Języki
angielski
biegły
niemiecki
dobry
Doświadczenie zawodowe
Analyst Customer Insights
Prowadzenie projektów analitycznych, w tym budowanie modeli scoringowych i segmentacyjnych
Tworzenie analiz ad hoc i rozwiązań statystycznych dla potrzeb biznesowych
Wsparcie tworzenia rozwiązań biznesowych PAYBACK
Selekcja grup docelowych kampanii marketingu bezpośredniego, doradztwo optymalnych kryteriów selekcji
Analiza przebiegu działań promocyjnych poprzez monitorowanie wyników w obszarach:
ilościowym, wartościowym, zyskowności
Tworzenie analiz ad hoc i rozwiązań statystycznych dla potrzeb biznesowych
Wsparcie tworzenia rozwiązań biznesowych PAYBACK
Selekcja grup docelowych kampanii marketingu bezpośredniego, doradztwo optymalnych kryteriów selekcji
Analiza przebiegu działań promocyjnych poprzez monitorowanie wyników w obszarach:
ilościowym, wartościowym, zyskowności
Edukacja
Zainteresowania
I dan Taekwon-do
Organizacje
SKN Badań Marketingowych SGH
2011 Kierownik projektu badania jakościowego i ilościowego dla NMS Magiel SGH
2011 Kierownik projektu badania jakościowego i ilościowego dla NMS Magiel SGH