Umiejętności
Microsoft Excel
Microsoft Word
Microsoft PowerPoint
Umiejętność analitycznego myślenia
Sumienność
Prawo jazdy kat B
umiejętność szybkiego uczenia się
odpowiedzialność za powierzone zadania
umiejetnoścć planowania i organizacji,
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
SPECJALISTA DS. TELESPRZEDAŻY
• Pozyskiwanie klientów i zawieranie umów na dostawy wody i kawy Lavazza, dzierżawy dystrybutorów, ekspresów i urządzeń filtrujących,
• Opieka i rozszerzanie pozyskanych klientów firmowych i indywidualnych,
• Realizacja planów ilościowych i jakościowych (miesięcznych i rocznych),
• Opracowywanie ofert handlowych,
• raportowanie wyników sprzedażowych w systemach firmowych,
• współpraca z Działem Dystrybucji, Administracji, marketingu i z Product Managerami firmy.
• Opieka i rozszerzanie pozyskanych klientów firmowych i indywidualnych,
• Realizacja planów ilościowych i jakościowych (miesięcznych i rocznych),
• Opracowywanie ofert handlowych,
• raportowanie wyników sprzedażowych w systemach firmowych,
• współpraca z Działem Dystrybucji, Administracji, marketingu i z Product Managerami firmy.
Specjalista ds. Rejestracji zgłoszeń windykacyjnych
• Przyjmowanie wierzytelności do działu windykacji,
• Ustalanie zgodności danych ze zlecenia (praca z GUS, KRS, CEiDG, LEX itp.),
• Ustalanie przedawnienia i poprawności zgłaszanych dokumentów oraz ustalanie opłat za windykację,
• Wyjaśnianie kwestii spornych, dotyczących zleconych spraw z klientami,
• Współpraca z innymi działami tj. Dział Sprzedaży, Ubezpieczeń, Factoringu, Księgowości, Administracji oraz Kancelaria Prawna.
• Utrzymywanie kontaktu z partnerami zagranicznymi,
• Wprowadzanie płatności od klientów lub komorników do systemu,
• Wystawianie not debetowych, faktur, poleceń przelewów,
• Raportowanie,
• Praktyczna obsługa MS Excel i MS Access.
• Ustalanie zgodności danych ze zlecenia (praca z GUS, KRS, CEiDG, LEX itp.),
• Ustalanie przedawnienia i poprawności zgłaszanych dokumentów oraz ustalanie opłat za windykację,
• Wyjaśnianie kwestii spornych, dotyczących zleconych spraw z klientami,
• Współpraca z innymi działami tj. Dział Sprzedaży, Ubezpieczeń, Factoringu, Księgowości, Administracji oraz Kancelaria Prawna.
• Utrzymywanie kontaktu z partnerami zagranicznymi,
• Wprowadzanie płatności od klientów lub komorników do systemu,
• Wystawianie not debetowych, faktur, poleceń przelewów,
• Raportowanie,
• Praktyczna obsługa MS Excel i MS Access.
Referent ds. finansów i rozliczeń
• Prowadzenie rozrachunków księgowych oraz dokumentacji poszczególnych punktów sprzedaży,
• Wyliczanie prowizji dla kontrahentów – MS Excel/Oracle,
• Współpracowanie z innymi organami związanymi z działalnością punktów sprzedaży (m.in. ArchiDoc, Windykacja, Inwentaryzatorzy, Ekspedycja),
• Rozliczanie przeprowadzonych inwentaryzacji,
• Uzgadnianie stanów magazynowych na koniec roku,
• Utrzymywanie stałego kontaktu z kontrahentami (telefonicznego bądź bezpośrednie
spotkania).
• Wyliczanie prowizji dla kontrahentów – MS Excel/Oracle,
• Współpracowanie z innymi organami związanymi z działalnością punktów sprzedaży (m.in. ArchiDoc, Windykacja, Inwentaryzatorzy, Ekspedycja),
• Rozliczanie przeprowadzonych inwentaryzacji,
• Uzgadnianie stanów magazynowych na koniec roku,
• Utrzymywanie stałego kontaktu z kontrahentami (telefonicznego bądź bezpośrednie
spotkania).
Edukacja
Specjalizacje
Administracja biurowa
Wprowadzanie/Przetwarzanie danych
Finanse/Ekonomia
Księgowość
Sprzedaż
Inne