Alicja Chudoment
mgr inż. budownictwa
Szczecin,
zachodniopomorskie
Umiejętności
AutoCAD
MS Office
Koordynacja projektu
Prawo jazdy kat B
Kosztorysowanie
Zamówienia Publiczne, Przetargi
System Informacji Prawnej LEX
Planowanie projektów
kodeks postępowania administracyjnego
Współpraca międzynarodowa
zdolności interpersonalne
koordynowanie pracy podległych pracowników
ofertowanie
prawo budowlane
Ustawa o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym
Proces inwestycyjny
Zuzia - program do kosztorysowania
komunikacja międzynarodowa
umowa EDCA
Języki
angielski
dobry
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Starszy specjalista
Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Szczecinie
Współpraca z przedstawicielami wojsk sojuszniczych, w szczególności Sił Zbrojnych Stanów Zjednoczonych.
Koordynowanie procesu planowania i prowadzenia inwestycji i remontów, podejmowanych przez wojska sojusznicze.
Koordynowanie i monitoring działań komórek wewnętrznych Zarządu w zakresie realizacji programów i projektów wojsk sojuszniczych.
Uczestniczenie w naradach, rekonesansach i spotkaniach oraz prowadzenie korespondencji z wojskami sojuszniczymi oraz dotyczącymi projektów wojsk sojuszniczych.
Monitorowanie oraz raportowanie w zakresie postępów w realizacji projektów.
Opracowywanie procedur, instrukcji i innych aktów normujących realizację projektów.
Koordynowanie procesu planowania i prowadzenia inwestycji i remontów, podejmowanych przez wojska sojusznicze.
Koordynowanie i monitoring działań komórek wewnętrznych Zarządu w zakresie realizacji programów i projektów wojsk sojuszniczych.
Uczestniczenie w naradach, rekonesansach i spotkaniach oraz prowadzenie korespondencji z wojskami sojuszniczymi oraz dotyczącymi projektów wojsk sojuszniczych.
Monitorowanie oraz raportowanie w zakresie postępów w realizacji projektów.
Opracowywanie procedur, instrukcji i innych aktów normujących realizację projektów.
koordynator zespołu
Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Szczecinie
Kierowanie, nadzorowanie i organizacja pracy zespołu: specjalistów, inspektorów nadzoru i referenta.
Realizacja zadań wynikających z obowiązków inwestora w procesie budowlanym.
Raportowanie, sprawozdawczość, przygotowanie rozliczeń zadań inwestycyjnych.
Obsługa zadań w okresie gwarancji i rękojmi.
Przygotowanie opisów przedmiotu zamówienia na dokumentacje projektowe i roboty budowlane.
Realizacja zadań wynikających z obowiązków inwestora w procesie budowlanym.
Raportowanie, sprawozdawczość, przygotowanie rozliczeń zadań inwestycyjnych.
Obsługa zadań w okresie gwarancji i rękojmi.
Przygotowanie opisów przedmiotu zamówienia na dokumentacje projektowe i roboty budowlane.
Inspektor
Ustalanie stanów prawnych nieruchomości;
Ustalanie wysokości i wypłata odszkodowań za nieruchomości przejęte w następstwie wydania decyzji ZRID;
Koordynacja Programu Społecznych Inicjatyw Lokalnych polegająca na prowadzeniu, kontroli i rozliczaniu refinansowanych przez Miasto Szczecin inwestycji celu publicznego realizowanych przez podmioty trzecie;
Uzgadnianie projektów na Naradach Koordynacyjnych ZUDP;
Uzgadnianie i opiniowanie projektów budowlanych, podziałów geodezyjnych i ustanowienia ograniczonych praw rzeczowych pod kątem planowanych inwestycji Miasta;
Ustalanie wysokości i wypłata odszkodowań za nieruchomości przejęte w następstwie wydania decyzji ZRID;
Koordynacja Programu Społecznych Inicjatyw Lokalnych polegająca na prowadzeniu, kontroli i rozliczaniu refinansowanych przez Miasto Szczecin inwestycji celu publicznego realizowanych przez podmioty trzecie;
Uzgadnianie projektów na Naradach Koordynacyjnych ZUDP;
Uzgadnianie i opiniowanie projektów budowlanych, podziałów geodezyjnych i ustanowienia ograniczonych praw rzeczowych pod kątem planowanych inwestycji Miasta;
Inspektor ds. Wspólnot Mieszkaniowych
"FINO" Zarządzanie nieruchomościami s.c.
Zapewnienie bieżącej, nieprzerwanej obsługi eksploatacyjnej nieruchomości w zakresie m.in. bieżącego utrzymania, konserwacji i remontów. Zlecanie i nadzór nad wykonywaniem przeglądów okresowych oraz inwestycji budowlanych.
