Umiejętności
bardzo dobra obsługa komputera
Komunikacja Marketingowa
Umiejętności analityczne
analityczne myślenie
bardzo dobra organizacja pracy
umiejętność rozwiązywania problemów
techniki sprzedaży, komunikacja interpersonalna
Szybkie przyswajanie wiedzy i nowych umiejętności
Change Menagement - Zarządzanie zmianą
Znajomość narzędzi Lean Manufacturing: 5S KANBAN KAIZEN SMED analiza strumienia wartości TPM POKA-YOKA praca zespołowa VSM
• Samodzielność i odpowiedzialność
Języki
angielski
biegły
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Lean Project Manager
LEAN MANAGEMENT & CI
• Kierowanie projektami przynależnymi do działu Service and Production Support w DGS.
• Współpraca z innymi działami firmy w ramach realizowanych projektów.
• Wsparcie dla obszarów produkcji i serwisu dla wszystkich jednostek produkujących aparaty słuchowe w ramach grupy WDH
• Prowadzenie warsztatów i treningów z wykorzytania narzędzi i technik lean.
• Optymalizacja procesów produkcyjnych z wykorzystaniem narzędzi lean
• Balansowanie linii produkcyjnych
• Value Stream Mapping
• 5S
• Kaizen
• Kierowanie projektami przynależnymi do działu Service and Production Support w DGS.
• Współpraca z innymi działami firmy w ramach realizowanych projektów.
• Wsparcie dla obszarów produkcji i serwisu dla wszystkich jednostek produkujących aparaty słuchowe w ramach grupy WDH
• Prowadzenie warsztatów i treningów z wykorzytania narzędzi i technik lean.
• Optymalizacja procesów produkcyjnych z wykorzystaniem narzędzi lean
• Balansowanie linii produkcyjnych
• Value Stream Mapping
• 5S
• Kaizen
Business Developer
DZIAŁANIA OPERACYJNE Z ZAKRESU CI:
• Mapowanie stanu obecnego na produkcji i zaopatrzeniu w celu opracowania mapy stanu przyszłego.
• Opracowanie i wdrożenie głównych procedur operacyjnych w firmie.
• Opracowanie nowego procesu zaopatrzenia w surowce, komponenty i półprodukty.
• Wprowadzenie do Lean Manufacturing oraz Kaizen.
• Wprowadzenie tablicy Kanban dla zespołu R&D.
• Optymalizacja procesów produkcyjnych i zarządzania odpadami w celu poprawy zyskowności firmy.
• Wdrożenie narzędzi do efektywnego planowania i zarządzania produkcją, zaopatrzeniem oraz magazynem.
ROZWÓJ BIZNESU:
• Zarządzanie pracą zespołu marketingowego;
• Tworzenie planów kampanii marketingowych i ich budżetów, ukierunkowanych na realizację określonych celów firmy;
• Budowanie świadomości, rozpoznawalności i zasięgu marki poprzez realizację zaplanowanych działań marketingowo-sprzedażowych;
• Identyfikacja grup potencjalnych nowych klientów firmy, trendów biznesowych, szans dla kampanii, usług i kanałów dystrybucji, w celu zwiększenia skali biznesu;
• Aktywne pozyskiwanie opinii na temat produktu i jakości obsługi.
• Analiza potrzeb Klientów;
• Nadzór i koordynacja procesów związanych z udoskonalaniem i rozwojem produktów firmy, jakości obsługi, pod kątem potrzeb i oczekiwań klientów oraz nowych szans biznesowych;
• Współtworzenie prezentacji nowych produktów i usług skierowanych do nowych i obecnych Klientów firmy, celem wzmocnienia i poprawy istniejących relacji z firmą;
• Na podstawie zebranych danych tworzenie analiz, raportów, rekomendacji usprawnień, procedur wewnętrznych;
• Mapowanie stanu obecnego na produkcji i zaopatrzeniu w celu opracowania mapy stanu przyszłego.
• Opracowanie i wdrożenie głównych procedur operacyjnych w firmie.
• Opracowanie nowego procesu zaopatrzenia w surowce, komponenty i półprodukty.
• Wprowadzenie do Lean Manufacturing oraz Kaizen.
• Wprowadzenie tablicy Kanban dla zespołu R&D.
