Umiejętności
Odwołania
Obsługa klienta
Kontrola jakości
Autostacja
Pakiet Microsoft Office
audatex
ewidencja czasu pracy
Likwidacja szkód komunikacyjnych
Rozliczanie delegacji i zaliczek pracowniczych
Ewidencja i obieg dokumentów
Archiwizacja dokumentów, faktur
Sekretariat
ASONET
fakturowanie /rozliczenia
audanet
Ecars
Platforma PKS
Elza
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. windykacji
- weryfikacja merytoryczna zasadności regresów
- współpraca z instytucjami publicznymi w celu uzyskania niezbędnych dokumentów
- sporządzanie decyzji zakończenia procesu windykacji oraz wezwań do zapłaty
- bieżąca obsługa klientów w zakresie prowadzonych spraw oraz otrzymanej korespondencji
- współpraca z instytucjami publicznymi w celu uzyskania niezbędnych dokumentów
- sporządzanie decyzji zakończenia procesu windykacji oraz wezwań do zapłaty
- bieżąca obsługa klientów w zakresie prowadzonych spraw oraz otrzymanej korespondencji
Doradca serwisowy
Porsche Inter Auto Polska
Doradca serwisu, dział likwidacji szkód komunikacyjnych
- obsługa merytoryczna szkód
- oględziny pojazdów
- kosztorysowanie ( w zakresie mniejszych uszkodzeń pojazdów ) oraz fakturowanie
- windykacja należności działu
Asystentka kierownika działu serwisu
- kontrola dokumentacji ISO 2011
- raportowanie oraz analiza pracy działu serwisu ,zarządzanie działem reklamacji
- obsługa klientów
- nadzór nad obiegiem dokumentacji firmy
- obsługa merytoryczna szkód
- oględziny pojazdów
- kosztorysowanie ( w zakresie mniejszych uszkodzeń pojazdów ) oraz fakturowanie
- windykacja należności działu
Asystentka kierownika działu serwisu
- kontrola dokumentacji ISO 2011
- raportowanie oraz analiza pracy działu serwisu ,zarządzanie działem reklamacji
- obsługa klientów
- nadzór nad obiegiem dokumentacji firmy
Asystentka kierownika działu serwisu
Wsparcie pracy kierownika działu serwisu
Prowadzenie sekretariatu: rozliczanie delegacji,ewidencja czasu pracy,układanie grafików pracy,fakturowanie,obsługa spotkań i prowadzenie kalendarza biura,ewidencja poczty
Kontrola dokumentacji według obowiązujących procedur ISO
Obsługa klientów
Prowadzenie sekretariatu: rozliczanie delegacji,ewidencja czasu pracy,układanie grafików pracy,fakturowanie,obsługa spotkań i prowadzenie kalendarza biura,ewidencja poczty
Kontrola dokumentacji według obowiązujących procedur ISO
Obsługa klientów
Szkolenia i kursy
- Kurs Księgowości – przygotowanie do zawodu teoretyczno – praktyczne
Specjalizacje
Nieruchomości
Sprzedaż/Wynajem/Cena
Obsługa klienta
Motoryzacja/Transport
Ubezpieczenia
Inne
Zainteresowania
- Biegi długodystansowe
- Kulinaria
- Podróże
- Literatura kryminalna
- Kulinaria
- Podróże
- Literatura kryminalna
Inne
- Państwowa licencja pośrednika obrotu nieruchomościami nr 13159
- Prawo jazdy kat. B
- Prawo jazdy kat. B