Specjalista ds. przygotowań ofert przetargowych
Blejkan SA
Przygotowanie ofert przetargowych w branży sanitarnej – sieci zewnętrzne, w zakresie formalno – prawnym, opracowywanie zapytań do przetargów, wyceny, opracowanie części technicznej oferty;
Przygotowywanie pism związanych z procedurą przetargową;
Przygotowywanie pism związanych z procedurą przetargową;
Podinspektor
Wydział Urbanistyki i Administracji Budowlanej
Obowiązki:
Prowadzenie spraw związanych z wydawaniem decyzji określonych przepisami Prawa budowlanego w zakresie obowiązków organu administracji architektoniczno-budowlanej.
Prowadzenie spraw związanych z opiniowaniem projektów podziałów nieruchomości.
Prowadzenie spraw związanych z wydawaniem decyzji na podstawie przepisów ustawy o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych.
Wydawanie zaświadczeń określonych przepisami prawa w zakresie działania wydziału.
Obowiązki:
Prowadzenie spraw związanych z wydawaniem decyzji określonych przepisami Prawa budowlanego w zakresie obowiązków organu administracji architektoniczno-budowlanej.
Prowadzenie spraw związanych z opiniowaniem projektów podziałów nieruchomości.
Prowadzenie spraw związanych z wydawaniem decyzji na podstawie przepisów ustawy o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych.
Wydawanie zaświadczeń określonych przepisami prawa w zakresie działania wydziału.
Inspektor
2015 - 2016 - Wydział Inwestycji i Drogownictwa
Planowanie i organizowanie procesów inwestycyjnych:
- zapewnienie wykonawstwa dokumentacji,
- prowadzenie spraw formalno-prawnych dla inwestycji,
- zapewnienie wykonawstwa robót budowlano-montażowych,
- zapewnienie nadzoru inwestorskiego;
Rozliczanie wykonywanych zadań inwestycyjnych.
Sporządzanie Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia dla przetargów na roboty budowlane i usługi oraz uczestnictwo w Komisjach Przetargowych.
Przygotowanie procesów inwestycyjnych poprzez zapewnienie wszelkich opracowań, spraw formalno-prawnych.
Przygotowywanie materiałów dla sporządzanych wniosków o pozyskiwanie funduszy zewnętrznych na realizację inwestycji.
2011 - 2014 Wydział Gospodarki Nieruchomościami i Zagospodarowania Przestrzennego
Koordynowanie prac związanych z opracowaniem miejscowych planów zagospodarowanie przestrzennego.
Wydawanie decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu.
Pisanie decyzji administracyjnych oraz pism urzędowych.
W ramach dziewięciu miesięcy zastępstwa, wydawanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji inwestycji.
Planowanie i organizowanie procesów inwestycyjnych:
- zapewnienie wykonawstwa dokumentacji,
- prowadzenie spraw formalno-prawnych dla inwestycji,
- zapewnienie wykonawstwa robót budowlano-montażowych,
- zapewnienie nadzoru inwestorskiego;
Rozliczanie wykonywanych zadań inwestycyjnych.
Sporządzanie Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia dla przetargów na roboty budowlane i usługi oraz uczestnictwo w Komisjach Przetargowych.
Przygotowanie procesów inwestycyjnych poprzez zapewnienie wszelkich opracowań, spraw formalno-prawnych.
Przygotowywanie materiałów dla sporządzanych wniosków o pozyskiwanie funduszy zewnętrznych na realizację inwestycji.
2011 - 2014 Wydział Gospodarki Nieruchomościami i Zagospodarowania Przestrzennego
Koordynowanie prac związanych z opracowaniem miejscowych planów zagospodarowanie przestrzennego.
Wydawanie decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu.
Pisanie decyzji administracyjnych oraz pism urzędowych.
W ramach dziewięciu miesięcy zastępstwa, wydawanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji inwestycji.
Ankieter CATI
Przeprowadzanie ankiet telefonicznych w studiu CATI.
Realizacja badań marketingowych i społecznych.
Realizacja badań marketingowych i społecznych.
praktyka wakacyjna
BPI Consult
Współpraca z projektantami przy tworzeniu projektów budowlanych (budownictwo drogowe kołowe i kolejowe).
Prowadzenie sekretariatu, obsługa urządzeń biurowych i centralki telefonicznej.
Zamawianie, dbanie o stały zapas i wydawanie materiałów biurowych.
Koordynacja obiegu dokumentów i archiwizacja.
Prowadzenie sekretariatu, obsługa urządzeń biurowych i centralki telefonicznej.
