Alicja Oleska
Specjalista ds. sprzdaży
Łódź,
łódzkie
Umiejętności
Adobe
sprzedaż rozwiązań
MS Office
Prawo jazdy kat B
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. sprzedaży
- aktywne poszukiwanie i pozyskiwanie Klientów
- planowanie, opracowywanie oraz realizacja sprzedaży zgodnie z wyznaczoną strategią i celami handlowymi
- zawieranie i negocjowanie umów handlowych
- sporządzanie raportów z wyników pracy oraz aktywności sprzedażowej
- prowadzenie dokumentacji związanej z umowami handlowymi i prawidłowy ich obieg
- dbałość o utrzymanie wysokich standardów pracy z Klientem oraz terminowość składanych ofert
- nadzór nad realizacją kampanii reklamowych Klienta
- kontrola prawidłowości rozliczeń i aspektów prawnych w kontaktach z Klientami
- planowanie, opracowywanie oraz realizacja sprzedaży zgodnie z wyznaczoną strategią i celami handlowymi
- zawieranie i negocjowanie umów handlowych
- sporządzanie raportów z wyników pracy oraz aktywności sprzedażowej
- prowadzenie dokumentacji związanej z umowami handlowymi i prawidłowy ich obieg
- dbałość o utrzymanie wysokich standardów pracy z Klientem oraz terminowość składanych ofert
- nadzór nad realizacją kampanii reklamowych Klienta
- kontrola prawidłowości rozliczeń i aspektów prawnych w kontaktach z Klientami
Opiekun Klienta Biznesowego
-prowadzenie aktywnych działań sprzedażowych z Klientem biznesowym oraz prowadzenie wyznaczonej strategii sprzedaży
-realizacja celów sprzedażowych
-zarządzanie procesami związanymi z utrzymaniem Klientów biznesowych
-raportowanie wyników pracy i aktywności sprzedażowej w systemach informatycznych oraz raportujących
-przestrzeganie obowiązujących standardów, procedur wystawiania i obiegu dokumentacji sprzedażowej
-przygotowywanie dokumentów przetargowych
-budowanie wizerunku firmy, wyszukiwanie i wykorzystywanie sytuacji biznesowych do budowania relacji ze strategicznymi Klientami
-realizacja celów sprzedażowych
-zarządzanie procesami związanymi z utrzymaniem Klientów biznesowych
-raportowanie wyników pracy i aktywności sprzedażowej w systemach informatycznych oraz raportujących
-przestrzeganie obowiązujących standardów, procedur wystawiania i obiegu dokumentacji sprzedażowej
-przygotowywanie dokumentów przetargowych
-budowanie wizerunku firmy, wyszukiwanie i wykorzystywanie sytuacji biznesowych do budowania relacji ze strategicznymi Klientami
Szkolenia i kursy
Sprzedaż- najważniejsza umiejętność przyszłości
Specjalizacje
Obsługa klienta
Inne