• Optymalizacja procesów produkcyjnych i zarządzania odpadami w celu poprawy zyskowności firmy.
• Wdrożenie narzędzi do efektywnego planowania i zarządzania produkcją, zaopatrzeniem oraz magazynem.
ROZWÓJ BIZNESU:
• Zarządzanie pracą zespołu marketingowego;
• Tworzenie planów kampanii marketingowych i ich budżetów, ukierunkowanych na realizację określonych celów firmy;
• Budowanie świadomości, rozpoznawalności i zasięgu marki poprzez realizację zaplanowanych działań marketingowo-sprzedażowych;
• Identyfikacja grup potencjalnych nowych klientów firmy, trendów biznesowych, szans dla kampanii, usług i kanałów dystrybucji, w celu zwiększenia skali biznesu;
• Aktywne pozyskiwanie opinii na temat produktu i jakości obsługi.
• Analiza potrzeb Klientów;
• Nadzór i koordynacja procesów związanych z udoskonalaniem i rozwojem produktów firmy, jakości obsługi, pod kątem potrzeb i oczekiwań klientów oraz nowych szans biznesowych;
• Współtworzenie prezentacji nowych produktów i usług skierowanych do nowych i obecnych Klientów firmy, celem wzmocnienia i poprawy istniejących relacji z firmą;
• Na podstawie zebranych danych tworzenie analiz, raportów, rekomendacji usprawnień, procedur wewnętrznych;
Dyrektor działu sprzedaży detalicznej i marketingu
LEAN MANAGEMENT:
• Mapowanie stanu obecnego (VSM).
• Przeprowadzanie audytów wewnętrznych w celu wprowadzania usprawnień procesów.
• Wdrożenie Kaizen na obszarze produkcyjnym i biurowym.
• Opracowanie i nadzór nad procedurami i standardami.
• Opracowanie i wdrożenie głównego procesu sprzedażowo - produkcyjnego (end-to-end) wraz z kompletem instrukcji, procedur i formularzy.
• Optymalizacja procesów zarządzania projektami.
• Prowadzenie szkoleń wewnętrznych dla pracowników.
SPRZEDAŻ I MARKETING:
• Utworzenie i nadzór nad funkcjonowaniem działu sprzedaży detalicznej w Polsce i Szwecji
• Opracowanie strategii sprzedaży
• Odpowiedzialność za realizację planów sprzedaży
• Odpowiedzialność za przeprowadzanie ocen okresowych podległych pracowników
• Współpraca przy wprowadzaniu nowych produktów oraz udoskonalaniu istniejących
• Bieżąca analiza sytuacji rynkowej i trendów na rynku
• Bazując na danych sprzedaży i badaniach rynkowych przygotowywanie prognoz sprzedaży.
• Kontrolowanie pozycji konkurentów na rynku oraz analizowanie ich produktów.
• Przygotowywanie oraz prowadzenie prezentacji dla klientów i dystrybutorów.
• Współpraca z działem finansów i zarządem w zakresie polityki cenowej
• Nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem strony www, edycja treści na stronie w panelu zarządzania CMS
• Kontrola rocznego budżetu marketingowego – analiza wydatków w skali miesiąca, prognozowanie wydatków na dany rok, optymalizacja budżetu
• Opracowanie i realizacja strategii marketingowej, zarządzanie wizerunkiem
• Działania Public Relations, tworzenie publikacji prasowych
• Planowanie i organizowanie eventów, udział w targach
• Nadzór nad kreacją i produkcją materiałów reklamowych i wizerunkowych
• Mapowanie stanu obecnego (VSM).
• Przeprowadzanie audytów wewnętrznych w celu wprowadzania usprawnień procesów.
• Wdrożenie Kaizen na obszarze produkcyjnym i biurowym.
• Opracowanie i nadzór nad procedurami i standardami.
• Opracowanie i wdrożenie głównego procesu sprzedażowo - produkcyjnego (end-to-end) wraz z kompletem instrukcji, procedur i formularzy.
• Optymalizacja procesów zarządzania projektami.
• Prowadzenie szkoleń wewnętrznych dla pracowników.
