Umiejętności
rozwój procesów biznesowych
Negocjacje
Zarządzanie zespołem
Analiza danych
usprawnianie procesów
Wdrażanie projektów
Budowanie zepołu
Wdrażanie produktu
Tworzenie strategii sprzedaży
Umiejętność budowania relacji z ludźmi
umiejętność rozwiązywania problemów i podejmowania decyzji
szybkośc uczenia się i pozyskiwania nowych umiejetności
Sprawność i szybkość działania
Tworzenie planów i strategii marketingowych
wyciąganie wniosków
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Head of Digital Communication
Koordynacja projektów z zakresu digital marketingu. Przygotowywanie strategii oraz dokumentacji przetargowych. Identyfikacja nowych trendów w marketingu internetowym. Prowadzenie negocjacji, monitorowanie rynku, analiza działań. Współtworzenie standardów komunikacji wewnętrznej oraz zewnętrznej. Zarządzanie zespołem.
Manager d/s Rozwoju
Funiversity Sp. z o. o.
Tworzenie i wdrażanie strategii marketingowej oraz strategii rozwoju biznesowego. Zarządzanie sprzedażą i marketingiem w wielu kanałach komunikacji. Tworzenie budżetu i nadzór nad jego realizacją. Wdrażanie nowych produktów, tworzenie polityki cenowej. Udział w targach i konferencjach branżowych, współpraca z mediami oraz agencjami reklamowymi i PR. Utworzenie strony internetowej, profilu firmowego na facebooku oraz kanału youtube Traktujemy dzieci poważnie. Współpraca z influencerami i prowadzenie działań w social media. Pozyskiwanie klientów i partnerów biznesowych. Prowadzenie negocjacji biznesowych, analiza rynku, monitoring konkurencji. Wdrażanie i usprawnianie struktur oraz procesów organizacyjnych. Zarządzanie 30-osobowym zespołem - rekrutacja, szkolenie, motywowanie i rozwój pracowników. Raportowanie do Zarządu.
Osiągnięcia:
Przeprowadzenie rebrandingu oraz restrukturyzacji Funiversity
5-krotny wzrost sprzedaży w ciągu 4 lat działalności spółki
Otrzymanie tytułu "Zabawki Roku 2016” oraz Nagrody Rodziców 2016 za autorską serię mini eksperymentów „Ta zabawka to eksperyment".
Wprowadzenie do sprzedaży na rynek detaliczny 12 zabawek edukacyjnych mini eksperymentów oraz na rynek edukacyjny 10 Naukowych Zestawów Klasowych Zrobię i Wiem!
Osiągnięcia:
Przeprowadzenie rebrandingu oraz restrukturyzacji Funiversity
5-krotny wzrost sprzedaży w ciągu 4 lat działalności spółki
Otrzymanie tytułu "Zabawki Roku 2016” oraz Nagrody Rodziców 2016 za autorską serię mini eksperymentów „Ta zabawka to eksperyment".
Wprowadzenie do sprzedaży na rynek detaliczny 12 zabawek edukacyjnych mini eksperymentów oraz na rynek edukacyjny 10 Naukowych Zestawów Klasowych Zrobię i Wiem!
Szef Marketingu i Sprzedaży
Epikuchnia marka whomus?
Przygotowanie i wdrażanie strategii marketingowo-sprzedażowej dla marki „whomus? smaki tysiąca i jednej nocy”. Zarządzanie budżetem i optymalizacja kosztów. Pozyskiwanie klientów (hurtownie, sklepy, sieci sprzedaży). Prowadzenie negocjacji handlowych. Budowanie długofalowych relacji biznesowych. Zbudowanie strony internetowej oraz prowadzenie aktywności w social media. Odpowiedzialność na PR i kontakty z mediami.
Osiągnięcia:
3-krotny wzrost sprzedaży (2014 r. vs 2012 r.)
Otrzymanie Znaku Jakości Viva! dla wegetarian i wegan w 2012 r.
Osiągnięcia:
3-krotny wzrost sprzedaży (2014 r. vs 2012 r.)
Otrzymanie Znaku Jakości Viva! dla wegetarian i wegan w 2012 r.
Dyrektor ds. Marketingu i Sprzedaży
Tworzenie od podstaw supermarketu internetowego fresh24.pl – przygotowanie i wdrożenie strategii marketingowej, negocjacje z mediami oraz dostawcami. Analiza rynku/konkurencji. Raportowanie do Zarządu Spółki oraz jej udziałowców/akcjonariuszy. Pozyskiwanie partnerów biznesowych. Kierowanie zespołem sprzedawców oraz Działem Obsługi Klienta. Nadzór nad tworzeniem witryny internetowej, funkcjonalności i podziału kategorii produktów supermarketu internetowego www.fresh24.pl. Tworzenie oraz wdrożenie programu lojalnościowego. Optymalizacja ścieżki zakupowej, w tym zbieranie list remarketingowych w celu podnoszenia efektywności cenowej koszyka. Reprezentacja spółki poprzez wystąpienia publiczne TV/Radio/Internet.
Osiągnięcia:
Aktywne uczestnictwo w procesie wprowadzania Spółki na rynek Akcji GPW New Connect – realizacja celu rok przed zakładanym terminem .
Osiągnięcia:
Aktywne uczestnictwo w procesie wprowadzania Spółki na rynek Akcji GPW New Connect – realizacja celu rok przed zakładanym terminem .
Account Manager
Dom Mediowy PHD
Samodzielne prowadzenie wszelkich spraw związanych z obsługą klientów: nadzór nad tworzeniem rekomendacji, analiz, media planów. Podejmowanie działań związanych z utrzymaniem wysokiego poziomu satysfakcji klientów. Udział w przetargach oraz pozyskiwanie nowych klientów. Zarządzanie pracą media plannerów i media buyerów.
Senior Media Planner
Dom Mediowy Media Group
Formułowanie strategii mediowych oraz ich prezentacja, analiza badań, planowanie i zakup kampanii, przygotowywanie post-analiz, negocjacje. Odpowiedzialna za relacje z klientami. Mentor/coach dla nowo zatrudnionych pracowników Agencji. Koordynacja 4 zespołów: kreacja, klient, działy produktów niestandardowych, media. Prowadzenie szkoleń mediowych dla klientów i pracowników agencji.
Specjalizacje
Marketing
Komunikacja marketingowa
Marketing
Zarządzanie marką
Marketing
Zarządzanie marketingiem
Marketing
Zarządzanie produktem
Grupy
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.