Umiejętności
Agile
Zarządzanie projektem metodą Agile
Analiza biznesowa
Business Intelligence
procesy biznesowe
Projektowanie procesów biznesowych
usprawnianie procesów biznesowych
Clarity
Confluence
Integracja
Zarządzanie IT
Zarządzanie usługami IT
Strategia IT
ITIL
JIRA
Lotus Notes
Management Consulting
Microsoft Excel
Microsoft Office
Microsoft Word
MS Project
OTRS
PRINCE2
Program Management
Planowanie projektów
Zarządzanie wersjami oprogramowania
Analiza wymagań
Zarządzanie ryzykiem
Scrum
SharePoint
Zarządzanie projektami programistycznymi
Analiza systemów
Microsoft Visio
Microsoft PowerPoint
Zarządzanie zespołem
Microsoft Outlook
Helpdesk
Ubezpieczenia
WBT Express
SAS Web Report Studio
Certyfikowany Project Manager
Języki
angielski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Kierownik Projektów IT - kontrakt B2B
Zakres obowiązków:
- Kierowanie wszystkimi fazami projektów,
- Zarządzanie zmianą na wszystkich etapach życie projektu,
- Tworzenie i prowadzenie dokumentacji Projektu,
- Zarządzanie pracą zespołów projektowych,
- Przygotowanie planu projektu i nadzór nad jego realizacją,
- Zapewnienie komunikacji do interesariuszy projektu,
- Prowadzenie szkoleń dla 1500 użytkowników wdrażanego systemu.
Najważniejszy projekt:
+ Projekt wdrożenia i integracji z JIRA systemu Confluence, rozbudowanego narzędzia bazy wiedz, współpracy zespołowej i zarządzania projektami.
- Kierowanie wszystkimi fazami projektów,
- Zarządzanie zmianą na wszystkich etapach życie projektu,
- Tworzenie i prowadzenie dokumentacji Projektu,
- Zarządzanie pracą zespołów projektowych,
- Przygotowanie planu projektu i nadzór nad jego realizacją,
- Zapewnienie komunikacji do interesariuszy projektu,
- Prowadzenie szkoleń dla 1500 użytkowników wdrażanego systemu.
Najważniejszy projekt:
+ Projekt wdrożenia i integracji z JIRA systemu Confluence, rozbudowanego narzędzia bazy wiedz, współpracy zespołowej i zarządzania projektami.
Kierownik Projektów IT - kontrakt B2B
Zakres obowiązków:
- Zarządzanie jakością w projekcie dostarczenia, instalacji i testów infrastrukturalny techniczno systemowej dla Sektora Administracji Publicznej (budżet 139 mln PLN),
- Tworzenie szczegółowych procedur współpracy z klientem,
- Zarządzanie testami (do 3 500 przypadków testowych wykonywanych w kilku iteracjach),
- Nadzór nad procesem utrzymania i raportowanie z utrzymania infrastruktury,
- Zarządzanie projektami wdrożeń IT w pełnym zakresie i we wszystkich fazach projektów,
- Tworzenie i prowadzenie dokumentacji projektu,
- Zapewnienie sprawnej komunikacji do interesariuszy projektu oraz do dostawców wewnętrznych i zewnętrznych.
Najważniejsze projekty:
+ Wdrożenie CRM opartego o SharePoint
+ Projekt wdrożenia, utrzymania i rozwoju ogólnopolskiego systemu służącego do orzekania
o niepełnosprawności dla Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej;
Projekt dostarczenia, utrzymania i rozwoju ogólnopolskiego systemu ewidencji połowów oraz ich rozliczeń z Unią Europejską dla Ministerstwa Rolnictwa i Rozwoju Wsi;
+ Dostarczenie, instalacja, testy i utrzymanie infrastruktury Techniczno-Systemowa dla Projektu P1 Elektroniczna Platforma Gromadzenia, Analizy i Udostępniania zasobów cyfrowych o Zdarzeniach Medycznych dla Centrum Systemów Informacyjnych Ochrony Zdrowia - Sektor Administracji Publicznej.
