Aleksandra Drabik

Lean Project Manager, DGS
Szczecin, zachodniopomorskie

Umiejętności

bardzo dobra obsługa komputera Komunikacja Marketingowa Umiejętności analityczne analityczne myślenie bardzo dobra organizacja pracy umiejętność rozwiązywania problemów techniki sprzedaży, komunikacja interpersonalna Szybkie przyswajanie wiedzy i nowych umiejętności Change Menagement - Zarządzanie zmianą Znajomość narzędzi Lean Manufacturing: 5S KANBAN KAIZEN SMED analiza strumienia wartości TPM POKA-YOKA praca zespołowa VSM • Samodzielność i odpowiedzialność

Języki

angielski
biegły
niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Logo
Business Transformation Director
Philips BV
DGS Poland Sp z o.o.
Lean Project Manager
LEAN MANAGEMENT & CI

• Kierowanie projektami przynależnymi do działu Service and Production Support w DGS.
• Współpraca z innymi działami firmy w ramach realizowanych projektów.
• Wsparcie dla obszarów produkcji i serwisu dla wszystkich jednostek produkujących aparaty słuchowe w ramach grupy WDH
• Prowadzenie warsztatów i treningów z wykorzytania narzędzi i technik lean.
• Optymalizacja procesów produkcyjnych z wykorzystaniem narzędzi lean
• Balansowanie linii produkcyjnych
• Value Stream Mapping
• 5S
• Kaizen
The Freegroup
Business Developer
DZIAŁANIA OPERACYJNE Z ZAKRESU CI:

• Mapowanie stanu obecnego na produkcji i zaopatrzeniu w celu opracowania mapy stanu przyszłego.
• Opracowanie i wdrożenie głównych procedur operacyjnych w firmie.
• Opracowanie nowego procesu zaopatrzenia w surowce, komponenty i półprodukty.
• Wprowadzenie do Lean Manufacturing oraz Kaizen.
• Wprowadzenie tablicy Kanban dla zespołu R&D.
• Optymalizacja procesów produkcyjnych i zarządzania odpadami w celu poprawy zyskowności firmy.
• Wdrożenie narzędzi do efektywnego planowania i zarządzania produkcją, zaopatrzeniem oraz magazynem.

ROZWÓJ BIZNESU:

• Zarządzanie pracą zespołu marketingowego;
• Tworzenie planów kampanii marketingowych i ich budżetów, ukierunkowanych na realizację określonych celów firmy;
• Budowanie świadomości, rozpoznawalności i zasięgu marki poprzez realizację zaplanowanych działań marketingowo-sprzedażowych;
• Identyfikacja grup potencjalnych nowych klientów firmy, trendów biznesowych, szans dla kampanii, usług i kanałów dystrybucji, w celu zwiększenia skali biznesu;
• Aktywne pozyskiwanie opinii na temat produktu i jakości obsługi.
• Analiza potrzeb Klientów;
• Nadzór i koordynacja procesów związanych z udoskonalaniem i rozwojem produktów firmy, jakości obsługi, pod kątem potrzeb i oczekiwań klientów oraz nowych szans biznesowych;
• Współtworzenie prezentacji nowych produktów i usług skierowanych do nowych i obecnych Klientów firmy, celem wzmocnienia i poprawy istniejących relacji z firmą;
• Na podstawie zebranych danych tworzenie analiz, raportów, rekomendacji usprawnień, procedur wewnętrznych;
Procyon Sp. z o.o.
Dyrektor działu sprzedaży detalicznej i marketingu
LEAN MANAGEMENT:

• Mapowanie stanu obecnego (VSM).
• Przeprowadzanie audytów wewnętrznych w celu wprowadzania usprawnień procesów.
• Wdrożenie Kaizen na obszarze produkcyjnym i biurowym.
• Opracowanie i nadzór nad procedurami i standardami.
• Opracowanie i wdrożenie głównego procesu sprzedażowo - produkcyjnego (end-to-end) wraz z kompletem instrukcji, procedur i formularzy.
• Optymalizacja procesów zarządzania projektami.
• Prowadzenie szkoleń wewnętrznych dla pracowników.