Zamawianie, dbanie o stały zapas i wydawanie materiałów biurowych.
Koordynacja obiegu dokumentów i archiwizacja.
Szkolenia i kursy
09.2019 - Zmiany w ustawie o wspieraniu rozwoju usług i sieci telekomunikacyjnych (Megaustawa).
08.2018 - Nowe podejście do ochrony danych osobowych po wejściu RODO.
06.2018 - Decyzja o środowiskowych uwarunkowaniach - procedura krok po kroku, terminy, dokumentacja.
06.2015 - Obsługa procesu inwestycyjnego w budowie sieci szerokopasmowych
Organizator: Ministerstwo Administracji i Cyfryzacji
02.2015 - Kosztorysowanie na programie ZUZIA
Organizator: WIDAK Consulting partner
02.2013 - Problematyka ochrony środowiska i przyrody w aktach planowania oraz rewitalizacja. Udział społeczeństwa w procedurach sporządzania projektów aktów planowania.
Organizator: Ministerstwo Rozwoju Regionalnego
11.2012 - Dokumenty planistyczne, kształtowanie przestrzeni publicznej w dokumentach planistycznych, rewitalizacji w praktyce planowania przestrzennego.
Organizator: Ministerstwo Rozwoju Regionalnego
07.2011 - Procedury oceny oddziaływania na środowisko w projektach współfinansowanych ze środków RPO WP
Organizator: Studium Nowoczesnych Technologii Szkoleniowo-Wdrożeniowych Sp. z o. o.
04.2006 - AutoCad II st., Organizator: procad SA
08.2018 - Nowe podejście do ochrony danych osobowych po wejściu RODO.
06.2018 - Decyzja o środowiskowych uwarunkowaniach - procedura krok po kroku, terminy, dokumentacja.
06.2015 - Obsługa procesu inwestycyjnego w budowie sieci szerokopasmowych
Organizator: Ministerstwo Administracji i Cyfryzacji
02.2015 - Kosztorysowanie na programie ZUZIA
Organizator: WIDAK Consulting partner
02.2013 - Problematyka ochrony środowiska i przyrody w aktach planowania oraz rewitalizacja. Udział społeczeństwa w procedurach sporządzania projektów aktów planowania.
Organizator: Ministerstwo Rozwoju Regionalnego
11.2012 - Dokumenty planistyczne, kształtowanie przestrzeni publicznej w dokumentach planistycznych, rewitalizacji w praktyce planowania przestrzennego.
Organizator: Ministerstwo Rozwoju Regionalnego
07.2011 - Procedury oceny oddziaływania na środowisko w projektach współfinansowanych ze środków RPO WP
Organizator: Studium Nowoczesnych Technologii Szkoleniowo-Wdrożeniowych Sp. z o. o.
04.2006 - AutoCad II st., Organizator: procad SA
Edukacja
Specjalizacje
Administracja biurowa
Sekretariat/Recepcja
Budownictwo
Zarządzanie budownictwem
Sektor publiczny
Kontrola/Nadzór
Sektor publiczny
Specjaliści/Urzędnicy
Sektor publiczny
Inne
Zainteresowania
podróże, turystyka piesza, żeglarstwo, kajakarstwo;
posiadam:
- patent jachtowego sternika morskiego
- uprawnienia opiekuna zorganizowanych grup dziecięcych i młodzieżowych
- ukończony kurs na Przodownika Turystyki Kajakowej PTTK i Instruktora Turystyki PZK III stopnia.
posiadam:
- patent jachtowego sternika morskiego
- uprawnienia opiekuna zorganizowanych grup dziecięcych i młodzieżowych
- ukończony kurs na Przodownika Turystyki Kajakowej PTTK i Instruktora Turystyki PZK III stopnia.
Organizacje
01.2002 - 12.2004
Akademicki Klub Turystyki Kajakowej ,,Pluskon’’ w Szczecinie
Wiceprezes - praca społeczna
Obowiązki:
- pozyskiwanie funduszy na działalność klubu
- sporządzanie sprawozdań z działalności klubu
- organizacja i prowadzenie imprez rekreacyjno - turystycznych.
Akademicki Klub Turystyki Kajakowej ,,Pluskon’’ w Szczecinie
Wiceprezes - praca społeczna
Obowiązki:
- pozyskiwanie funduszy na działalność klubu
- sporządzanie sprawozdań z działalności klubu
- organizacja i prowadzenie imprez rekreacyjno - turystycznych.
Grupy
sggw
SGGW to jedna z najstarszych polskich uczelni. Zawsze wysoko w rankingach. Otrzymała tytuł „Najbardziej innowacyjnej i kreatywnej uczelni w Polsce”.