Umiejętności
HTML
Marketing
Marketing Mix
Microsoft Office
Prezi
Umiejętności interpersonalne
Obsługa urządzeń biurowych
Symfonia Finanse i Księgowość
Biuletyny
Prawo jazdy kat B
koordynacja projektów
Umiejętności komunikacyjne
Umiejętności organizacyjne i priorytetyzacja
Promocja w portalach społecznościowych
Planowanie budżetów
Monitorowanie działań konkurencji
Organizacja eventów i koncertów
negocjacja warunków handlowych
Zamówienia publiczne
redagowanie i tworzenie materiałów prasowych (innych tekstów)
Raportowanie i analizy
umowy sponsorskie
Doświadczenie zawodowe
Główny specjalista
Główny Specjalista w Wydziale Kultury
• Prowadzenie, koordynacja i organizacja eventów.
• Przygotowywanie dokumentacji eventów organizowanych przez Wydział
w tym sporządzanie umów z podmiotami zewnętrznymi oraz nadzór nad ich prawidłową realizacją.
• Opracowywanie procedur przetargowych, zapytań ofertowych, umów oraz nadzór nad ich prawidłową realizacją.
• Współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi, partnerami zewnętrznymi a także organizacjami pozarządowymi.
• Redagowanie treści informacyjnych dotyczących zadań realizowanych przez Wydział.
• Przygotowywanie zestawień, analiz, podsumowań, raportów i sprawozdań.
• Wnioskowanie zmian, opracowywanie projektów nowych regulaminów, procedur i schematów.
• Organizowania spotkań z przedstawicielami społeczności lokalnych, debat
i innych spotkań o charakterze informacyjnym, oraz opracowywanie
i przekazywanie informacji innym jednostkom miejskim.
• Udzielanie odpowiedzi na skargi i pytania mieszkańców.
• Tworzenie i koordynowanie prac zespołów zadaniowych.
• Realizacja zadań w zakresie prowadzenia konsultacji społecznych.
Urząd Dzielnicy Bemowo m.st Warszawy
Główny Specjalista w Wydziale Komunikacji Społecznej (wcześniej Inspektor
w Wydziale Sportu, Kultury i Komunikacji Społecznej) - 2016 rok
• Przygotowanie i realizacja kampanii informacyjnych i promocyjnych Dzielnicy oraz m.st Warszawy.
• Monitoring skuteczności prowadzonych działań oraz zgodności z Systemem Identyfikacji Wizualnej m.st. Warszawy.
• Opracowywanie informacji na temat aktualnych i planowanych przedsięwzięć promocyjnych, kulturalnych i artystycznych Dzielnicy.
• Organizacja i promocja eventów miejskich.
• Zakup materiałów promocyjnych.
• Opracowywanie, redagowanie i publikowanie treści i materiałów promocyjnych i informacyjnych.
• Prowadzenie profili dzielnicowych w mediach społecznościowych.
• Współpraca z mediami.
• Współpraca w zakresie zadań realizowanych w ramach budżetu partycypacyjnego, konsultacji społecznych i inicjatywy lokalnej.
• Sporządzanie projektów, porozumień, umów i zamówień.
• Zbieranie ofert, negocjowanie umów, a także negocjowanie zakresu uczestnictwa partnerów, patronów medialnych, i innych podmiotów
w realizacji miejskich projektów informacyjnych, promocyjnych
i eventowych.
• Prowadzenie, koordynacja i organizacja eventów.
• Przygotowywanie dokumentacji eventów organizowanych przez Wydział
w tym sporządzanie umów z podmiotami zewnętrznymi oraz nadzór nad ich prawidłową realizacją.
• Opracowywanie procedur przetargowych, zapytań ofertowych, umów oraz nadzór nad ich prawidłową realizacją.
• Współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi, partnerami zewnętrznymi a także organizacjami pozarządowymi.