SPRZEDAŻ I MARKETING:

• Utworzenie i nadzór nad funkcjonowaniem działu sprzedaży detalicznej w Polsce i Szwecji
• Opracowanie strategii sprzedaży
• Odpowiedzialność za realizację planów sprzedaży
• Odpowiedzialność za przeprowadzanie ocen okresowych podległych pracowników
• Współpraca przy wprowadzaniu nowych produktów oraz udoskonalaniu istniejących
• Bieżąca analiza sytuacji rynkowej i trendów na rynku
• Bazując na danych sprzedaży i badaniach rynkowych przygotowywanie prognoz sprzedaży.
• Kontrolowanie pozycji konkurentów na rynku oraz analizowanie ich produktów.
• Przygotowywanie oraz prowadzenie prezentacji dla klientów i dystrybutorów.
• Współpraca z działem finansów i zarządem w zakresie polityki cenowej
• Nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem strony www, edycja treści na stronie w panelu zarządzania CMS
• Kontrola rocznego budżetu marketingowego – analiza wydatków w skali miesiąca, prognozowanie wydatków na dany rok, optymalizacja budżetu
• Opracowanie i realizacja strategii marketingowej, zarządzanie wizerunkiem
• Działania Public Relations, tworzenie publikacji prasowych
• Planowanie i organizowanie eventów, udział w targach
• Nadzór nad kreacją i produkcją materiałów reklamowych i wizerunkowych
Procyon Sp. z o.o.
Product Manager
R&D I PRODUCT MANAGEMENT:

• Współpraca przy wprowadzaniu nowych produktów oraz udoskonalaniu i modyfikowaniu istniejących.
• Przygotowanie analiz o sytuacji rynkowej i trendach na rynku - plany rozwoju produktu.
• Rozwijanie i wdrażanie strategii produktu.
• Tworzenie analiz dla produktu.
• Przewidywanie wad produktu i wypracowanie rozwiązań dla problemów.
• Bazując na danych sprzedaży i badaniach rynkowych przygotowywanie prognoz sprzedaży.
• Kontrolowanie pozycji konkurentów na rynku oraz analizowanie ich produktów.
• Przygotowywanie oraz prowadzenie prezentacji dla klientów i dystrybutorów.
• Współpraca z działem handlowym w zakresie pozyskiwania informacji od Klientów, prezentacji wprowadzonych narzędzi oraz bieżącej informacji dot. aktywności handlowej firmy.
• Współpraca z działem finansów i zarządem w zakresie analizy kosztów, przychodów i programów rabatowych.

MARKETING:

• Nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem strony www, edycja treści na stronie w panelu zarządzania CMS
• Kontrola rocznego budżetu marketingowego – analiza wydatków w skali miesiąca, prognozowanie wydatków na dany rok, optymalizacja budżetu
• Opracowanie i realizacja strategii marketingowej, zarządzanie wizerunkiem
• Działania Public Relations, komunikacja marketingowa
• Realizacja kampanii marketingowych, planowanie i zakup mediów
• Planowanie i organizowanie eventów
• Nadzór nad kreacją i produkcją materiałów reklamowych i wizerunkowych
Logo
Kierownik składu drewna
„Comfort&Living” Katarzyna Zrzymołka
• Opracowywanie katalogów produktów oraz cenników skierowanych do różnych grup klientów;
• Prowadzenie negocjacji handlowych z dostawcami towarów oraz klientami;
• Organizowanie wyjazdów służbowych, przygotowywanie agend, rozliczanie delegacji;
• Przygotowywanie rejestrów sprzedaży i zakupu do książki przychodów i rozchodów;
• Nadzór nad płatnościami i bieżące wyjaśnianie wszelkich rozbieżności i opóźnień w płatnościach oraz niezgodności w księgowanych FV i sald;
• Przygotowywanie i opracowywanie dokumentacji bankowej, leasingowej, ubezpieczeniowej dla firmy;
• Obsługa klientów kluczowych (siecowych) oraz hurtowych i detalicznych;
• Opracowywanie analiz rentowności poszczególnych przedsięwzięć, oraz bieżących analiz kosztów i obrotów firmy i podejmowanie na ich podstawie działań mających na celu poprawę funkcjonowania firmy i jej rentowności;
• Opracowanie plików archiwizacji otrzymywanych zamówień i reklamacji, dzięki czemu poprawiona została terminowość dostaw oraz czas rozpatrywania zgłoszeń reklamacyjnych;
• Osobisty nadzór nad współpracą z klientami zagranicznymi – rozmowy handlowe, przygotowanie ofert, delegacje, przyjmowanie zamówień, przygotowanie dokumentów do wysyłki, organizacja transportu, reklamacje;
Logo
Kierownik składu drewna
NKJ POLSKA Janusz Zrzymołka
• Opracowywanie katalogów produktów oraz cenników skierowanych do różnych grup klientów;
• Prowadzenie negocjacji handlowych z dostawcami towarów oraz klientami;
• Organizowanie wyjazdów służbowych, przygotowywanie agend, rozliczanie delegacji;
• Przygotowywanie rejestrów sprzedaży i zakupu do książki przychodów i rozchodów;
• Nadzór nad płatnościami i bieżące wyjaśnianie wszelkich rozbieżności i opóźnień
w płatnościach oraz niezgodności w księgowanych FV i sald;
• Przygotowywanie i opracowywanie dokumentacji bankowej, leasingowej, ubezpieczeniowej dla firmy;
• Obsługa klientów kluczowych (siecowych) oraz hurtowych i detalicznych;
• Opracowywanie analiz rentowności poszczególnych przedsięwzięć, oraz bieżących analiz kosztów i obrotów firmy i podejmowanie na ich podstawie działań mających
na celu poprawę funkcjonowania firmy i jej rentowności;
• Opracowanie plików archiwizacji otrzymywanych zamówień i reklamacji,
dzięki czemu poprawiona została terminowość dostaw oraz czas rozpatrywania zgłoszeń reklamacyjnych;
• Osobisty nadzór nad współpracą z klientami zagranicznymi – rozmowy handlowe, przygotowanie ofert, delegacje, przyjmowanie zamówień, przygotowanie dokumentów do wysyłki, organizacja transportu, reklamacje;
Connectpol Polska Sp. z o.o.
Kierownik biura
• Nawiązywanie bardzo dobrych relacji z klientami firmy;
• Opracowywanie katalogów produktów oraz cenników skierowanych do różnych grup klientów;
• Zorganizowanie pracy biura oraz współpracy z niezależnymi magazynami,
z których realizowane były wysyłki towarów (Szczecin, Bydgoszcz, Bierzwnik, Zdzieszowice);
• Ścisła współpraca z przedstawicielami handlowymi oraz analiza uzyskiwanych
od klientów opinii, skutkująca widoczną poprawą jakości obsługi;
• Prowadzenie negocjacji handlowych z dostawcami towarów oraz klientami;
• Organizowanie wyjazdów służbowych, przygotowywanie agend, rozliczanie delegacji;
• Wystawianie FS, paragonów oraz księgowanie faktur zakupu i faktur kosztowych;
• Nadzór nad płatnościami i bieżące wyjaśnianie wszelkich rozbieżności i opóźnień
w płatnościach oraz niezgodności w księgowanych FV i sald;
• Przygotowywanie i opracowywanie dokumentacji bankowej, leasingowej, ubezpieczeniowej dla firmy;
• Obsługa klientów kluczowych (siecowych) oraz hurtowych i detalicznych;
• Opracowywanie analiz rentowności poszczególnych przedsięwzięć, oraz bieżących analiz kosztów i obrotów firmy i podejmowanie na ich podstawie działań mających
na celu poprawę funkcjonowania firmy i jej rentowności;
• Opracowanie plików archiwizacji otrzymywanych zamówień i reklamacji,
dzięki czemu poprawiona została terminowość dostaw oraz czas rozpatrywania zgłoszeń reklamacyjnych;
• Osobisty nadzór nad współpracą z klientami zagranicznymi – rozmowy handlowe, przygotowanie ofert, delegacje, przyjmowanie zamówień, przygotowanie dokumentów do wysyłki, organizacja transportu, reklamacje;
• Zaopatrzenie biura i magazynu w materiały eksploatacyjne;
• Opracowywanie korespondencji z klientami i dostawcami;
Connectpol Polska Sp. z o.o.
Specjalista ds. sprzedaży
• Nawiązywanie bardzo dobrych relacji z klientami firmy;
• Obsługa klientów kluczowych (siecowych) oraz hurtowych i detalicznych;
• Opracowywanie korespondencji z klientami i dostawcami;
• Organizowanie wyjazdów służbowych, przygotowywanie agend, rozliczanie delegacji;
• Wystawianie FS, paragonów oraz księgowanie faktur zakupu i faktur kosztowych;
• Zaopatrzenie biura i magazynu w materiały eksploatacyjne;

Szkolenia i kursy

• Warsztaty pisania wniosków UE dla MŚP
• Negocjacje handlowe w MŚP
• Komputerowe wspomaganie projektowania AutoCAD poziom podstawowy
• Książka Przychodów i Rozchodów – Seminarium
• Podatek VAT 2011
• Zarządzanie sprzedażą i relacjami z klientem
• Praktyczne zagadnienia public relations i marketingu w MŚP
• Techniki sprzedaży
• Zarządzanie sprzedażą i relacjami z klientem
• Change Management

Edukacja

Logo
Ochrona Środowiska, magisterskie
Politechnika Szczecińska

Specjalizacje

Administracja biurowa
Zarządzanie biurem i administracja
Marketing
Zarządzanie produktem
Produkcja
Optymalizacja procesu produkcji
Sprzedaż - Sieci handlowe
Praca stacjonarna

Grupy

1 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
Praca
Praca
Praca - grupa dla szukających pracy jak i headhunterow czy pracownikow HR poszukujacych pracownikow.
Przedsiębiorczość
Przedsiębiorczość
Przedsiębiorcy, osoby przedsiębiorcze, współpraca biznesowa, przyjaciele biznesowi, rozwój osobisty i firmowy, pomoc, dotacje, biznesplany. Przedsiębiorczość