Aleksandra Marciniak

specjalista ds. marketingu i reklamy, Teatr Lalek Arlekin im. Henryka Ryla w Łodzi
Łódź, łódzkie

Umiejętności

Zarządzanie Marką Komunikacja Copywriting planowanie eventów Komunikacja wewnętrzna relacje z mediami Wystąpienia publiczne Social Media Strategic Communications dotacje unijne Organizowanie eventów Fundrising

Języki

angielski
biegły
hiszpański
podstawowy
rosyjski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Logo
specjalista ds. marketingu i reklamy
Teatr Lalek Arlekin im. Henryka Ryla w Łodzi
administrator serwisu www i portali społecznościowych,
komunikacja z mediami,
wspieranie działu sprzedaży,
PR zewnętrzny i wewnętrzny,
foundraising,
aplikowanie o granty (m. in.MKiDN, NCK),
koordynacja organizacji Międzynarodowego Festiwalu Sztuki Animacji AnimArt,
Wyższa Szkoła Pedagogiczna w Łodzi
dyrektor biblioteki
Wyższa Szkoła Pedagogiczna w Łodzi
zarządzanie pracownikami,
planowanie pracy,
sprawozdawczość,
gromadzenie i selekcja zbiorów,
wspieranie kadry w zakresie opracowania zbiorów i obsługi użytkowników,
wspieranie działań Akademii Wieku Dojrzałego,
wspieranie działań projektowych (Grundtvig II) - tłumacz i twórca materiałów szkoleniowych

Projekty

Piękny umysł - Otwarte Zasoby Edukacyjne w edukacji nieformalnej seniorów. (Erasmus+)
Projekt w ramach programu Erasmus+ (Akcja 2/ Edukacja dorosłych)
Rezultatami projektu są podręcznik, kurs online i filmy instruktażowe, które będą mogli wykorzystywać trenerzy osób dorosłych. Zakres tematyczny materiałów to: zdrowe odżywianie, zarządzanie stresem, aktywność fizyczna, trening pamięciowy - mnemotechniki i szybkie czytanie oraz wykorzystanie ICT w procesie rozwoju osobistego.

PARTNERZY:
1. Centrum Synergii Biznesu (POLSKA) - http://csb.info.pl
2. The Centre for the innovation and development of education and technology (HISZPANIA) - www.cidet.eu
3. Università delle LiberEtà of Friuli-Venezia Giulia (WŁOCHY) - http://www.liberetà-fvg.it
Zakres obowiązków
twórca materiałów szkoleniowych,
tłumacz,
osoba odpowiedzialna za kontakty z partnerami,
organizator konferencji, podsumowującej projekt.
Biblioskan - kontrola obywatelska w łódzkich bibliotekach publicznych
KSIĄŻKA PODSUMOWUJĄCA PROJEKT:
http://fundacjafenomen.pl/biblioskan/aktualnosci-projektowe/biblioskan-ksiazka-podsumowujaca-projekt

Biblioskan - kontrola obywatelska w łódzkich bibliotekach publicznych to projekt zrealizowany przez Fundację w ramach programu Obywatele dla demokracji. Projekt miał na celu monitoring łódzkich bibliotek publicznych w zakresie wykonywania powierzonych im zadań publicznych (gł. obsługi użytkowników i udostępniania zbiorów, prowadzenia działalności informacyjnej). Monitoring obejmował kontrolę najważniejszych aspektów funkcjonowania sieci bibliotek publicznych, ze szczególnym uwzględnieniem przestrzegania praw czytelników i sposobu wydatkowania publicznych pieniędzy. Działania pozwoliły na szeroką analizę i ocenę obecnej sytuacji. W oparciu o wyciągnięte wnioski stworzono rekomendacje, będące podstawą do usprawnienia działań sieci bibliotek publicznych w Łodzi.

Projekt realizowany w ramach programu Obywatele dla Demokracji, finansowanego z Funduszy EOG.
W zespole z
Paulina Milewska
Paulina Milewska
promocja!
Zakres obowiązków
realizacja audytu,
tworzenie raportów i rekomendacji,
działania rzecznicze, promocyjne i lobbingowe,
kontakty z partnerami,
organizacja seminarium,
prowadzenie sekretariatu projektu.

Szkolenia i kursy

2016-2017 - Kurs fundraisingu dla organizacji strażniczych
2016 Jak skutecznie reklamować kulturę na Facebook'u
2016 Media społecznościowe w promocji i kulturze. Narzędziownik
2016 Nowa Ekonomia – nowe możliwości dla Twojej firmy (Crowdfunding i Crowdsourcing)
2014 Marketing osobisty
2014 Kluczowe momenty w negocjacjach
2014 Komunikacja marketingowa i public relations
2013 Szkolenie z zakresu systemu sprzedaży Sandlera
2011 Szkolenia z zakresu tworzenia materiałów promocyjnych i komunikacji z klientem

Edukacja

Logo
Pedagogika, studia podyplomowe
Wyższa Szkoła Pedagogiczna
Logo
Filologia polska, magisterskie
Uniwersytet Łódzki

Specjalizacje

Edukacja/Szkolenia
Inne
Marketing
Komunikacja marketingowa
Public Relations
Zewnętrzny PR

Organizacje

Fundacja Normalne Miasto - Fenomen

Inne

Wykaz publikacji:
https://plus.google.com/+AleksandraMarciniak1404/posts/CVoJUR2Wbzh

Grupy

Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki powstał 24 maja 1945 roku jako kontynuator dorobku wcześniejszych instytucji działających w okresie międzywojennym w Łodzi. Obecnie jest jedną z największych polskich uczelni.