Aleksandra Ostrowska

Customer Care Team Manager
Kraków, małopolskie

Języki

angielski
biegły
hiszpański
biegły
japoński
dobry

Doświadczenie zawodowe

PerkinElmer Shared Services Sp. z o.o.
Spain & Poland Customer Care Team Manager
-Zarządzanie 9-cioosobowym zespołem odpowiedzialnym za obsługę klienta hiszpańsko- i polskojęzycznego
PerkinElmer Shared Services Sp. z o.o.
Export Department Customer Care Specialist
- SAP: tworzenie wycen, wprowadzanie zamówień, fakturowanie, tworzenie not kredytowych oraz faktur korygujących
- analiza kontraktów
- kontrola terminów płatności oraz Inco-terms na zamówieniach
- zatwierdzanie promocji oraz zniżek dla dystrybutorów
- kontrola dostaw
- bliska współpraca z działem logistyki
International Paper  Global Business Services Center
IT customer support back-up trainer
- Szkolenie nowych pracowników.
- Tworzenie kont i nadawanie dostępów do obsługiwanych przez helpdesk programów nowym pracownikom.
- Kontrola statystyk.
- Doszkalanie.
- Tworzenie prezentacji.
- Aktualizacja baz wiedzy.
- Tworzenie raportów dotyczących wydajności pracowników.
International Paper  Global Business Services Center
IT customer support specialist
- SAP: tworzenie kont i zarządzanie ich ustawieniami, resetowanie haseł, nadawanie dostępów do transakcji, instalacja interface'u, podstawowy troubleshooting.
- Active Directory: resetowanie haseł, nadawanie dostępów do dysków sieciowych oraz folderów.
- VPN: resetowanie PINów/haseł, rozwiązywanie problemów z połączeniem do intranetu.
- Outlook: instalacja, tworzenie i konfiguracja kont, podstawowy troubleshooting.
- Lotus Notes: instalacja, tworzenie i konfiguracja kont, podstawowy troubleshooting
- Blackberry: podstawowe wsparcie, reset haseł.
- Podstawowe wsparcie systemów: Windows 98, XP, Vista, 7.
- Tworzenie i konfiguracja kont oraz zarządzanie dostępem w programach: Majiq, MAX, JDE, Witron, AS400
- Eskalacja problemów związanych z brakiem sieci oraz zasilania wymagających interwencji na miejscu zdarzenia.
- Zdalna instalacja oprogramowania na kontach użytkowników.
-Nadawanie czasowego dostępu do internetu dla odwiedzających firmę.
- Wsparcie regionów EMEA, NA, SA oraz APAC (praca zmianowa 24x7)

Szkolenia i kursy

studium pedagogiczne,
szkolenie excell,
szkolenie IT

Edukacja

Logo
Porównawcze Studia Cywilizacji, magisterskie
Uniwersytet Jagielloński w Krakowie

Specjalizacje

Obsługa klienta
Inżynieria/Technika/Produkcja

Zainteresowania

moda, snowboard, film

Inne

prawo jazdy kat. B