Aldona Racławska

Manager/Marketing/Branding
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

rozwój procesów biznesowych Negocjacje Zarządzanie zespołem Analiza danych usprawnianie procesów Wdrażanie projektów Budowanie zepołu Wdrażanie produktu Tworzenie strategii sprzedaży Umiejętność budowania relacji z ludźmi umiejętność rozwiązywania problemów i podejmowania decyzji szybkośc uczenia się i pozyskiwania nowych umiejetności Sprawność i szybkość działania Tworzenie planów i strategii marketingowych wyciąganie wniosków

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Media Group Sp. z o.o.
Digital and Communication Director
Media Group Sp. z o.o.
Head of Digital Communication
Koordynacja projektów z zakresu digital marketingu. Przygotowywanie strategii oraz dokumentacji przetargowych. Identyfikacja nowych trendów w marketingu internetowym. Prowadzenie negocjacji, monitorowanie rynku, analiza działań. Współtworzenie standardów komunikacji wewnętrznej oraz zewnętrznej. Zarządzanie zespołem.
Logo
Manager d/s Rozwoju
Funiversity Sp. z o. o.
Tworzenie i wdrażanie strategii marketingowej oraz strategii rozwoju biznesowego. Zarządzanie sprzedażą i marketingiem w wielu kanałach komunikacji. Tworzenie budżetu i nadzór nad jego realizacją. Wdrażanie nowych produktów, tworzenie polityki cenowej. Udział w targach i konferencjach branżowych, współpraca z mediami oraz agencjami reklamowymi i PR. Utworzenie strony internetowej, profilu firmowego na facebooku oraz kanału youtube Traktujemy dzieci poważnie. Współpraca z influencerami i prowadzenie działań w social media. Pozyskiwanie klientów i partnerów biznesowych. Prowadzenie negocjacji biznesowych, analiza rynku, monitoring konkurencji. Wdrażanie i usprawnianie struktur oraz procesów organizacyjnych. Zarządzanie 30-osobowym zespołem - rekrutacja, szkolenie, motywowanie i rozwój pracowników. Raportowanie do Zarządu.

Osiągnięcia:
Przeprowadzenie rebrandingu oraz restrukturyzacji Funiversity
5-krotny wzrost sprzedaży w ciągu 4 lat działalności spółki
Otrzymanie tytułu "Zabawki Roku 2016” oraz Nagrody Rodziców 2016 za autorską serię mini eksperymentów „Ta zabawka to eksperyment".
Wprowadzenie do sprzedaży na rynek detaliczny 12 zabawek edukacyjnych mini eksperymentów oraz na rynek edukacyjny 10 Naukowych Zestawów Klasowych Zrobię i Wiem!
Logo
Szef Marketingu i Sprzedaży
Epikuchnia marka whomus?
Przygotowanie i wdrażanie strategii marketingowo-sprzedażowej dla marki „whomus? smaki tysiąca i jednej nocy”. Zarządzanie budżetem i optymalizacja kosztów. Pozyskiwanie klientów (hurtownie, sklepy, sieci sprzedaży). Prowadzenie negocjacji handlowych. Budowanie długofalowych relacji biznesowych. Zbudowanie strony internetowej oraz prowadzenie aktywności w social media. Odpowiedzialność na PR i kontakty z mediami.

Osiągnięcia:
3-krotny wzrost sprzedaży (2014 r. vs 2012 r.)
Otrzymanie Znaku Jakości Viva! dla wegetarian i wegan w 2012 r.
FRESH24.PL S.A.
Dyrektor ds. Marketingu i Sprzedaży
Tworzenie od podstaw supermarketu internetowego fresh24.pl – przygotowanie i wdrożenie strategii marketingowej, negocjacje z mediami oraz dostawcami. Analiza rynku/konkurencji. Raportowanie do Zarządu Spółki oraz jej udziałowców/akcjonariuszy. Pozyskiwanie partnerów biznesowych. Kierowanie zespołem sprzedawców oraz Działem Obsługi Klienta. Nadzór nad tworzeniem witryny internetowej, funkcjonalności i podziału kategorii produktów supermarketu internetowego www.fresh24.pl. Tworzenie oraz wdrożenie programu lojalnościowego. Optymalizacja ścieżki zakupowej, w tym zbieranie list remarketingowych w celu podnoszenia efektywności cenowej koszyka. Reprezentacja spółki poprzez wystąpienia publiczne TV/Radio/Internet.

Osiągnięcia:
Aktywne uczestnictwo w procesie wprowadzania Spółki na rynek Akcji GPW New Connect – realizacja celu rok przed zakładanym terminem .
Logo
Account Manager
Dom Mediowy PHD
Samodzielne prowadzenie wszelkich spraw związanych z obsługą klientów: nadzór nad tworzeniem rekomendacji, analiz, media planów. Podejmowanie działań związanych z utrzymaniem wysokiego poziomu satysfakcji klientów. Udział w przetargach oraz pozyskiwanie nowych klientów. Zarządzanie pracą media plannerów i media buyerów.
Logo
Senior Media Planner
Dom Mediowy Media Group
Formułowanie strategii mediowych oraz ich prezentacja, analiza badań, planowanie i zakup kampanii, przygotowywanie post-analiz, negocjacje. Odpowiedzialna za relacje z klientami. Mentor/coach dla nowo zatrudnionych pracowników Agencji. Koordynacja 4 zespołów: kreacja, klient, działy produktów niestandardowych, media. Prowadzenie szkoleń mediowych dla klientów i pracowników agencji.

Specjalizacje

Marketing
Komunikacja marketingowa
Marketing
Zarządzanie marką
Marketing
Zarządzanie marketingiem
Marketing
Zarządzanie produktem

Grupy

Business Marketing
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.