Doświadczenie zawodowe
Główny stylista marki
Kreacja marki Diverse
- Zmiana wizerunku sklepu internetowego, unowocześnienie oraz zmiana prezentacji odzieży na modelce.
- Zwiększenie obrotów sklepu internetowego o 60% vs last year
- Koordynacja sesji zdjęciowych e-commerce – wybór modelek i modeli, prezentacja odzieży, sylwetki, opisy produktów na stronie, innowacyjna prezentacja nowych produktów, podążanie za światowymi trendami prezentacji produktu w e-commerce.
- Koordynacja kampanii oraz lookbooków – wybór sylwetek do sesji, kontrola sesji, koordynacja, wybór modeli oraz modelek, umowy oraz negocjowanie stawek.
- Castingi – modele, modelki, make-up, fryzjerzy
- Organizacja pilote store w siedzibie marki, w Gdańsku - przepływ sampli pomiędzy działami, tworzenie kolekcji, prezentacje skierowane do klientów eksportowych, VM oraz kierowników regionalnych.
- Showroom na ul. Chmielnej w Warszawie – przepływ sampli, organizacja powierzchni showroomu, kontakt z opiekunami oraz osobami promującymi markę Diverse w sieci tj. blogerzy, vlogerzy, celebryci oraz osoby posiadające top profile na Instagramie.
- Konsultacje oraz współpraca z działem projektowym w sprawie nowych kolekcji – kolorystyka, prezentacja w salonach (VM) oraz e-commerce.
- Instagram – prowadzenie oficjalnego profilu marki skutkujące zwiększeniem liczby followerów z 1 do ponad 3 tysięcy w ciągu dwóch miesięcy.
- Zwiększenie obrotów sklepu internetowego o 60% vs last year
- Koordynacja sesji zdjęciowych e-commerce – wybór modelek i modeli, prezentacja odzieży, sylwetki, opisy produktów na stronie, innowacyjna prezentacja nowych produktów, podążanie za światowymi trendami prezentacji produktu w e-commerce.
- Koordynacja kampanii oraz lookbooków – wybór sylwetek do sesji, kontrola sesji, koordynacja, wybór modeli oraz modelek, umowy oraz negocjowanie stawek.
- Castingi – modele, modelki, make-up, fryzjerzy
- Organizacja pilote store w siedzibie marki, w Gdańsku - przepływ sampli pomiędzy działami, tworzenie kolekcji, prezentacje skierowane do klientów eksportowych, VM oraz kierowników regionalnych.
- Showroom na ul. Chmielnej w Warszawie – przepływ sampli, organizacja powierzchni showroomu, kontakt z opiekunami oraz osobami promującymi markę Diverse w sieci tj. blogerzy, vlogerzy, celebryci oraz osoby posiadające top profile na Instagramie.
- Konsultacje oraz współpraca z działem projektowym w sprawie nowych kolekcji – kolorystyka, prezentacja w salonach (VM) oraz e-commerce.
- Instagram – prowadzenie oficjalnego profilu marki skutkujące zwiększeniem liczby followerów z 1 do ponad 3 tysięcy w ciągu dwóch miesięcy.
Regionalny visual - merchandiser
- Praca w podległym regionie – 20 sklepów w północnej Polsce
- Rekrutacje i współpraca z podległymi dekoratorami sklepowymi oraz managerami
- Ścisła współpraca z siedzibą główną w Hiszpanii. Propozycje VM skierowane do polskiego klienta marki Stradivarius. Praca nad nowymi rozwiązaniami VM w podległych sklepach i siedzibie marki w Sallent.
- Międzynarodowe otwarcia nowych sklepów w Rumunii, Hiszpanii, Anglii, Portugalii oraz na Węgrzech.
- Otwarcie największej ilości nowych sklepów w koncepcie Lightbox (trener)
- Szkolenia nowych pracowników z zakresu VM oraz kontrola ich pracy.
- Rekrutacje i współpraca z podległymi dekoratorami sklepowymi oraz managerami
- Ścisła współpraca z siedzibą główną w Hiszpanii. Propozycje VM skierowane do polskiego klienta marki Stradivarius. Praca nad nowymi rozwiązaniami VM w podległych sklepach i siedzibie marki w Sallent.
- Międzynarodowe otwarcia nowych sklepów w Rumunii, Hiszpanii, Anglii, Portugalii oraz na Węgrzech.
- Otwarcie największej ilości nowych sklepów w koncepcie Lightbox (trener)
- Szkolenia nowych pracowników z zakresu VM oraz kontrola ich pracy.
Specjalizacje
Sprzedaż - Sieci handlowe
Merchandising