Języki
angielski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. obsługi klienta
1.Obsługa posprzedażowa Klienta Biznesowego-podtrzymanie relacji, dosprzedaż produktów, przedłużanie umów, rozwiązywanie problemów technicznych. Koordynowanie prac technicznych/serwisowych.
2.Pozyskiwanie nowych Klientów z branż związanych z transportem i spedycją oraz Klientów z branż produkcyjnych.
3.Wdrażanie produktu Firmy, szkolenia produktowe, szkolenia z obsługi aplikacji Firmy dla Klientów zdalnie przy pomocy teamviewera lub osobiście.
4.Negocjacje handlowe, przygotowanie umów.Umawianie spotkań handlowych. Raportowanie działań, działanie na podstawie planu sprzedaży oraz przedłużeń.
2.Pozyskiwanie nowych Klientów z branż związanych z transportem i spedycją oraz Klientów z branż produkcyjnych.
3.Wdrażanie produktu Firmy, szkolenia produktowe, szkolenia z obsługi aplikacji Firmy dla Klientów zdalnie przy pomocy teamviewera lub osobiście.
4.Negocjacje handlowe, przygotowanie umów.Umawianie spotkań handlowych. Raportowanie działań, działanie na podstawie planu sprzedaży oraz przedłużeń.
technolog, mistrz produkcji
Planowanie produkcji mebli, nadzór nad pracownikami, wdrażanie nowych rozwiązań technologicznych w celu usprawnienia procesu produkcji oraz minimalizowania kosztów produkcji, zarządzanie danymi w systemie Hetman,szkolenia stanowiskowe pracowników,kontrola procesu produkcji, kontrola jakości półfabrykatów i wyrobów gotowych.
Edukacja
Specjalizacje
Call Center
Konsultanci
Marketing
Marketing handlowy
Obsługa klienta
Inżynieria/Technika/Produkcja
Obsługa klienta
Usługi profesjonalne
Sprzedaż
IT/Telekomunikacja
Zainteresowania
Modelina FIMO