu na pracę działu Community Management
* tworzenie narzędzi, standardów i procedur regulujących pracę działu Community Management
przełożony
wystawiono
Miałem przyjemność współpracować z Alą przez ostatnie kilka lat. Najpierw przy obsłudze klienta, a później przy CM.
Jako przełożony, mogę zaznaczyć, że przede wszystkim bardzo sumiennie wykonuje swoje obowiązki. Jest ambitna, a jej charakter pozwala na łatwe dogadywanie się.
Jeśli w przyszłości będzie taka możliwość - chętnie podejmę z Nią współpracę raz jeszcze.
Jako przełożony, mogę zaznaczyć, że przede wszystkim bardzo sumiennie wykonuje swoje obowiązki. Jest ambitna, a jej charakter pozwala na łatwe dogadywanie się.
Jeśli w przyszłości będzie taka możliwość - chętnie podejmę z Nią współpracę raz jeszcze.
Specjalista ds. Obsługi Użytkownika
* pomoc Użytkownikom serwisu nk.pl oraz aktywne uczestnictwo na forach dyskusyjnych w zakresie udzielania pomocy Użytkownikom;
* porządkowanie systemu klas i szkół ( aktualizowanie danych)
* przyjmowanie zgłoszeń dotyczących nielegalnych treści prezentowanych w serwisie i podejmowanie odpowiednich działań;
* zgłaszanie zapotrzebowania Użytkowników na określone rozwiązania techniczne i administracyjne;
* monitorowanie zachowań Użytkowników i zapobieganie działaniom niezgodnym z prawem oraz regulaminem serwisu;
* przekazywanie pomysłów na nowe formy promocji serwisu
* porządkowanie systemu klas i szkół ( aktualizowanie danych)
* przyjmowanie zgłoszeń dotyczących nielegalnych treści prezentowanych w serwisie i podejmowanie odpowiednich działań;
* zgłaszanie zapotrzebowania Użytkowników na określone rozwiązania techniczne i administracyjne;
* monitorowanie zachowań Użytkowników i zapobieganie działaniom niezgodnym z prawem oraz regulaminem serwisu;
* przekazywanie pomysłów na nowe formy promocji serwisu
Specjalizacje
Internet/e-Commerce/Nowe media
Media społecznościowe