Umiejętności
Komunikacja korporacyjna
Komunikacja wewnętrzna
Komunikacja Marketingowa
Strategia marketingowa
Microsoft Office
Reklama online
Project Management
Public Relations
Social Media
Strategic Communications
Języki
angielski
biegły
Doświadczenie zawodowe
specjalista ds. komunikacji
Instytut Badań nad Gospodarką Rynkową, specjalista ds. komunikacji
- nawiązywanie i utrzymywanie kontaktu z dziennikarzami
- współpraca z mediami i dziennikarzami, przygotowywanie ofert
- współpracy z mediami (media realtions)
- przygotowywanie materiałów prasowych, informacji o Kongresie
- aranżowanie, nagrywanie wywiadów, udział w postprodukcji
- przygotowywanie baz danych – blogosfera, media, organizacje o podobnym profilu, wydarzenia branżowe
- działania z zakresu promocji w mediach – radio, telewizja, Internet
- doświadczenie w zakresie wykorzystania narzędzi PR w zakresie formy radiowej, telewizyjnej, wydawniczej, pocztowej
- nawiązywanie i utrzymywanie kontaktu z dziennikarzami
- współpraca z mediami i dziennikarzami, przygotowywanie ofert
- współpracy z mediami (media realtions)
- przygotowywanie materiałów prasowych, informacji o Kongresie
- aranżowanie, nagrywanie wywiadów, udział w postprodukcji
- przygotowywanie baz danych – blogosfera, media, organizacje o podobnym profilu, wydarzenia branżowe
- działania z zakresu promocji w mediach – radio, telewizja, Internet
- doświadczenie w zakresie wykorzystania narzędzi PR w zakresie formy radiowej, telewizyjnej, wydawniczej, pocztowej
junior account excutive
Parner of Promotion
- pisanie i tłumaczenie informacji prasowych
-organizacja warsztatów dla blogerów, współpraca z blogosferą
- przgotowywanie raportów i prezentacji podsumowujących działania PR
-przygotowywanie i opracowywanie ofert
- inicjowanie publikacji prasowych
- współpraca z mediami
- przygotowywanie i koordynacja wyjazdów prasowych poza granicami Polski
- prowadzenie reserchy, follow-upów
- doświadczenie w branży nowych technologii
-organizacja warsztatów dla blogerów, współpraca z blogosferą
- przgotowywanie raportów i prezentacji podsumowujących działania PR
-przygotowywanie i opracowywanie ofert
- inicjowanie publikacji prasowych
- współpraca z mediami
- przygotowywanie i koordynacja wyjazdów prasowych poza granicami Polski
- prowadzenie reserchy, follow-upów
- doświadczenie w branży nowych technologii
starszy specjalista ds. Programu Dom Kultury+
Narodowe Centrum Kultury, starszy specjalista ds. Programu Dom Kultury+:
- obsługa programu Ministra Kultury – Rozwój Infrastruktury Kultury – Infrastruktura Domów Kultury – nabór wniosków, monitoring przebiegu realizacji dofinansowanych projektów, rozliczenia dofinansowań
- przygotowywanie spotkań i konferencji – koordynacja kwestii organizacyjnych oraz opracowanie merytorycznego programu spotkania, wybór panelistów i referentów
- opracowywanie materiałów na stronę internetową Programu
- współprowadzenie strony internetowej Programu (CMS)
- obsługa programu Ministra Kultury – Rozwój Infrastruktury Kultury – Infrastruktura Domów Kultury – nabór wniosków, monitoring przebiegu realizacji dofinansowanych projektów, rozliczenia dofinansowań
- przygotowywanie spotkań i konferencji – koordynacja kwestii organizacyjnych oraz opracowanie merytorycznego programu spotkania, wybór panelistów i referentów
- opracowywanie materiałów na stronę internetową Programu
- współprowadzenie strony internetowej Programu (CMS)
specjalista w Dziale Komunikacji Zewnętrznej
Narodowe Centrum Kultury, specjalista w Dziale Komunikacji Zewnętrznej:
- redakcja bloga www.kulturasieliczy.pl
- przygotowywanie autorskich tekstów
- przygotowywanie oprawy graficznej bloga
- budżetowanie projektu blog Kultura się liczy!
- redakcja strony internetowej Narodowego Centrum Kultury
- przygotowywanie materiałów dla prasy i dziennikarzy
- redakcja bloga www.kulturasieliczy.pl
- przygotowywanie autorskich tekstów
- przygotowywanie oprawy graficznej bloga
- budżetowanie projektu blog Kultura się liczy!
- redakcja strony internetowej Narodowego Centrum Kultury
- przygotowywanie materiałów dla prasy i dziennikarzy
specjalista ds. Programu Dom Kultury+
Narodowe Centrum Kultury, specjalista ds. Programu Dom Kultury+:
- promocja Programu przede wszystkim w Internecie – na stronach i portalach wybranych ze względu na specyfikę Programu
- przygotowywanie materiałów promocyjnych i informacyjnych o Programie
- przeprowadzenie naboru beneficjentów, ocena formalno-prawna wniosków
- współpraca z ekspertami zajmującymi się edukacją kulturalną, zagadnieniami samorządowymi, trzecim sektorem, wolontariatem etc.
- opracowywanie we współpracy z prawnikami dokumentacji programu: regulamin, wnioski, formularzy sprawozdań
- opracowywanie założeń programu
- promocja Programu przede wszystkim w Internecie – na stronach i portalach wybranych ze względu na specyfikę Programu
- przygotowywanie materiałów promocyjnych i informacyjnych o Programie
- przeprowadzenie naboru beneficjentów, ocena formalno-prawna wniosków
- współpraca z ekspertami zajmującymi się edukacją kulturalną, zagadnieniami samorządowymi, trzecim sektorem, wolontariatem etc.
- opracowywanie we współpracy z prawnikami dokumentacji programu: regulamin, wnioski, formularzy sprawozdań
- opracowywanie założeń programu
Szkolenia i kursy
Prawo Autorskie i Creative Commons (szkolenie, marzec 2011)
Kompetencje w kulturze. Konferencja ekspercka (lipiec 2011)
„Ekonomika kultury. Od teorii do praktyki” (listopad 2011)
Kompetencje w kulturze. Konferencja ekspercka (lipiec 2011)
„Ekonomika kultury. Od teorii do praktyki” (listopad 2011)
Edukacja
Zainteresowania
literatura – epistolografia, esej; historia idei
Inne
Znajomość narzędzi PR w praktyce i teorii
Grupy
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
Praca w mediach
Dla szukających i dla tych których ktoś szuka. Ale też aby pogadać o kuchni branży i ponarzekać na realia pracy w mediach i reklamie.