SPRZEDAŻ I MARKETING:
• Utworzenie i nadzór nad funkcjonowaniem działu sprzedaży detalicznej w Polsce i Szwecji
• Opracowanie strategii sprzedaży
• Odpowiedzialność za realizację planów sprzedaży
• Odpowiedzialność za przeprowadzanie ocen okresowych podległych pracowników
• Współpraca przy wprowadzaniu nowych produktów oraz udoskonalaniu istniejących
• Bieżąca analiza sytuacji rynkowej i trendów na rynku
• Bazując na danych sprzedaży i badaniach rynkowych przygotowywanie prognoz sprzedaży.
• Kontrolowanie pozycji konkurentów na rynku oraz analizowanie ich produktów.
• Przygotowywanie oraz prowadzenie prezentacji dla klientów i dystrybutorów.
• Współpraca z działem finansów i zarządem w zakresie polityki cenowej
• Nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem strony www, edycja treści na stronie w panelu zarządzania CMS
• Kontrola rocznego budżetu marketingowego – analiza wydatków w skali miesiąca, prognozowanie wydatków na dany rok, optymalizacja budżetu
• Opracowanie i realizacja strategii marketingowej, zarządzanie wizerunkiem
• Działania Public Relations, tworzenie publikacji prasowych
• Planowanie i organizowanie eventów, udział w targach
• Nadzór nad kreacją i produkcją materiałów reklamowych i wizerunkowych
Product Manager
R&D I PRODUCT MANAGEMENT:
• Współpraca przy wprowadzaniu nowych produktów oraz udoskonalaniu i modyfikowaniu istniejących.
• Przygotowanie analiz o sytuacji rynkowej i trendach na rynku - plany rozwoju produktu.
• Rozwijanie i wdrażanie strategii produktu.
• Tworzenie analiz dla produktu.
• Przewidywanie wad produktu i wypracowanie rozwiązań dla problemów.
• Bazując na danych sprzedaży i badaniach rynkowych przygotowywanie prognoz sprzedaży.
• Kontrolowanie pozycji konkurentów na rynku oraz analizowanie ich produktów.
• Przygotowywanie oraz prowadzenie prezentacji dla klientów i dystrybutorów.
• Współpraca z działem handlowym w zakresie pozyskiwania informacji od Klientów, prezentacji wprowadzonych narzędzi oraz bieżącej informacji dot. aktywności handlowej firmy.
• Współpraca z działem finansów i zarządem w zakresie analizy kosztów, przychodów i programów rabatowych.
MARKETING:
• Nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem strony www, edycja treści na stronie w panelu zarządzania CMS
• Kontrola rocznego budżetu marketingowego – analiza wydatków w skali miesiąca, prognozowanie wydatków na dany rok, optymalizacja budżetu
• Opracowanie i realizacja strategii marketingowej, zarządzanie wizerunkiem
• Działania Public Relations, komunikacja marketingowa
• Realizacja kampanii marketingowych, planowanie i zakup mediów
• Planowanie i organizowanie eventów
• Nadzór nad kreacją i produkcją materiałów reklamowych i wizerunkowych
• Współpraca przy wprowadzaniu nowych produktów oraz udoskonalaniu i modyfikowaniu istniejących.
• Przygotowanie analiz o sytuacji rynkowej i trendach na rynku - plany rozwoju produktu.
• Rozwijanie i wdrażanie strategii produktu.
• Tworzenie analiz dla produktu.
• Przewidywanie wad produktu i wypracowanie rozwiązań dla problemów.
• Bazując na danych sprzedaży i badaniach rynkowych przygotowywanie prognoz sprzedaży.
• Kontrolowanie pozycji konkurentów na rynku oraz analizowanie ich produktów.
• Przygotowywanie oraz prowadzenie prezentacji dla klientów i dystrybutorów.
• Współpraca z działem handlowym w zakresie pozyskiwania informacji od Klientów, prezentacji wprowadzonych narzędzi oraz bieżącej informacji dot. aktywności handlowej firmy.
• Współpraca z działem finansów i zarządem w zakresie analizy kosztów, przychodów i programów rabatowych.
