Aleksandra Ratajczak

specjalista ds. komunikacji
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Komunikacja korporacyjna Komunikacja wewnętrzna Komunikacja Marketingowa Strategia marketingowa Microsoft Office Reklama online Project Management Public Relations Social Media Strategic Communications

Języki

angielski
biegły

Doświadczenie zawodowe

Instytut Badań nad Gospodarką Rynkową
specjalista ds. komunikacji
Instytut Badań nad Gospodarką Rynkową, specjalista ds. komunikacji
- nawiązywanie i utrzymywanie kontaktu z dziennikarzami
- współpraca z mediami i dziennikarzami, przygotowywanie ofert
- współpracy z mediami (media realtions)
- przygotowywanie materiałów prasowych, informacji o Kongresie
- aranżowanie, nagrywanie wywiadów, udział w postprodukcji
- przygotowywanie baz danych – blogosfera, media, organizacje o podobnym profilu, wydarzenia branżowe
- działania z zakresu promocji w mediach – radio, telewizja, Internet
- doświadczenie w zakresie wykorzystania narzędzi PR w zakresie formy radiowej, telewizyjnej, wydawniczej, pocztowej
Logo
junior account excutive
Parner of Promotion
- pisanie i tłumaczenie informacji prasowych
-organizacja warsztatów dla blogerów, współpraca z blogosferą
- przgotowywanie raportów i prezentacji podsumowujących działania PR
-przygotowywanie i opracowywanie ofert
- inicjowanie publikacji prasowych
- współpraca z mediami
- przygotowywanie i koordynacja wyjazdów prasowych poza granicami Polski
- prowadzenie reserchy, follow-upów
- doświadczenie w branży nowych technologii
Narodowe Centrum Kultury
starszy specjalista ds. Programu Dom Kultury+
Narodowe Centrum Kultury, starszy specjalista ds. Programu Dom Kultury+:
- obsługa programu Ministra Kultury – Rozwój Infrastruktury Kultury – Infrastruktura Domów Kultury – nabór wniosków, monitoring przebiegu realizacji dofinansowanych projektów, rozliczenia dofinansowań
- przygotowywanie spotkań i konferencji – koordynacja kwestii organizacyjnych oraz opracowanie merytorycznego programu spotkania, wybór panelistów i referentów
- opracowywanie materiałów na stronę internetową Programu
- współprowadzenie strony internetowej Programu (CMS)
Narodowe Centrum Kultury
specjalista w Dziale Komunikacji Zewnętrznej
Narodowe Centrum Kultury, specjalista w Dziale Komunikacji Zewnętrznej:
- redakcja bloga www.kulturasieliczy.pl
- przygotowywanie autorskich tekstów
- przygotowywanie oprawy graficznej bloga
- budżetowanie projektu blog Kultura się liczy!
- redakcja strony internetowej Narodowego Centrum Kultury
- przygotowywanie materiałów dla prasy i dziennikarzy
Fundacja im. Stefana Batorego
badacz jakościowy w jednym z projektów badawczych
Badacz jakościowy w projekcie „Monitoring programów informacyjnych TVP w wyborach samorządowych 2010”, badanie realizowała Fundacja im. Batorego
Narodowe Centrum Kultury
specjalista ds. Programu Dom Kultury+
Narodowe Centrum Kultury, specjalista ds. Programu Dom Kultury+:
- promocja Programu przede wszystkim w Internecie – na stronach i portalach wybranych ze względu na specyfikę Programu
- przygotowywanie materiałów promocyjnych i informacyjnych o Programie
- przeprowadzenie naboru beneficjentów, ocena formalno-prawna wniosków
- współpraca z ekspertami zajmującymi się edukacją kulturalną, zagadnieniami samorządowymi, trzecim sektorem, wolontariatem etc.
- opracowywanie we współpracy z prawnikami dokumentacji programu: regulamin, wnioski, formularzy sprawozdań
- opracowywanie założeń programu
Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego
asystentka
Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego, Departament Mecenatu Państwa, Wydział Stypendiów:
obsługa programu stypendialnego Ministra Kultury
– nabór wniosków
- koordynacja przebiegu wszystkich etapów programu, spotkań komisji stypendialnej, rozliczeń projektów

Szkolenia i kursy

Prawo Autorskie i Creative Commons (szkolenie, marzec 2011)
Kompetencje w kulturze. Konferencja ekspercka (lipiec 2011)
„Ekonomika kultury. Od teorii do praktyki” (listopad 2011)

Edukacja

Logo
Filologia Polska, doktoranckie
Uniwersytet Warszawski
Logo
socjologia, filologia polska, magisterskie
Uniwersytet Warszawski

Zainteresowania

literatura – epistolografia, esej; historia idei

Inne

Znajomość narzędzi PR w praktyce i teorii

Grupy

Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
Praca w mediach
Praca w mediach
Dla szukających i dla tych których ktoś szuka. Ale też aby pogadać o kuchni branży i ponarzekać na realia pracy w mediach i reklamie.