Aleksandra Bartosiewicz

Młodszy specjalista do spraw obsługi klienta, Empik S.A.
Sochaczew, mazowieckie

Umiejętności

Microsoft Office Obsługa klienta praca pod presją czasu Prawo jazdy kat B Obsługa komputera i urządzeń biurowych praca biurowa praca samodzielna i zespołowa ochrona środowiska Projekty badawcze

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Empik sp. z o. o.
Młodszy specjalista do spraw obsługi klienta
telefoniczna oraz mailowa obsługa Klienta, udzielanie kluczowych informacji oraz rozwiązywanie napotkanych przez Klientów problemów

Edukacja

Logo
Ochrona środowiska, magisterskie
Uniwersytet Warszawski

Specjalizacje

Obsługa klienta
Motoryzacja/Transport

Grupy

Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.