- Zarządzanie jakością w projekcie dostarczenia, instalacji i testów infrastrukturalny techniczno systemowej dla Sektora Administracji Publicznej (budżet 139 mln PLN),
- Tworzenie szczegółowych procedur współpracy z klientem,
- Zarządzanie testami (do 3 500 przypadków testowych wykonywanych w kilku iteracjach),
- Nadzór nad procesem utrzymania i raportowanie z utrzymania infrastruktury,
- Zarządzanie projektami wdrożeń IT w pełnym zakresie i we wszystkich fazach projektów,
- Tworzenie i prowadzenie dokumentacji projektu,
- Zapewnienie sprawnej komunikacji do interesariuszy projektu oraz do dostawców wewnętrznych i zewnętrznych.
Najważniejsze projekty:
+ Wdrożenie CRM opartego o SharePoint
+ Projekt wdrożenia, utrzymania i rozwoju ogólnopolskiego systemu służącego do orzekania
o niepełnosprawności dla Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej;
Projekt dostarczenia, utrzymania i rozwoju ogólnopolskiego systemu ewidencji połowów oraz ich rozliczeń z Unią Europejską dla Ministerstwa Rolnictwa i Rozwoju Wsi;
+ Dostarczenie, instalacja, testy i utrzymanie infrastruktury Techniczno-Systemowa dla Projektu P1 Elektroniczna Platforma Gromadzenia, Analizy i Udostępniania zasobów cyfrowych o Zdarzeniach Medycznych dla Centrum Systemów Informacyjnych Ochrony Zdrowia - Sektor Administracji Publicznej.
Kierownik Projektów IT - Konsultant
Zakres obowiązków:
- Kierowanie wszystkimi fazami projektów o różnej wielkości (budżety do 5 mln PLN),
- Wnikliwy nadzór nad testem INT i UAT wielu połączonych systemów IT,
- Zarządzanie zmianą na wszystkich etapach życie projektów,
- Tworzenie i prowadzenie dokumentacji projektu,
- Zarządzanie pracą zespołów projektowych (do 50 osób),
- Przygotowanie budżetu i planu projektów oraz nadzór nad ich realizacją,
- Zapewnienie sprawnej komunikacji do interesariuszy projektu w tym do klientów biznesowych oraz do dostawców zewnętrznych i wewnętrznych.
Najważniejsze projekty:
+ Zarządzanie analizą, testami i wdrożeniem projektu zapewniającego obsługę w systemach IT nowej platformy usług typu FEMTOKOMÓRKA,
+ Analiza HLD nowych planów taryfowych typu direct.
- Kierowanie wszystkimi fazami projektów o różnej wielkości (budżety do 5 mln PLN),
- Wnikliwy nadzór nad testem INT i UAT wielu połączonych systemów IT,
- Zarządzanie zmianą na wszystkich etapach życie projektów,
- Tworzenie i prowadzenie dokumentacji projektu,
- Zarządzanie pracą zespołów projektowych (do 50 osób),
- Przygotowanie budżetu i planu projektów oraz nadzór nad ich realizacją,
- Zapewnienie sprawnej komunikacji do interesariuszy projektu w tym do klientów biznesowych oraz do dostawców zewnętrznych i wewnętrznych.
Najważniejsze projekty:
+ Zarządzanie analizą, testami i wdrożeniem projektu zapewniającego obsługę w systemach IT nowej platformy usług typu FEMTOKOMÓRKA,
+ Analiza HLD nowych planów taryfowych typu direct.
