Aleksandra Otrębska
Senior Marketing Specialist | Content Marketing | B2B Marketing
Jaworzno,
śląskie
Umiejętności
Company Newsletters
Content Marketing
Digital Marketing
Email Newsletter Design
Inbound Marketing
Lead Generation
Marketing
Microsoft Office
Public Relations
SEO
Social Media
Social Media Marketing
Web Marketing Strategy
E-mail marketing
Prawo jazdy kat B
praca w zespole
Umiejętności komunikacyjne
Komunikacja w Social Media
Marketing terytorialny
Inbound & Content Marketing
Kształtowanie wizerunku w mediach
public relations w organizacji publicznej
Języki
angielski
dobry
niemiecki
podstawowy
włoski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Starszy Specjalista ds. Marketingu
- koordynacja całości działań marketingowych w spółce,
- zarządzanie treścią portali internetowych, analiza, planowanie i tworzenie treści skierowanych do użytkowników biznesowych,
- zarządzanie planem contentowym i procesem dostarczania treści na www,
- rozwój stron i optymalizacja treści zgodnie z zasadami SEO,
- tworzenie i zarządzanie kampaniami lead generation dla B2B,
- nadzór nad kompletnością i poprawnością danych w CRM,
- koordynacja procesu tworzenia materiałów firmowych,
- przygotowywanie prezentacji firmowych i współredagowanie materiałów sprzedażowych,
- monitorowanie trendów w branży HR,
- analiza skuteczności działań w oparciu o Google Analytics.
- zarządzanie treścią portali internetowych, analiza, planowanie i tworzenie treści skierowanych do użytkowników biznesowych,
- zarządzanie planem contentowym i procesem dostarczania treści na www,
- rozwój stron i optymalizacja treści zgodnie z zasadami SEO,
- tworzenie i zarządzanie kampaniami lead generation dla B2B,
- nadzór nad kompletnością i poprawnością danych w CRM,
- koordynacja procesu tworzenia materiałów firmowych,
- przygotowywanie prezentacji firmowych i współredagowanie materiałów sprzedażowych,
- monitorowanie trendów w branży HR,
- analiza skuteczności działań w oparciu o Google Analytics.
Specjalista ds. marketingu
NobleYou Sp. z o.o.
- analiza, planowanie i tworzenie treści skierowanych do użytkowników biznesowych,
- tworzenie i zarządzanie kampaniami lead generation dla B2B,
- nadzór nad kompletnością i poprawnością danych w CRM,
- redagowanie materiałów sprzedażowych i tworzenie prezentacji firmowych,
- zarządzanie profilami w mediach społecznościowych.
- tworzenie i zarządzanie kampaniami lead generation dla B2B,
- nadzór nad kompletnością i poprawnością danych w CRM,
- redagowanie materiałów sprzedażowych i tworzenie prezentacji firmowych,
- zarządzanie profilami w mediach społecznościowych.
Specjalista ds. marketingu
- redagowanie treści z obszaru IT dla odbiorców biznesowych,
- zarządzanie treściami na stronach internetowych,
- prowadzenie profili w mediach społecznościowych (LinkedIn, Facebook),
- organizowanie webinarów dla odbiorców biznesowych,
- tworzenie prezentacji firmowych,
- redagowanie materiałów sprzedażowych,
- optymalizacja treści zgodnie z zasadami SEO,
- analiza skuteczności działań w oparciu o Google Analytics.
- zarządzanie treściami na stronach internetowych,
- prowadzenie profili w mediach społecznościowych (LinkedIn, Facebook),
- organizowanie webinarów dla odbiorców biznesowych,
- tworzenie prezentacji firmowych,
- redagowanie materiałów sprzedażowych,
- optymalizacja treści zgodnie z zasadami SEO,
- analiza skuteczności działań w oparciu o Google Analytics.
Specjalista ds. marketingu
- tworzenie treści na stronę internetową i ich optymalizacja zgodnie z zasadami SEO,
- zarządzanie profilami firmy w mediach społecznościowych (Facebook, LinkedIn, Twitter, Instagram),
- prowadzenie bloga marki (tworzenie, redakcja i publikacja treści),
- tworzenie i wysyłka newsletterów skierowanych do użytkowników biznesowych i indywidualnych,
- redagowanie informacji prasowych,
- tworzenie i optymalizacja płatnych kampanii na Facebooku,
- współpraca z międzynarodowym zespołem marketingowym,
- przygotowywanie kampanii promocyjnych marki na rynku polskim i międzynarodowym,
- komunikacja wewnętrzna,
- działania employer brandingowe.
- zarządzanie profilami firmy w mediach społecznościowych (Facebook, LinkedIn, Twitter, Instagram),
- prowadzenie bloga marki (tworzenie, redakcja i publikacja treści),
- tworzenie i wysyłka newsletterów skierowanych do użytkowników biznesowych i indywidualnych,
- redagowanie informacji prasowych,
- tworzenie i optymalizacja płatnych kampanii na Facebooku,
- współpraca z międzynarodowym zespołem marketingowym,
- przygotowywanie kampanii promocyjnych marki na rynku polskim i międzynarodowym,
- komunikacja wewnętrzna,
- działania employer brandingowe.
Szkolenia i kursy
Udział w warsztatach "Elementy coachingu w rozmowie z klientem" organizowanych przez AwareNet Club we współpracy z firmą Polskie Doradztwo Majątkowe Sp. z o.o.
Udział w projekcie „Impulsem dla młodzieży- rozwój kompetencji” współfinansowanym przez UE
w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego:
• zajęcia z zakresu doradztwa zawodowego,
• zajęcia z zakresu kompetencji społecznych i obywatelskich.
Udział w projekcie „Impulsem dla młodzieży- rozwój kompetencji” współfinansowanym przez UE
w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego:
• zajęcia z zakresu doradztwa zawodowego,
• zajęcia z zakresu kompetencji społecznych i obywatelskich.
Edukacja
Specjalizacje
Internet/e-Commerce/Nowe media
Media społecznościowe
Marketing
Komunikacja marketingowa
Marketing
Marketing internetowy i mobilny
Public Relations
Wewnętrzny PR
Public Relations
Zewnętrzny PR
Zainteresowania
Komunikacja, public relations, muzyka lat 70. i 80., historia.
Organizacje
Działalność w międzynarodowej organizacji studenckiej AIESEC
Inne
Ukończyłam I Liceum Ogólnokształcące im. Tadeusza Kościuszki w Jaworznie, profil prawniczy.
Posiadam prawo jazdy kat. B.
Posiadam prawo jazdy kat. B.
Grupy
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Komunikacja wewnętrzna
To nie "tuba zarządu". To nie "głos ludu". To pomosty i ścieżki między wszystkimi pionami i poziomami. Przynajmniej w organizacji idealnej.
Marketing
Szeroko pojęty marketing ..
Do grupy zapraszamy wszystkich z profilem zgodnym z regulaminem GL.
Media
Grupa dla tych, co nie tylko korzystają z mediów, ale także interesują się tym, co się w nich dzieje.
Praca w mediach
Dla szukających i dla tych których ktoś szuka. Ale też aby pogadać o kuchni branży i ponarzekać na realia pracy w mediach i reklamie.
Public relations dziś
Grupa skupia pasjonatów public relations, przedsiębiorców i praktyków stosujących na codzień narzędzia public relations
Public Relations w praktyce
Czym jest Public Relations? Jak działać najefektywniej, a zarazem efektownie?