MARKETING:
• Nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem strony www, edycja treści na stronie w panelu zarządzania CMS
• Kontrola rocznego budżetu marketingowego – analiza wydatków w skali miesiąca, prognozowanie wydatków na dany rok, optymalizacja budżetu
• Opracowanie i realizacja strategii marketingowej, zarządzanie wizerunkiem
• Działania Public Relations, komunikacja marketingowa
• Realizacja kampanii marketingowych, planowanie i zakup mediów
• Planowanie i organizowanie eventów
• Nadzór nad kreacją i produkcją materiałów reklamowych i wizerunkowych
Kierownik składu drewna
„Comfort&Living” Katarzyna Zrzymołka
• Opracowywanie katalogów produktów oraz cenników skierowanych do różnych grup klientów;
• Prowadzenie negocjacji handlowych z dostawcami towarów oraz klientami;
• Organizowanie wyjazdów służbowych, przygotowywanie agend, rozliczanie delegacji;
• Przygotowywanie rejestrów sprzedaży i zakupu do książki przychodów i rozchodów;
• Nadzór nad płatnościami i bieżące wyjaśnianie wszelkich rozbieżności i opóźnień w płatnościach oraz niezgodności w księgowanych FV i sald;
• Przygotowywanie i opracowywanie dokumentacji bankowej, leasingowej, ubezpieczeniowej dla firmy;
• Obsługa klientów kluczowych (siecowych) oraz hurtowych i detalicznych;
• Opracowywanie analiz rentowności poszczególnych przedsięwzięć, oraz bieżących analiz kosztów i obrotów firmy i podejmowanie na ich podstawie działań mających na celu poprawę funkcjonowania firmy i jej rentowności;
• Opracowanie plików archiwizacji otrzymywanych zamówień i reklamacji, dzięki czemu poprawiona została terminowość dostaw oraz czas rozpatrywania zgłoszeń reklamacyjnych;
• Osobisty nadzór nad współpracą z klientami zagranicznymi – rozmowy handlowe, przygotowanie ofert, delegacje, przyjmowanie zamówień, przygotowanie dokumentów do wysyłki, organizacja transportu, reklamacje;
• Prowadzenie negocjacji handlowych z dostawcami towarów oraz klientami;
• Organizowanie wyjazdów służbowych, przygotowywanie agend, rozliczanie delegacji;
• Przygotowywanie rejestrów sprzedaży i zakupu do książki przychodów i rozchodów;
• Nadzór nad płatnościami i bieżące wyjaśnianie wszelkich rozbieżności i opóźnień w płatnościach oraz niezgodności w księgowanych FV i sald;
• Przygotowywanie i opracowywanie dokumentacji bankowej, leasingowej, ubezpieczeniowej dla firmy;
• Obsługa klientów kluczowych (siecowych) oraz hurtowych i detalicznych;
• Opracowywanie analiz rentowności poszczególnych przedsięwzięć, oraz bieżących analiz kosztów i obrotów firmy i podejmowanie na ich podstawie działań mających na celu poprawę funkcjonowania firmy i jej rentowności;
• Opracowanie plików archiwizacji otrzymywanych zamówień i reklamacji, dzięki czemu poprawiona została terminowość dostaw oraz czas rozpatrywania zgłoszeń reklamacyjnych;
• Osobisty nadzór nad współpracą z klientami zagranicznymi – rozmowy handlowe, przygotowanie ofert, delegacje, przyjmowanie zamówień, przygotowanie dokumentów do wysyłki, organizacja transportu, reklamacje;
Kierownik składu drewna
NKJ POLSKA Janusz Zrzymołka
• Opracowywanie katalogów produktów oraz cenników skierowanych do różnych grup klientów;
• Prowadzenie negocjacji handlowych z dostawcami towarów oraz klientami;
• Organizowanie wyjazdów służbowych, przygotowywanie agend, rozliczanie delegacji;
• Przygotowywanie rejestrów sprzedaży i zakupu do książki przychodów i rozchodów;
• Nadzór nad płatnościami i bieżące wyjaśnianie wszelkich rozbieżności i opóźnień
w płatnościach oraz niezgodności w księgowanych FV i sald;
• Przygotowywanie i opracowywanie dokumentacji bankowej, leasingowej, ubezpieczeniowej dla firmy;
