Alicja Jabłońska - Krzywy

Kierownik ds. PR, Nepentes S.A.
Warszawa, mazowieckie

Języki

angielski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Nepentes S.A.
Kierownik ds. PR
Tworzenie i realizacja strategii PR marek dermokosmetycznych Elixine i Propodia.
Grupa Kolastyna
Specjalista ds. Public Relations
PR produktowy i korporacyjny. W ramach działań PR:
Planowanie i realizacja strategii komunikacyjnej i PR wszystkich marek Grupy
Media relations (konferencje, briefingi, press releases)
Monitoring i analiza mediów
Zarządzanie treścią strony korporacyjnej spółki (CMS)
Marketing & Communications Consultants
Account Executive
Obsługa w zakresie PR produktowego i korporacyjnego klientów: Oriflame Poland, Vaillant, Saunier Duval, Toshiba Tec
Realizacja projektów dla wybranych klientów, m.in.: Cadbury Wedel, Intercitrus, LUX MED, Browary Polskie

Edukacja

Logo
Zintegrowany PR, studia podyplomowe
London School of Public Relations
Logo
Pedagogika, specjalizacja andragogiczna, magisterskie
Uniwersytet Warszawski

Specjalizacje

Public Relations
Zewnętrzny PR

Zainteresowania

wspinaczka górska, psychologia społeczna, proza J. Grishama w oryginale

Grupy

Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
Powstanie Warszawskie
Powstanie Warszawskie
Powstanie Warszawskie - ludzie, wydarzenia, historie
PR w sektorze publicznym
PR w sektorze publicznym
Specyfika public relations w administracji publicznej. Dla rzeczników prasowych, specjalistów PR, wszystkich tych, którzy interesują się zmianą wizerunku urzędów, chcą dzielić się doświadczeniem, sukc
Twój 13 grudnia 1981
Twój 13 grudnia 1981
co każdy z nas robił 13 grudnia 1981 ?
ZAAWANSOWANA PERSWAZJA
ZAAWANSOWANA PERSWAZJA
Jak przekonywać innych do swoich pomysłów (nawet, jeśli wmawiali Ci, że nie masz umiejętności perswazyjnych)?