Alicja Ladowska-Pietrzak

HR Head -MyHR Services & Solution at Credit Suisse
Siechnice, dolnośląskie

Języki

polski
ojczysty
angielski
biegły
niemiecki
biegły

Doświadczenie zawodowe

Credit Suisse
Case Manager w dziale HR
Logo
Referent ds. Zarządzania - umowa zlecenie
P.H.U. „T.M. Ładowski”
Nadzorowanie i kompletowanie dokumentacji
Fakturowanie i dokonywanie przelewów
Monitorowanie rynku nieruchomości
Credit Suisse
Head of HR
People Leadership; Service and Solution delivery; HR Transformation
Logo
Dyrektor Oddziału (do 10.2011 w zastępstwie)
Santander Consumer Services GmbH Sp z o.o. Oddział w Polsce
Planowanie, organizowanie i nadzorowanie działalności Oddziału (ok. 55 osób) w sposób zapewniający jego rozwój oraz terminową realizację celów jakościowych i ilościowych. Od października 2011 planowanie, koordynowanie i kontrolowanie przebiegu procesu likwidacji Oddziału
Reprezentowanie Oddziału zagranicznego w Polsce – Prokurent Oddziału we Wrocławiu oraz współpracowanie z Zarządem Spółki
Zarządzanie zespołem kierowników grupy, w tym rozpoznawanie ich potrzeb szkoleniowych, bieżące wspieranie w codziennej pracy, ciągłe udzielanie im informacji zwrotnej, motywowanie i ocenianie w ramach kwartalnych rozmów oceniających
Współdziałanie w tworzeniu strategii personalnej dla Oddziału i jej aktywna realizacja, w tym: nadzorowanie procesu rekrutacyjnego, koordynowanie i aktywne wspieranie procesu wdrożenia nowych pracowników, a także opracowanie polityki rozwojowej, systemu oceny i motywacji pracowników
Współpracowanie z działami HR, IT i finansowym, zarówno we Wrocławiu, jak i w Wiedniu oraz utrzymywanie bieżących kontaktów z biurem rachunkowo-księgowym oraz kancelarią prawną
Realizowanie wyznaczonych celów budżetowych poprzez kontrolę i optymalizację kosztów
Kontrolowanie dokumentacji płacowo-kadrowej oraz finansowo-księgowej
Sporządzanie raportów, prezentacji i dokumentacji związanych z działalnością Oddziału
Wspieranie realizacji nowych projektów w Oddziale
Dbanie o wysokie standardy obsługi klienta poprzez zapewnienie efektywnego działania kontroli wewnętrznej funkcjonalnej w Oddziale
Zapewnienie realizacji zadań w sposób minimalizujący generowane ryzyko operacyjne
Tworzenie i ulepszanie optymalnych kanałów komunikacyjnych pomiędzy kadrą zarządzającą
Wspieranie kooperacji pomiędzy działami celem uzyskania lepszego efektu synergii
Monitorowanie przestrzegania regulacji prawnych w Oddziale oraz zgodności działalności operacyjnej z procedurami wewnętrznymi
Planowanie funduszu socjalnego oraz organizacja wyjść firmowych
Podejmowanie działań mających na celu kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy
Logo
Kierownik Zespołu (do 06.2008 zastępca kierownika)
GE Money Services Eisenstadt GmbH Sp. z o.o. O. w Polsce/od 10.2009 Santander Consumer Services
Zarządzanie pracą 15 osobowego działu windykacyjno-prawno-ubezpieczeniowego, w tym wyznaczanie celów długo- i krótkoterminowych, opracowywanie planu pracy i bieżąca weryfikacja stopnia realizacji zdefiniowanych zadań
Opracowywanie i wdrożenie strategii windykacyjno-prawnej
Utrzymywanie kontaktów biznesowych z firmami windykacyjnymi, kancelariami prawnymi oraz zakładami ubezpieczeniowymi
Motywowanie pracowników poprzez przeprowadzanie z nimi kwartalnych rozmów oceniających oraz dawanie im informacji zwrotnej
Tworzenie raportów (ad-hoc, dziennych, tygodniowych, miesięcznych)
Monitorowanie jakości obsługi klienta
Optymalizacja procesów windykacyjno-prawno-ubezpieczeniowych
Aktualizowanie dokumentacji procesowej we współpracy z trenerami
Nadzorowanie nad przestrzeganiem regulacji prawnych w dziale
Administrowanie systemem Dialer-DAVOX oraz AVAYA CMS
Logo
Specjalista ds.obsługi klienta
GE Money Services Eisenstadt GmbH Sp. z o.o. Oddział w Polsce
Opracowywanie wszystkich procesów w dziale windykacyjno-ubezpieczeniowym
Telefoniczna obsługa klienta niemieckojęzycznego na terenie Austrii
Od marca 2007 dodatkowo Trener Procesowy - wdrażanie nowych pracowników
Logo
Praktykant
Centrum Logistyczne PHOENIX-Mipol
Przygotowywanie ofert dla klientów
Obsługiwanie telefoniczne klientów
Wprowadzanie zamówień do systemu
Nadzorowanie korespondencji przychodzącej i wychodzącej

Szkolenia i kursy

06.2008 - Facilitation Skills Workshop
06.2008 - Presentation Skills Workshop
11.2007 - Building Essential Leadership Skills
03.2007 - Train The Trainer
09.2004 - Narzędzia badania i doskonalenia systemu zarządzania jakością cz. II - Pełnomocnik ds. Zarządzania Jakością
07.2004 - Audyt-narzędzie badania i doskonalenia systemu zarządzania jakością - Audytor Wew. Systemu Zarządzania Jakością

Edukacja

Logo
Nauki Gospodarcze (Wirtschaftsingenieurwesen), magisterskie
Brandenburgische Technische Universität Cottbus
Logo
Zarządzanie i Marketing, magisterskie
Politechnika Wrocławska

Zainteresowania

Analiza rynku nieruchomości, literatura typu fantasy i thriller, pływanie

Grupy

Banki
Banki
pracujesz w banku? chcesz pracować w banku? podziel sie swoimi doswiadczeniami - dowiedz sie wiecej... znajdz swoje miejsce pracy...
Darmowe szkolenia
Darmowe szkolenia
Po prostu wymiana informacji na temat darmowych szkoleń..
Nieruchomosci
Nieruchomosci
Inwestycje w nieruchomości, najnowsze oferty użytkowników, atrakcyjne inwestycje w całym kraju i za granicą. Dla wszystkich zainteresowanych inwestycjami w nieruchomości, sprawdź najnowsze oferty - w
Top Manager
Top Manager
Zapraszam do dyskusji kadrę zarządzającą i młodych ludzi na początku kariery zawodowej.
WSPÓŁPRACA W BANKOWOŚCI
WSPÓŁPRACA W BANKOWOŚCI
Grupa dla osób, które szukają kontaktów i rozwoju swojej kariery w bankowości.
Zarządzanie
Zarządzanie
Grupa dla zarządzających, chcących zarządzać i lubiących dzielić się wiedzą z zakresu zarządzania.