Alicja Rabsztyn

Manager Sieci w strukturze własnej, Eurobank Partner
Tarnowskie Góry, śląskie

Umiejętności

Odporność na stres komunikatywność Dyspozycyjność i zaangażowanie Asertywność w kontaktach międzyludzkich pewność siebie, samodzielność, inicjatywa, zdolność podejmowania decyzji

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Bank Millennium S.A.
Menadżer w Sieci własnej Eurobank Franczyza
- organizacja pracy własnej i podległych oddziałów umożliwiająca osiągnięcie zakładanych celów
- realizowanie wyznaczonych zadań sprzedażowych i jakościowych zgodnie z celami dla swojej Sieci
- zarządzanie zespołem Managerów Oddziałów Bankowych i - pośrednio - Doradców Klienta (rekrutacja, rozwój, coaching)
- kontrola pracy placówek zlokalizowanych na terenie podległej strefy (7 Placówek Partnerskich)
- monitorowanie lokalnego rynku usług bankowych i działań konkurencji
Logo
pośrednik w obrocie nieruchomościami
Własna działalność gospodarcza
* przygotowanie i prezentacja ofert sprzedaży/wynajmu,
* pozyskiwanie bazy Klientów,
* utrzymywanie relacji z Klientami,
* przeprowadzanie rozmów wstępnych z klientami w celu ustalenia
rodzaju i cech poszukiwanej nieruchomości
* współpraca i pozyskiwanie informacji od banków udzielających
kredyt mieszkaniowy,
* nawiązanie współpracy z deweloperami pod kątem kredytów hipotecznych
Bank Millennium S.A.
Kierownik oddziału
* prowadzenie oddziału oraz nadzór nad jego sprawnym
funkcjonowaniem,
* zarządzanie 4-osobowym zespołem doradców finansowych,
* dbałość o rozwój i wiedzę pracowników, coaching, motywowanie,
rekrutowanie,
* kontrolowanie i rozliczanie pracowników ze zleconych zadań,
* monitorowanie jakości świadczonych usług,
* administracja placówki,
* sprzedaż produktów finansowych dla kluczowych Klientów,
* budowanie długotrwałych relacji z kluczowymi Klientami
Bank Millennium S.A.
Doradca klienta
aktywna sprzedaż produktów finansowych (obsługa kredytów
gotówkowych, kredytów hipotecznych, produktów inwestycyjnych),
* budowanie długofalowych relacji z Klientami,
* realizacja powierzonych planów i celów,
* prowadzenie szkoleń sprzedażowych dla pracowników,
* szkolenie oraz opieka nad nowym pracownikiem

Szkolenia i kursy

„Zarządzanie Zespołem”
„Analiza potrzeb Klienta i finalizacja sprzedaży”
„Standardy obsługi klienta”

Edukacja

Logo
Zarządzanie zasobami ludzkimi, studia podyplomowe
Wyższa Szkoła Zarządzania i Administracji w Opolu
Logo
Finanse i rachunkowość, magisterskie
Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu

Specjalizacje

Bankowość
Zarządzanie bankowością