• Redagowanie treści informacyjnych dotyczących zadań realizowanych przez Wydział.
• Przygotowywanie zestawień, analiz, podsumowań, raportów i sprawozdań.
• Wnioskowanie zmian, opracowywanie projektów nowych regulaminów, procedur i schematów.
• Organizowania spotkań z przedstawicielami społeczności lokalnych, debat
i innych spotkań o charakterze informacyjnym, oraz opracowywanie
i przekazywanie informacji innym jednostkom miejskim.
• Udzielanie odpowiedzi na skargi i pytania mieszkańców.
• Tworzenie i koordynowanie prac zespołów zadaniowych.
• Realizacja zadań w zakresie prowadzenia konsultacji społecznych.
Urząd Dzielnicy Bemowo m.st Warszawy
Główny Specjalista w Wydziale Komunikacji Społecznej (wcześniej Inspektor
w Wydziale Sportu, Kultury i Komunikacji Społecznej) - 2016 rok
• Przygotowanie i realizacja kampanii informacyjnych i promocyjnych Dzielnicy oraz m.st Warszawy.
• Monitoring skuteczności prowadzonych działań oraz zgodności z Systemem Identyfikacji Wizualnej m.st. Warszawy.
• Opracowywanie informacji na temat aktualnych i planowanych przedsięwzięć promocyjnych, kulturalnych i artystycznych Dzielnicy.
• Organizacja i promocja eventów miejskich.
• Zakup materiałów promocyjnych.
• Opracowywanie, redagowanie i publikowanie treści i materiałów promocyjnych i informacyjnych.
• Prowadzenie profili dzielnicowych w mediach społecznościowych.
• Współpraca z mediami.
• Współpraca w zakresie zadań realizowanych w ramach budżetu partycypacyjnego, konsultacji społecznych i inicjatywy lokalnej.
• Sporządzanie projektów, porozumień, umów i zamówień.
• Zbieranie ofert, negocjowanie umów, a także negocjowanie zakresu uczestnictwa partnerów, patronów medialnych, i innych podmiotów
w realizacji miejskich projektów informacyjnych, promocyjnych
i eventowych.
Główny Specjalista Działu Programowego
• Współtworzenie wizerunku firmy i strategii komunikacji.
• Monitorowanie oraz wdrażanie działań marketingowych (marketing MIX).
• Przygotowanie materiałów informacyjnych i reklamowych ( np.: ulotki, foldery, plakaty, gadżety, reklama outdoorowa ), współpraca
z podwykonawcami.
• Pisanie oraz redagowanie artykułów.
• Współpraca z mediami.
• Promocja na portalach społecznościach oraz stronach www.
• Przygotowanie i wysyłanie newsletterów.
• Planowanie i organizowanie wydarzeń kulturalnych oraz projektów eventowych.
• Przygotowywanie dokumentów związanych zapewnieniem prawidłowej obsługi działu, oraz zapewnienie jej kompletności (umowy sponsorskie, pisma, dyspozycje itp.).
• Planowanie budżetu.
• Monitorowanie oraz wdrażanie działań marketingowych (marketing MIX).
• Przygotowanie materiałów informacyjnych i reklamowych ( np.: ulotki, foldery, plakaty, gadżety, reklama outdoorowa ), współpraca
z podwykonawcami.
• Pisanie oraz redagowanie artykułów.
• Współpraca z mediami.
• Promocja na portalach społecznościach oraz stronach www.
• Przygotowanie i wysyłanie newsletterów.
• Planowanie i organizowanie wydarzeń kulturalnych oraz projektów eventowych.
• Przygotowywanie dokumentów związanych zapewnieniem prawidłowej obsługi działu, oraz zapewnienie jej kompletności (umowy sponsorskie, pisma, dyspozycje itp.).
• Planowanie budżetu.