Kierownik Projektu; Analityk - Konsultatnt
Zakres obowiązków:
+ Przygotowanie budżetu, planu projektu i nadzór nad realizacją,
+ Inwentaryzacja, graficzne odzwierciedlenie i opis wskazanych procesów biznesowych związanych z obiegiem dokumentów, faktur i korespondencji,
+ Analiza procesów pod kontem kosztów, KPI i wolumetrii,
+ Propozycja zmian i usprawnień w analizowanych procesach,
+ Przygotowanie budżetu, planu projektu i nadzór nad realizacją,
+ Inwentaryzacja, graficzne odzwierciedlenie i opis wskazanych procesów biznesowych związanych z obiegiem dokumentów, faktur i korespondencji,
+ Analiza procesów pod kontem kosztów, KPI i wolumetrii,
+ Propozycja zmian i usprawnień w analizowanych procesach,
Kierownik Projektów IT - Konsultant
Polkomtel
Zakres obowiązków:
- Kierowanie wieloma projektami w tym samym czasie (max 8),
- Zarządzanie wszystkimi fazami projektów o różnej wielkości,
- Przygotowanie budżetu i planu projektu oraz nadzór nad ich realizacją,
- Tworzenie i prowadzenie dokumentacji projektu,
- Raportowanie postępu prac,
- Zarządzanie pracą zespołów projektowych (do 30 osób),
- Zapewnienie sprawnej komunikacji do interesariuszy projektu w tym do klientów biznesowych oraz do dostawców zewnętrznych i wewnętrznych.
Najważniejsze projekty:
+ Koordynacja budowy i wdrożenia projektu regulacyjnego dot. Przechowywania i udostępniania danych dla uprawnionych ustawowo służb; dostosowanie kanałów dystrybucji usług do tych przepisów.
+ Automatyzowanie procesów zbierania i przekazywania do BIG danych o dłużnikach; rozszerzenie zakresu przekazywanych danych na wszystkie kanały dystrybucji usług firmy.
- Kierowanie wieloma projektami w tym samym czasie (max 8),
- Zarządzanie wszystkimi fazami projektów o różnej wielkości,
- Przygotowanie budżetu i planu projektu oraz nadzór nad ich realizacją,
- Tworzenie i prowadzenie dokumentacji projektu,
- Raportowanie postępu prac,
- Zarządzanie pracą zespołów projektowych (do 30 osób),
- Zapewnienie sprawnej komunikacji do interesariuszy projektu w tym do klientów biznesowych oraz do dostawców zewnętrznych i wewnętrznych.
Najważniejsze projekty:
+ Koordynacja budowy i wdrożenia projektu regulacyjnego dot. Przechowywania i udostępniania danych dla uprawnionych ustawowo służb; dostosowanie kanałów dystrybucji usług do tych przepisów.
+ Automatyzowanie procesów zbierania i przekazywania do BIG danych o dłużnikach; rozszerzenie zakresu przekazywanych danych na wszystkie kanały dystrybucji usług firmy.
Project Manager
Zakres obowiązków:
- Sporządzanie uzasadnień biznesowej opłacalności projektu,
- Przygotowanie budżetu, planu, harmonogramu i DIP projektu i nadzór nad ich realizacją,
- Opracowanie i analiza wykonalności wymagań biznesowych,
- Zarządzanie zespołem ok. 30 osobowym we wszystkich fazach projektu,
- Zapewnienie efektywnej alokacji zasobów,
- Koordynacja prac zewnętrznych i wewnętrznych dostawców,
- Prowadzenie pełnej dokumentacji projektowej,
- Tworzenie sprawozdań z postępu prac dla Komitetu Sterującego,
- Przygotowanie, koordynacja i prowadzenie szkoleń,
- Zarządzanie zespołami HelpDesku aplikacji,
- Koordynowanie współpracy z innymi projektami i inicjatywami.
Najważniejsze projekty:
+ Zarządzanie projektem Systemu Zarządzania Operacyjnego; budowa i wdrożenie narzędzi umożliwiających badanie jakości, terminowości i efektywności pracy pracowników obsługi posprzedażowej pod kątem prezentowanych w nim KPI oraz wprowadzenie pętli jakości wprowadzanych przez nich danych, obejmującego swoim zasięgiem całą Polskę.
