Umiejętności
Microsoft Office
Języki
angielski
dobry
niderlandzki
podstawowy
niemiecki
podstawowy
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. obsługi zamówień
wystawianie faktur sprzedaży oraz dokumentów wysyłkowych; kontrola obiegu, rejestracja i archiwizacja dokumentacji związanej z procesami realizacji zamówień, dokumentów księgowych; zarządzanie procesami zamówień (reklamacje, noty korygujące, noty obciążające); współpraca z planistami, działem handlowym, księgowym, transportu, firmami spedycyjnymi; rozwiązywanie bieżących problemów;
Edukacja
Specjalizacje
Administracja biurowa
Sekretariat/Recepcja
Administracja biurowa
Stanowiska asystenckie
Administracja biurowa
Wprowadzanie/Przetwarzanie danych
Hotelarstwo/Gastronomia/Turystyka
Katering/Restauracje/Gastronomia
Obsługa klienta
Inne