Aleksandra Lepieszka
Starszy Specjalista w Dziale Kontroli Procesów i Baz Danych, Promedica24
Warszawa,
mazowieckie
Umiejętności
CRM
Bazy danych
Microsoft Excel
Microsoft Office
SharePoint
Testowanie
obieg dokumentów
Helpdesk
Języki
niemiecki
biegły
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Starszy Specjalista w Dziale Kontroli Procesów i Baz Danych
- Administrowanie systemem Microsoft Dynamic CRM 2004 i 2011,
- Udział w procesie wdrażania systemu Microsoft Dynamic CRM, analiza i testowanie poprawności istniejących funkcjonalności,
- Szkolenia i wdrażanie nowych pracowników w zakresie użytkowania CRM,
- Prowadzenie samodzielnych projektów,
- Sporządzanie instrukcji i procedur dotyczących systemu CRM,
- Współpraca z konsultantami i programistami,
- Obsługa zgłoszeń Helpdesk CRM w języku polskim i niemieckim,
- Wsparcie w zakresie przygotowań do audytów ISO,
- Praca na dużych bazach danych w Excelu,
- Raportowanie
- Udział w procesie wdrażania systemu Microsoft Dynamic CRM, analiza i testowanie poprawności istniejących funkcjonalności,
- Szkolenia i wdrażanie nowych pracowników w zakresie użytkowania CRM,
- Prowadzenie samodzielnych projektów,
- Sporządzanie instrukcji i procedur dotyczących systemu CRM,
- Współpraca z konsultantami i programistami,
- Obsługa zgłoszeń Helpdesk CRM w języku polskim i niemieckim,
- Wsparcie w zakresie przygotowań do audytów ISO,
- Praca na dużych bazach danych w Excelu,
- Raportowanie
Edukacja
Gospodarka Przestrzenna, magisterskie
Uniwersytet Łódzki
Specjalizacje
IT - Rozwój oprogramowania
Inne
Grupy
Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki powstał 24 maja 1945 roku jako kontynuator dorobku wcześniejszych instytucji działających w okresie międzywojennym w Łodzi. Obecnie jest jedną z największych polskich uczelni.