• Obsługa klientów kluczowych (siecowych) oraz hurtowych i detalicznych;
• Opracowywanie analiz rentowności poszczególnych przedsięwzięć, oraz bieżących analiz kosztów i obrotów firmy i podejmowanie na ich podstawie działań mających
na celu poprawę funkcjonowania firmy i jej rentowności;
• Opracowanie plików archiwizacji otrzymywanych zamówień i reklamacji,
dzięki czemu poprawiona została terminowość dostaw oraz czas rozpatrywania zgłoszeń reklamacyjnych;
• Osobisty nadzór nad współpracą z klientami zagranicznymi – rozmowy handlowe, przygotowanie ofert, delegacje, przyjmowanie zamówień, przygotowanie dokumentów do wysyłki, organizacja transportu, reklamacje;
• Prowadzenie negocjacji handlowych z dostawcami towarów oraz klientami;
• Organizowanie wyjazdów służbowych, przygotowywanie agend, rozliczanie delegacji;
• Przygotowywanie rejestrów sprzedaży i zakupu do książki przychodów i rozchodów;
• Nadzór nad płatnościami i bieżące wyjaśnianie wszelkich rozbieżności i opóźnień
w płatnościach oraz niezgodności w księgowanych FV i sald;
• Przygotowywanie i opracowywanie dokumentacji bankowej, leasingowej, ubezpieczeniowej dla firmy;
• Obsługa klientów kluczowych (siecowych) oraz hurtowych i detalicznych;
• Opracowywanie analiz rentowności poszczególnych przedsięwzięć, oraz bieżących analiz kosztów i obrotów firmy i podejmowanie na ich podstawie działań mających
na celu poprawę funkcjonowania firmy i jej rentowności;
• Opracowanie plików archiwizacji otrzymywanych zamówień i reklamacji,
dzięki czemu poprawiona została terminowość dostaw oraz czas rozpatrywania zgłoszeń reklamacyjnych;
• Osobisty nadzór nad współpracą z klientami zagranicznymi – rozmowy handlowe, przygotowanie ofert, delegacje, przyjmowanie zamówień, przygotowanie dokumentów do wysyłki, organizacja transportu, reklamacje;
Kierownik biura
• Nawiązywanie bardzo dobrych relacji z klientami firmy;
• Opracowywanie katalogów produktów oraz cenników skierowanych do różnych grup klientów;
• Zorganizowanie pracy biura oraz współpracy z niezależnymi magazynami,
z których realizowane były wysyłki towarów (Szczecin, Bydgoszcz, Bierzwnik, Zdzieszowice);
• Ścisła współpraca z przedstawicielami handlowymi oraz analiza uzyskiwanych
od klientów opinii, skutkująca widoczną poprawą jakości obsługi;
• Prowadzenie negocjacji handlowych z dostawcami towarów oraz klientami;
• Organizowanie wyjazdów służbowych, przygotowywanie agend, rozliczanie delegacji;
• Wystawianie FS, paragonów oraz księgowanie faktur zakupu i faktur kosztowych;
• Nadzór nad płatnościami i bieżące wyjaśnianie wszelkich rozbieżności i opóźnień
w płatnościach oraz niezgodności w księgowanych FV i sald;
• Przygotowywanie i opracowywanie dokumentacji bankowej, leasingowej, ubezpieczeniowej dla firmy;
• Obsługa klientów kluczowych (siecowych) oraz hurtowych i detalicznych;
• Opracowywanie analiz rentowności poszczególnych przedsięwzięć, oraz bieżących analiz kosztów i obrotów firmy i podejmowanie na ich podstawie działań mających
na celu poprawę funkcjonowania firmy i jej rentowności;
• Opracowanie plików archiwizacji otrzymywanych zamówień i reklamacji,
dzięki czemu poprawiona została terminowość dostaw oraz czas rozpatrywania zgłoszeń reklamacyjnych;
• Osobisty nadzór nad współpracą z klientami zagranicznymi – rozmowy handlowe, przygotowanie ofert, delegacje, przyjmowanie zamówień, przygotowanie dokumentów do wysyłki, organizacja transportu, reklamacje;
• Zaopatrzenie biura i magazynu w materiały eksploatacyjne;
• Opracowywanie korespondencji z klientami i dostawcami;
• Opracowywanie katalogów produktów oraz cenników skierowanych do różnych grup klientów;