+ Zarządzanie etapem analizy i przygotowanie wdrożenia projektu digitalizacji i workflow dla całej Grupy PZU.
- Sporządzanie uzasadnień biznesowej opłacalności projektu,
- Przygotowanie budżetu, planu, harmonogramu i DIP projektu i nadzór nad ich realizacją,
- Opracowanie i analiza wykonalności wymagań biznesowych,
- Zarządzanie zespołem ok. 30 osobowym we wszystkich fazach projektu,
- Zapewnienie efektywnej alokacji zasobów,
- Koordynacja prac zewnętrznych i wewnętrznych dostawców,
- Prowadzenie pełnej dokumentacji projektowej,
- Tworzenie sprawozdań z postępu prac dla Komitetu Sterującego,
- Przygotowanie, koordynacja i prowadzenie szkoleń,
- Zarządzanie zespołami HelpDesku aplikacji,
- Koordynowanie współpracy z innymi projektami i inicjatywami.
Najważniejsze projekty:
+ Zarządzanie projektem Systemu Zarządzania Operacyjnego; budowa i wdrożenie narzędzi umożliwiających badanie jakości, terminowości i efektywności pracy pracowników obsługi posprzedażowej pod kątem prezentowanych w nim KPI oraz wprowadzenie pętli jakości wprowadzanych przez nich danych, obejmującego swoim zasięgiem całą Polskę.
+ Zarządzanie etapem analizy i przygotowanie wdrożenia projektu digitalizacji i workflow dla całej Grupy PZU.
Data Quality Specialist
Zakres obowiązków:
+ Stały nadzór nad jakością danych w systemach dziedzinowym firmy,
+ Przygotowywanie i opiniowanie reguł walidacyjnych dla systemów IT,
+ Koordynowanie pracy zespołu Specjalistów ds. Jakości danych i Systemów IT na terenie całego kraju,
+ Uczestnictwo w pracach projektu Systemu Transferu Danych do UFG,
+ Współtworzenie celów premiowych,
+ Tworzenie i opiniowanie dokumentów wewnętrznych oraz rozwiązań IT,
+ Uczestnictwo w komisji przetargowej PZU SA,
+ Tworzenie systemu premiowego dla pracowników podległego Pionu.
+ Stały nadzór nad jakością danych w systemach dziedzinowym firmy,
+ Przygotowywanie i opiniowanie reguł walidacyjnych dla systemów IT,
+ Koordynowanie pracy zespołu Specjalistów ds. Jakości danych i Systemów IT na terenie całego kraju,
+ Uczestnictwo w pracach projektu Systemu Transferu Danych do UFG,
+ Współtworzenie celów premiowych,
+ Tworzenie i opiniowanie dokumentów wewnętrznych oraz rozwiązań IT,
+ Uczestnictwo w komisji przetargowej PZU SA,
+ Tworzenie systemu premiowego dla pracowników podległego Pionu.
Specjalista ds szkoleń w Projekcie
Zakres obowiązków:
+ Współtworzenie strategii szkoleń w Projekcie,
+ Przygotowanie i tworzenie szkoleń e-learning,
+ Prowadzenie szkoleń tradycyjnych,
+ Aktualizacja Projektu Funkcjonalnego oraz materiałów testowych,
+ Udział w testach funkcjonalnych aplikacji oraz modeli produktów.
+ Współtworzenie strategii szkoleń w Projekcie,
+ Przygotowanie i tworzenie szkoleń e-learning,
+ Prowadzenie szkoleń tradycyjnych,
+ Aktualizacja Projektu Funkcjonalnego oraz materiałów testowych,
+ Udział w testach funkcjonalnych aplikacji oraz modeli produktów.