Junior Account Executive
• Udział w procesie planowania i tworzenia kampanii reklamowych Auchan (billboardy, plakaty, ogłoszenia prasowe, gazetki i ulotki reklamowe, broszury, foldery).
• Koordynowanie i planowanie pracy innych działów.
• Negocjowanie z podwykonawcami cen i usług.
• Budowanie dobrych relacji z klientem.
• Fakturowanie i kosztorysowanie.
• Monitorowanie i analiza działań konkurencji.
• Udział w tworzeniu briefów kreatywnych i efektywna ich realizacja.
• Tworzenie raportów statusowych dla klientów.
• Koordynowanie i planowanie pracy innych działów.
• Negocjowanie z podwykonawcami cen i usług.
• Budowanie dobrych relacji z klientem.
• Fakturowanie i kosztorysowanie.
• Monitorowanie i analiza działań konkurencji.
• Udział w tworzeniu briefów kreatywnych i efektywna ich realizacja.
• Tworzenie raportów statusowych dla klientów.
Starszy Specjalista Działu Rozwoju Sieci
Starszy Specjalista działu rozwoju sieci
• Zatrudnianie przedstawicieli lokalnych oraz koordynacja ich działań.
• Negocjowanie oraz podpisywanie umów.
• Tworzenie baz danych.
• Tworzenie prezentacji w Power Point.
• Współpraca z agencjami reklamowymi i domami mediowymi.
• Wyszukiwanie lokalizacji pod reklamę outdoorową.
Account Manager
• Sprzedaż powierzchni reklamowej.
• Budowanie i utrzymywanie relacji z klientami.
• Współpraca z agencjami reklamowymi i domami mediowymi.
• Tworzenie baz danych.
• Zatrudnianie przedstawicieli lokalnych oraz koordynacja ich działań.
• Negocjowanie oraz podpisywanie umów.
• Tworzenie baz danych.
• Tworzenie prezentacji w Power Point.
• Współpraca z agencjami reklamowymi i domami mediowymi.
• Wyszukiwanie lokalizacji pod reklamę outdoorową.
Account Manager
• Sprzedaż powierzchni reklamowej.
• Budowanie i utrzymywanie relacji z klientami.
• Współpraca z agencjami reklamowymi i domami mediowymi.
• Tworzenie baz danych.
Projekty
Współorganizator kampanii wyborczej kandydata na burmistrza Miasta i Gminy Łomianki
• Współudział w tworzeniu strategii PR-owej oraz marketingowej.
• Opracowywanie strategii, planowanie, realizacja i monitorowanie kampanii PR-owych i marketingowych.
• Opracowanie materiałów promocyjnych oraz haseł wyborczych.
• Kompleksowa organizowanie spotkań przedwyborczych.
• Współpraca z innymi współorganizatorami kampanii.
• Analiza rynku, w tym także analiza działań konkurencji
• Opracowywanie strategii, planowanie, realizacja i monitorowanie kampanii PR-owych i marketingowych.
• Opracowanie materiałów promocyjnych oraz haseł wyborczych.
• Kompleksowa organizowanie spotkań przedwyborczych.
• Współpraca z innymi współorganizatorami kampanii.
• Analiza rynku, w tym także analiza działań konkurencji
Edukacja
Specjalizacje
Media/Sztuka/Rozrywka
Produkcja i realizacja
Grupy
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
SZUKAM INSTRUKTORKI
Szukam instruktorki do prowadzenia zajęć "Taniec brzucha" w Warszawie. Zajecia raz w tygodniu w soboty na Bemowie. czekam na cv pod mail aleksandra.pszczolkowska@artbem.pl, albo informacje na goldenli
Tylko 30 i 40 latkowie.
Grupa dla plus/minus 30-40 latków [25+, 30+, 40+, 45+]
Żeby dołączyć do grupy musisz mieć uzupełnione dane w swoim profilu oraz swoje zdjęcie, z którego można Cię poznać oraz niezablokowany profil.