Aleksandra Nawoj-Wiśniewska
specjalista ds kadr i płac
Głogów,
dolnośląskie
Doświadczenie zawodowe
specjalista ds kadr i płac
PLjob sp. z o.o. sp. k.
– kompleksowa obsługa kadrowo-płacowa,
– prowadzenie dokumentacji pracowniczej,
– rozliczanie czasu pracy,
– sporządzanie dokumentacji związanej z przebiegiem zatrudnienia dotyczących pracowników i zleceniobiorców,
– naliczanie wynagrodzeń,
– współpraca oraz sporządzanie deklaracji do ZUS, GUS, US,
– sporządzanie umów zgodnie z KP, KC, przepisami UE.
– prowadzenie dokumentacji pracowniczej,
– rozliczanie czasu pracy,
– sporządzanie dokumentacji związanej z przebiegiem zatrudnienia dotyczących pracowników i zleceniobiorców,
– naliczanie wynagrodzeń,
– współpraca oraz sporządzanie deklaracji do ZUS, GUS, US,
– sporządzanie umów zgodnie z KP, KC, przepisami UE.
samodzielny specjalista ds. pracowniczych
Dom Pomocy Społecznej
– prowadzenie szczegółowej dokumentacji pracowniczej;
– sporządzanie umów o pracę, wypowiedzeń umów o pracę, wystawianie świadectw pracy;
– sporządzanie deklaracji do ZUS, Urzędu Skarbowego, GUS, PFRON;
– sporządzanie planów urlopowych, ewidencja i rozliczanie urlopów pracowniczych;
– ewidencja zwolnień lekarskich oraz nadzór nad lekarskimi badaniami okresowymi pracowników;
– organizowanie i nadzór nad szkoleniami z zakresu BHP;
– wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i zarobkach;
– udzielanie pracownikom informacji z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń społecznych;
– prowadzenie spraw związanych z wykorzystaniem środków z zakładowego funduszu świadczeń socjalnych;
– współpraca z innymi działami oraz Urzędem Pracy, ZUSem i US;
– sporządzanie wymaganych przepisami sprawozdań, zestawień i raportów oraz wszelkich regulaminów zakładowych.
– sporządzanie umów o pracę, wypowiedzeń umów o pracę, wystawianie świadectw pracy;
– sporządzanie deklaracji do ZUS, Urzędu Skarbowego, GUS, PFRON;
– sporządzanie planów urlopowych, ewidencja i rozliczanie urlopów pracowniczych;
– ewidencja zwolnień lekarskich oraz nadzór nad lekarskimi badaniami okresowymi pracowników;
– organizowanie i nadzór nad szkoleniami z zakresu BHP;
– wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i zarobkach;
– udzielanie pracownikom informacji z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń społecznych;
– prowadzenie spraw związanych z wykorzystaniem środków z zakładowego funduszu świadczeń socjalnych;
– współpraca z innymi działami oraz Urzędem Pracy, ZUSem i US;
– sporządzanie wymaganych przepisami sprawozdań, zestawień i raportów oraz wszelkich regulaminów zakładowych.
Edukacja
Specjalizacje
Finanse/Ekonomia
Księgowość