Organizator Sprzedaży Agencyjnej
Zakres obowiązków:
+ Pomoc dla Kierownika Sprzedaży,
+ Pomoc dla podmiotów sprzedaży ubezpieczeń,
+ Prowadzenie szkoleń produktowych dla podmiotów sprzedaży,
+ Prowadzenie i nadzór nad umowami z podmiotami sprzedaży,
+ Nadzór, koordynacja i raportowanie akcji promocyjnych,
+ Raportowanie.
+ Pomoc dla Kierownika Sprzedaży,
+ Pomoc dla podmiotów sprzedaży ubezpieczeń,
+ Prowadzenie szkoleń produktowych dla podmiotów sprzedaży,
+ Prowadzenie i nadzór nad umowami z podmiotami sprzedaży,
+ Nadzór, koordynacja i raportowanie akcji promocyjnych,
+ Raportowanie.
Koordynator Sekcji Koordynatorów Sieci Sprzedaży
Zakres obowiązków:
+ Koordynowanie pracy podległych podmiotów sprzedaży ubezpieczeń,
+ Bieżąca współpraca i pomoc agencją, multiagencją i dilerom prowadzącym sprzedaż ubezpieczeń,
+ Prowadzenie ewidencji komputerowej,
+ Kontrola merytoryczna i finansowa obsługiwanej produkcji,
+ Sprzedaż wybranych produktów klientom indywidualnym oraz placówkom edukacyjnym.
+ Koordynowanie pracy podległych podmiotów sprzedaży ubezpieczeń,
+ Bieżąca współpraca i pomoc agencją, multiagencją i dilerom prowadzącym sprzedaż ubezpieczeń,
+ Prowadzenie ewidencji komputerowej,
+ Kontrola merytoryczna i finansowa obsługiwanej produkcji,
+ Sprzedaż wybranych produktów klientom indywidualnym oraz placówkom edukacyjnym.
Inspektor Zespołu Obsługi Klientów Indywidualnych
Zakres obowiązków:
+ Obsługa klientów indywidualnych i instytucjonalnych w zakresie obowiązkowego ubezpieczenia OC i NNW,
+ Prowadzenie ewidencji komputerowej,
+ Prowadzenie sprawozdawczości w zakresie obsługiwanych ubezpieczeń,
oraz
+ Zastępowanie informatyka
+ Obsługa klientów indywidualnych i instytucjonalnych w zakresie obowiązkowego ubezpieczenia OC i NNW,
+ Prowadzenie ewidencji komputerowej,
+ Prowadzenie sprawozdawczości w zakresie obsługiwanych ubezpieczeń,
oraz
+ Zastępowanie informatyka
Szkolenia i kursy
Kursy:
- PRINCE2® Practitioner
- MoR®
- Praktyczne aspekty zarządzania projektami
- Zarządzanie ryzykiem w projektach
- Planowanie i Budżetowanie Projektów
- SCRUM
- MS Office 365 i MS Dynamics CRM 2011
- Agile PM
- PRINCE2® Practitioner
- MoR®
- Praktyczne aspekty zarządzania projektami
- Zarządzanie ryzykiem w projektach
- Planowanie i Budżetowanie Projektów
- SCRUM
- MS Office 365 i MS Dynamics CRM 2011
- Agile PM
Edukacja
Specjalizacje
IT - Administracja
Wsparcie techniczne/Helpdesk
IT - Rozwój oprogramowania
Analiza biznesowa
IT - Rozwój oprogramowania
Zarządzanie projektem
IT - Rozwój oprogramowania
Zarządzanie IT
Ubezpieczenia
Ubezpieczenia majątkowe
Zainteresowania
Literatura SF i fantasy, żeglarstwo, turystyka motocyklowa, kynologia
Grupy
Skuteczny Projekt
Obietywne spojrzenie na projekty pod kątem metodyk oraz narzędzi. Szukasz dobre repozytorium wiedzy nt. Project Management, Ciekawe Szkolenia i Konferencje, Odpowiedni Software - dobrze trafiłeś!