Umiejętności
SharePoint
Umiejętność pracy w grupie
Umiejętność pracy pod presją czasu
dokładność i sumienność
Prawo jazdy kat B
skrupulatność
Adonis
Umiejętności komunikacyjne
Zaangażowanie w wykonywaną pracę
Profesal
Dobra organizacja pracy indywidualnej oraz umiejętność pracy w grupie
Pakiet MS Offfice
umiejętność organizowania pracy zespołu
umiejętność dobrej organizacji czasu
umiejętność planowania projektu w czasie
Języki
angielski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Młodszy Specjalista ds. Operacyjnych i Obsługi Klienta
- zapewnienie właściwego obiegu i ewidencji dokumentów: koordynacja poczty przychodzącej i wychodzącej, przesyłek kurierskich; ewidencja i archiwizacja pism urzędowych oraz faktur, nadzór nad ewidencją dokumentów w działach,
- obsługa klienta zapewniająca wysokie standardy obsługi, zapewnienie właściwego przepływu informacji pomiędzy klientami a odpowiednimi działami organizacyjnymi oraz pracownikami,
- organizacja zaopatrzenia biura w niezbędne materiały biurowe, artykuły spożywcze oraz higieniczne; zarządzanie dostawami, monitoring i optymalizacja kosztów w tym zakresie,
- obsługa kontaktów z wybranymi instytucjami zewnętrznymi (główni dostawcy, urzędy, KRS, etc.),
- koordynacja ewidencji umów: wprowadzanie umów do ewidencji umów, właściwa segregacja i porządkowanie umów, bieżąca aktualizacja harmonogramu płatności, nadzór nad aktualizacją umów,
- kontakt bezpośredni z Działem Prawnym oraz koordynacja ich działań
- obsługa klienta zapewniająca wysokie standardy obsługi, zapewnienie właściwego przepływu informacji pomiędzy klientami a odpowiednimi działami organizacyjnymi oraz pracownikami,
- organizacja zaopatrzenia biura w niezbędne materiały biurowe, artykuły spożywcze oraz higieniczne; zarządzanie dostawami, monitoring i optymalizacja kosztów w tym zakresie,
- obsługa kontaktów z wybranymi instytucjami zewnętrznymi (główni dostawcy, urzędy, KRS, etc.),
- koordynacja ewidencji umów: wprowadzanie umów do ewidencji umów, właściwa segregacja i porządkowanie umów, bieżąca aktualizacja harmonogramu płatności, nadzór nad aktualizacją umów,
- kontakt bezpośredni z Działem Prawnym oraz koordynacja ich działań
Lider Rejonu w projekcie Szlachetna Paczka
- zorganizowanie przekazania świątecznej pomocy 40 rodzinom potrzebującym,
- rekrutacja 30 wolontariuszy,
- organizacja szkoleń dla wolontariuszy,
- koordynacja i przydzielanie zadań zespołom,
- monitoring i wspieranie pracy wolontariuszy,
- organizowanie spotkań operacyjnych zespołu,
- pozyskiwanie adresów rodzin i przekazanie ich wolontariuszom,
- nadzór nad wymaganą dokumentacją,
- kontakt z Koordynatorem Regionu i raportowanie przebiegu organizacji projektu;
- rekrutacja 30 wolontariuszy,
- organizacja szkoleń dla wolontariuszy,
- koordynacja i przydzielanie zadań zespołom,
- monitoring i wspieranie pracy wolontariuszy,
- organizowanie spotkań operacyjnych zespołu,
- pozyskiwanie adresów rodzin i przekazanie ich wolontariuszom,
- nadzór nad wymaganą dokumentacją,
- kontakt z Koordynatorem Regionu i raportowanie przebiegu organizacji projektu;
Koordynator Kursu
Kurs ALPHA
- zorganizowanie dla ok. 80 osób 10 spotkań składających się z kolacji, wykładu i dyskusji w grupach
- organizowanie pracy 30- osobowej kadry kursu
- zapewnienie jedzenia na kolacje
- dbanie o znalezienie sponsorów
- zapewnienie prelegentów na wykłady
- zorganizowanie weekendu wyjazdowego dla ok. 80 osób
- organizowanie pracy 30- osobowej kadry kursu
- zapewnienie jedzenia na kolacje
- dbanie o znalezienie sponsorów
- zapewnienie prelegentów na wykłady
- zorganizowanie weekendu wyjazdowego dla ok. 80 osób
Edukacja
Specjalizacje
Administracja biurowa
Sekretariat/Recepcja
Human Resources/Zasoby ludzkie
Kadry i płace
Human Resources/Zasoby ludzkie
Rekrutacja/Employer Branding