Aleksandra Warzecha
Manager ds Marketingu i Trade Marketingu
Języki
angielski
biegły
Doświadczenie zawodowe
Manager ds Marketingu i Trade Marketingu w Dziale Strategii
•Planowanie i egzekucja działań marketingowych i trade marketingowych dla Klientów Agencji, w tym:
-Definiowanie działań ATL i BTL oraz przygotowanie ich poszczególnych elementów (komunikacja, aktywność w mediach, hostessy, POS, logistyka akcji itp.)
-Promocje trade’owe planowanie i nadzór nad realizacją (hurt, sklepy detaliczne, sieci handlowe, apteki)
•Przygotowanie elementów marketingowych i trade’owych dla Klientów przetargowych, na podstawie briefu
-Praca z briefami przetargowymi, przygotowywanie wytycznych dla Działu Kreacji
-Przygotowywanie analiz rynkowych oraz opisu i zachowań poszczególnych grup konsumenckich –praca analityczna
-Przygotowanie założeń strategicznych dla Kreacji
-Definiowanie działań ATL i BTL oraz przygotowanie ich poszczególnych elementów (komunikacja, aktywność w mediach, hostessy, POS, logistyka akcji itp.)
-Promocje trade’owe planowanie i nadzór nad realizacją (hurt, sklepy detaliczne, sieci handlowe, apteki)
•Przygotowanie elementów marketingowych i trade’owych dla Klientów przetargowych, na podstawie briefu
-Praca z briefami przetargowymi, przygotowywanie wytycznych dla Działu Kreacji
-Przygotowywanie analiz rynkowych oraz opisu i zachowań poszczególnych grup konsumenckich –praca analityczna
-Przygotowanie założeń strategicznych dla Kreacji
Koordynator ds marketingu i sprzedaży
Helen Green Design Ltd London
•Przygotowanie i realizacja działań marketingowych – budowanie wizerunku i wsparcie sprzedaży
•Współpraca z agencjami reklamowymi, drukarniami, firmami marketingu bezpośredniego
•Koordynacja procesu projektowania, produkcji i dystrybucji materiałów drukowanych (ulotki, foldery, katalogi itp)
•Bliska współpraca z działem sprzedaży, wsparcie działań B2B
•Przygotowywanie analiz dotyczących Klienta, Projektów – poszukiwanie nowych możliwości zwiększenia sprzedaży
•Współpraca z agencjami reklamowymi, drukarniami, firmami marketingu bezpośredniego
•Koordynacja procesu projektowania, produkcji i dystrybucji materiałów drukowanych (ulotki, foldery, katalogi itp)
•Bliska współpraca z działem sprzedaży, wsparcie działań B2B
•Przygotowywanie analiz dotyczących Klienta, Projektów – poszukiwanie nowych możliwości zwiększenia sprzedaży
Sales and Marketing Supervisor
Robert Dyas Holdings Ltd London
•Dopilnowanie realizacji strategii firmy, zakładającej gwarancję satysfakcji Klienta z obsługi i serwisu w sklepie
•Przygotowanie nadzór nad realizacją taktycznych działań promocyjnych
•Nadzorowanie pracy zespołu sprzedawców
•Przygotowywanie rekomendacji wprowadzania i wycofywania produktów ze sklepu (zarządzanie zyskownością z półki)
•Przygotowywanie estymacji sprzedaży produktów promocyjnych (promocje typu in/out)
•Odpowiedzialność za wygląd sklepu (visual merchandising)
•Odpowiedzialność za kontakty z tzw “trudnymi Klientami”
•Przygotowanie nadzór nad realizacją taktycznych działań promocyjnych
•Nadzorowanie pracy zespołu sprzedawców
•Przygotowywanie rekomendacji wprowadzania i wycofywania produktów ze sklepu (zarządzanie zyskownością z półki)
•Przygotowywanie estymacji sprzedaży produktów promocyjnych (promocje typu in/out)
•Odpowiedzialność za wygląd sklepu (visual merchandising)
•Odpowiedzialność za kontakty z tzw “trudnymi Klientami”
Szkolenia i kursy
Specjalizacje
Marketing
Komunikacja marketingowa
Zainteresowania
marketing, kuchnia orientalna, podróże
Inne
Biegła znajomość MS Office and Mac
Prawo jazdy kat B
Prawo jazdy kat B