Aleksandra Świtek

specjalista

Języki

angielski
dobry
francuski
podstawowy
niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Jeronimo Martins Polska S.A.
Przedstawiciel ds. Ekspansji
wykonywanie szeregu czynności zmierzających do pozyskania nieruchomości pod obiekty handlowe sieci Biedronka, zgodnie z polityką firmy, procedurami Działu Ekspansji i obowiązującymi przepisami prawa.
Jeronimo Martins Polska S.A.
Koordynator ds. Ekspansji
koordynowanie pracy czterech przedstawicieli ds. Ekspansji, sporządzanie Masterplanów miast w regionie, raportowanie do Zarządu, wyszukiwanie potencjalnych lokalizacji sklepów w zakresie możliwości spełniania standardów sieci, koordynacja pozyskania decyzji administracyjnych, kontakt z Instytucjami i Kontrahentami zewnętrznymi – zawieranie umów i porozumień,
Home Broke
Project Manager
koordynowanie pracy 15 doradców w zakresie rynku pierwotnego i sprzedaży, pozyskiwanie developerów i nowych inwestycji na rynku pierwotnym, szkolenia doradców z zakresu procesu sprzedaży na rynku pierwotnym i współpracy z developerami.
Home Broke
Doradca ds. Nieruchomości
pozyskiwanie klientów zarówno kupujących jak i będących zainteresowanych sprzedażą nieruchomości, negocjacje dwustronne warunków zawieranych umów kupna – sprzedaży, obsługa klienta, doradca klientów prestige.
Logo
Koordynator działu - Specjalista ds. dopłat do oprocentowania kredytów
Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Łodz
koordynowanie zespołu dopłat zarządzanie 6-cio osobowym zespołem, planowanie budżetu na rok kalendarzowy , obsługa klienta, negocjacje warunków współpracy z bankami, tworzenie regulaminów i procedur postępowania, raportowanie do zarządu, opracowywanie zestawień kwartalnych i rocznych, analiza danych, pozyskiwanie nowych klientów do współpracy, sprzedaż produktu. Tworzenie akcji marketingowych dla promocji działu
Logo
Pracownik Administracyjny
Apteka "Trzy Korony"
określanie zapotrzebowania w produkty farmaceutyczne, kosmetyki, współpraca z hurtowniami farmaceutycznymi, wyszukiwanie najkorzystniejszych dostawców, negocjacje z dostawcami.

Szkolenia i kursy

Umiejętności pracy samodzielnej, zespołowej oraz kierowanie zespołem ludzkim. Zdolności interpersonalne i negocjacyjne. Biegła obsługa komputera - MS Word, MS Excel, MS Access, MS Powerpoint, znajomość programu CRM, SAP. Język angielski - poziom dobry w mowie i piśmie. Język francuski i niemiecki na poziomie podstawowym. Prawo jazdy kat. B (od 1998 r.). Bardzo dobra znajomość łódzkiego rynku nieruchomości.

Edukacja

Logo
Global Mini MBA, MBA
Uniwersytet Łódzki
Logo
Ochrona Środowiska, studia podyplomowe
Politechnika Łódzka
Logo
Międzynarodowe Stosunki Gospodarcze i Polityczne, magisterskie
Uniwersytet Łódzki

Specjalizacje

IT - Rozwój oprogramowania
Zarządzanie projektem

Zainteresowania

podróże

Grupy

Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki powstał 24 maja 1945 roku jako kontynuator dorobku wcześniejszych instytucji działających w okresie międzywojennym w Łodzi. Obecnie jest jedną z największych polskich uczelni.