Aldona Wcisło
Kraków,
małopolskie
Umiejętności
Microsoft Word
Navision
Verto
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Kierownik sklepu
Zakres obowiązków:
- Zarządzanie 10 osobowym zespołem
- Podniesienie wskaźników sprzedaży
- Realizacja strategii firmy
- Kontakt i współpraca z centralą firmy
- Organizacja procesu sprzedaży, zarządzanie sprzedażą, ustalanie grafiku
- Zarządzanie 10 osobowym zespołem
- Podniesienie wskaźników sprzedaży
- Realizacja strategii firmy
- Kontakt i współpraca z centralą firmy
- Organizacja procesu sprzedaży, zarządzanie sprzedażą, ustalanie grafiku
Kierownik sklepu
Salon Timberland, zakres obowiązków:
- Zarządzanie 6 osobowym zespołem
- Motywowanie pracowników
- Przeprowadzałam szkolenia wdrażające nowych pracowników
- Wyznaczałam cele sprzedażowe i koordynowałam ich realizację
- Dbałam o funkcjonowanie sklepu od strony organizacyjnej wizualnej i technicznej
- Rekrutowałam i szkoliłam pracowników
- Prowadziłam dokumentację związaną z działalnością sklepu
- Sporządzałam i analizowałam raporty sprzedaży
- Zarządzanie 6 osobowym zespołem
- Motywowanie pracowników
- Przeprowadzałam szkolenia wdrażające nowych pracowników
- Wyznaczałam cele sprzedażowe i koordynowałam ich realizację
- Dbałam o funkcjonowanie sklepu od strony organizacyjnej wizualnej i technicznej
- Rekrutowałam i szkoliłam pracowników
- Prowadziłam dokumentację związaną z działalnością sklepu
- Sporządzałam i analizowałam raporty sprzedaży
Szkolenia i kursy
III 2020 Kurs Specjalista ds. kadr i płac (w trakcie)
I 2016 WSZIB / Szkolenie z zakresu technik sprzedaży
XI 2012 / SANA CONSULTING „UNIKATOWA OBSŁUGA KLIENTA i budowanie pozytywnego doświadczenia konsumenckiego”
III 2011 / MIG S.A „Ocena i orzecznictwo dotyczące jakości i wad wyrobów materiałowych oraz skórzanych” (Upoważnienie do prowadzenia postępowania reklamacyjnego oraz opiniowania reklamacji jakościowych w imieniu firmy)
I 2016 WSZIB / Szkolenie z zakresu technik sprzedaży
XI 2012 / SANA CONSULTING „UNIKATOWA OBSŁUGA KLIENTA i budowanie pozytywnego doświadczenia konsumenckiego”
III 2011 / MIG S.A „Ocena i orzecznictwo dotyczące jakości i wad wyrobów materiałowych oraz skórzanych” (Upoważnienie do prowadzenia postępowania reklamacyjnego oraz opiniowania reklamacji jakościowych w imieniu firmy)