Aleksander Winkowski

Dyrektor Regionu Sprzedaży, Kaufland Polska Markety Sp. z o.o. sp. k.
Chojnice, pomorskie

Umiejętności

Analiza biznesowa Kontrola kosztów Analiza danych Analiza rynku Kontrola procesów Wdrożenia systemów negocjacje handlowe Kontrola jakości zarządzanie siecią sklepów wdrażanie pracownika do pracy wdrażanie nowych projektów Wdrażanie rozwiązań i opracowanie nowych procedur Rekrutacja pracowników / szkolenia obsługa oprogramowania Microsoft Office \(Word, Power Point, Excel\) kontrola wykonania planów i badanie przyczyn ewentualnych odchyleń

Języki

angielski
podstawowy
rosyjski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Kaufland Polska
Dyrektor Regionu Sprzedaży
• odpowiedzialność i zarządzanie zespołem około 1000 pracowników w 10 podległych marketach pod kątem przestrzegania przepisów prawa, w szczególności prawa pracy i przepisów związanych z bezpieczeństwem i higieną pracy
• analiza wyników ekonomicznych – utrzymywanie kosztów na zaplanowanym poziomie, wyniki inwentaryzacyjne
• zapewnienie realizacji oczekiwań klientów co do obsługi, asortymentu i zatowarowania marketów
• planowanie, organizowanie i nadzór nad realizacją obrotów i marż w podległych marketach
• wspieranie dyrektorów w uzyskiwaniu planowanych wyników
• rekrutacja kadry pracowniczej marketów, nadzór nad procesami szkoleniowymi w celu podniesienia kwalifikacji pracowników
Kaufland Polska
Dyrektor Marketu
• odpowiedzialność w reprezentowaniu firmy w zakresie następujących tematów:
1. czynności prawne
2. sprawy handlowe
3. sprawy personalne, w tym nawiązywanie i rozwiązywanie stosunków pracy z pracownikami, nakładanie kar porządkowych przewidzianych w Kodeksie Pracy
• odpowiedzialność za całościowy nadzór nad powierzonym marketem pod kątem przestrzegania przepisów prawa, a w szczególności prawa pracy oraz przepisów związanych z bezpieczeństwem i higieną pracy
• planowanie i realizowanie obrotów
• planowanie i przeprowadzanie inwentaryzacji
• planowanie kosztów personalnych, wydajności, kosztów materiałowych, eksploatacyjnych, marże, przychodów dodatkowych
POLOmarket Sp. z o.o.
Kierownik Regionu Sprzedaży
• nadzór organizacyjny i ekonomiczny nad przydzielonymi placówkami
• planowanie i realizacja budżetu sprzedaży
• odpowiedzialność za wyniki finansowe marketów
• odpowiedzialność za rekrutację, adaptację zawodową, szkolenia, ocenę i rozwój pracowników podległych marketów
• ustalanie planów sprzedaży
• bieżące analizowanie wyników sprzedaży oraz podejmowanie decyzji i działań w celu realizacji budżetu sprzedaży
• nadzór nad administracją kadrowo- płacową marketów
• bieżąca współpraca z Centrum Logistycznym
• odpowiedzialność za grupy towarowe w sieci: mięso i wędliny
POLOmarket Sp. z o.o.
Audytor wewnętrzny GSP, HACCP
• codzienne audytowanie placówek sieci według ściśle określonych kryteriów ujętych w GSP (Grupowe Standardy Pracy)
• gromadzenie i analizowanie danych z przeprowadzonych audytów
• raportowanie wyników, prezentacja podczas comiesięcznych narad
• udział w tworzeniu arkuszy i skal ocen
• analizowanie i niwelowanie zagrożeń dla wszystkich etapów procesu sprzedaży
• monitorowanie i eliminowanie zagrożeń sanitarnych
• wdrażanie Dobrej Praktyki Higienicznej i systemu HACCP w audytowanych marketach
Logo
Kierownik Sprzedaży Regionu Północnego
Amati Profood Sp.z o.o.w Gliwicach - przedstawicielstwo włoskiego koncernu spożywczego Divella
• wprowadzenie marki Divella na polski rynek
• podniesienie sprzedaży o 88% w skali roku
• samodzielne wyznaczanie i realizowanie celów handlowych, analiza rynku
• zarządzanie podległym zespołem pracowników
• prowadzenie negocjacji handlowych, obsługa sieci handlowych
• organizowanie akcji promocyjnych
• pozyskiwanie nowych klientów, budowanie trwałych, partnerskich relacji
Logo
Kierownik Supermarketu w Chojnicach
PHU Hetman Markety Spożywcze w Bydgoszczy - polska sieć supermarketów spożywczych
• zarządzanie 25 osobowym zespołem pracowników
• stworzenie od podstaw bazy dostawców i bazy danych towarów
• odpowiedzialność za zamówienia
• realizowanie polityki handlowej
• współpraca z przedstawicielami i dostawcami lokalnymi
• nadzór nad utrzymaniem wysokiego standardu obsługi klienta i ekspozycji towarów
• organizacja i nadzór nad sekcją kontroli wewnętrznej
Logo
Dealer marketu w Chojnicach
Rema 1000 Sp.z o.o. w Warszawie
• uruchomienie pierwszego marketu sieci handlowej w Chojnicach opartego
o system franczyzy
• organizowanie pracy marketu: rekrutacja pracowników, stworzenie bazy danych towarów i dostawców
• prowadzenie dokumentacji księgowo- kadrowej
• wdrażanie i utrzymywanie wysokiej jakości standardów obsługi klienta
i ekspozycji towarów
• odpowiedzialność za zamówienia
• współpraca z przedstawicielami handlowymi i dostawcami lokalnymi
Logo
Właściciel Firmy
Market spożywczo- przemysłowy w Chojnicach
• opracowanie strategii finansowej
• opracowanie budżetu prowadzonej działalności
• ustalanie poziomu cen na podstawie analizy rynku
• określenie asortymentu towarów na podstawie oceny potrzeb klientów
• samodzielne prowadzenie dokumentacji księgowo-kadrowej
• rekrutacja i szkolenie pracowników

Szkolenia i kursy

2012 kurs Rekrutacja i selekcja pracowników
2006 kurs z Prawa Pracy
2005 kurs z negocjacji handlowych 2004 kurs Audytor GHP, HACCP
1998 Interpersonal Staff Training w Warszawie:
cykl szkoleń i warsztatów obejmujących następujące moduły:
marketing, merchandising, obsługa klienta, organizacja pracy, zarządzanie personelem

Edukacja

Logo
rolnictwo, magisterskie
Akademia Techniczno-Rolnicza im. J.J.Śniadeckich w Bydgoszczy

Specjalizacje

Sprzedaż - Sieci handlowe
Zarządzanie sprzedażą – sieci handlowe

Zainteresowania

Żeglarstwo , Turystyka motocyklowa