• Zorganizowanie pracy biura oraz współpracy z niezależnymi magazynami,
z których realizowane były wysyłki towarów (Szczecin, Bydgoszcz, Bierzwnik, Zdzieszowice);
• Ścisła współpraca z przedstawicielami handlowymi oraz analiza uzyskiwanych
od klientów opinii, skutkująca widoczną poprawą jakości obsługi;
• Prowadzenie negocjacji handlowych z dostawcami towarów oraz klientami;
• Organizowanie wyjazdów służbowych, przygotowywanie agend, rozliczanie delegacji;
• Wystawianie FS, paragonów oraz księgowanie faktur zakupu i faktur kosztowych;
• Nadzór nad płatnościami i bieżące wyjaśnianie wszelkich rozbieżności i opóźnień
w płatnościach oraz niezgodności w księgowanych FV i sald;
• Przygotowywanie i opracowywanie dokumentacji bankowej, leasingowej, ubezpieczeniowej dla firmy;
• Obsługa klientów kluczowych (siecowych) oraz hurtowych i detalicznych;
• Opracowywanie analiz rentowności poszczególnych przedsięwzięć, oraz bieżących analiz kosztów i obrotów firmy i podejmowanie na ich podstawie działań mających
na celu poprawę funkcjonowania firmy i jej rentowności;
• Opracowanie plików archiwizacji otrzymywanych zamówień i reklamacji,
dzięki czemu poprawiona została terminowość dostaw oraz czas rozpatrywania zgłoszeń reklamacyjnych;
• Osobisty nadzór nad współpracą z klientami zagranicznymi – rozmowy handlowe, przygotowanie ofert, delegacje, przyjmowanie zamówień, przygotowanie dokumentów do wysyłki, organizacja transportu, reklamacje;
• Zaopatrzenie biura i magazynu w materiały eksploatacyjne;
• Opracowywanie korespondencji z klientami i dostawcami;
Specjalista ds. sprzedaży
• Nawiązywanie bardzo dobrych relacji z klientami firmy;
• Obsługa klientów kluczowych (siecowych) oraz hurtowych i detalicznych;
• Opracowywanie korespondencji z klientami i dostawcami;
• Organizowanie wyjazdów służbowych, przygotowywanie agend, rozliczanie delegacji;
• Wystawianie FS, paragonów oraz księgowanie faktur zakupu i faktur kosztowych;
• Zaopatrzenie biura i magazynu w materiały eksploatacyjne;
• Obsługa klientów kluczowych (siecowych) oraz hurtowych i detalicznych;
• Opracowywanie korespondencji z klientami i dostawcami;
• Organizowanie wyjazdów służbowych, przygotowywanie agend, rozliczanie delegacji;
• Wystawianie FS, paragonów oraz księgowanie faktur zakupu i faktur kosztowych;
• Zaopatrzenie biura i magazynu w materiały eksploatacyjne;
Szkolenia i kursy
• Warsztaty pisania wniosków UE dla MŚP
• Negocjacje handlowe w MŚP
• Komputerowe wspomaganie projektowania AutoCAD poziom podstawowy
• Książka Przychodów i Rozchodów – Seminarium
• Podatek VAT 2011
• Zarządzanie sprzedażą i relacjami z klientem
• Praktyczne zagadnienia public relations i marketingu w MŚP
• Techniki sprzedaży
• Zarządzanie sprzedażą i relacjami z klientem
• Change Management
• Negocjacje handlowe w MŚP
• Komputerowe wspomaganie projektowania AutoCAD poziom podstawowy
• Książka Przychodów i Rozchodów – Seminarium
• Podatek VAT 2011
• Zarządzanie sprzedażą i relacjami z klientem
• Praktyczne zagadnienia public relations i marketingu w MŚP
• Techniki sprzedaży
• Zarządzanie sprzedażą i relacjami z klientem
• Change Management
Specjalizacje
Administracja biurowa
Zarządzanie biurem i administracja
Marketing
Zarządzanie produktem
Produkcja
Optymalizacja procesu produkcji
Sprzedaż - Sieci handlowe
Praca stacjonarna
Grupy
Praca
Praca - grupa dla szukających pracy jak i headhunterow czy pracownikow HR poszukujacych pracownikow.
Przedsiębiorczość
Przedsiębiorcy, osoby przedsiębiorcze, współpraca biznesowa, przyjaciele biznesowi, rozwój osobisty i firmowy, pomoc, dotacje, biznesplany. Przedsiębiorczość