Agnieszka Zachaj-Zafirow

Kierownik Marketingu, Inchcape Motor Polska Sp. z o.o.
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Data Mining Sprzedaż samochodów Digital Marketing Marketing bezpośredni Event Management Marketing Zintegrowany Analiza rynku zarządzanie marketingiem Planowanie mediów Rozwój produktu Zarządzanie produktem Planowanie projektów Planowanie strategiczne ochrona danych osobowych

Języki

angielski
biegły
bułgarski
dobry
niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Inchcape Motor Polska Sp. z o.o.
Kierownik Marketingu
- Zarządzanie podległym zespołem marketingowym.
- Podział pracy według brandów.
- Nadzór nad całym obszarem marketingu i komunikacji spółki.
- Przygotowanie i wykonanie strategii marketingowej dla 4 brandów w obszarach: sprzedaż, serwis i obsługa posprzedażna, dział części i akcesoriów, produkty i usługi finansowe
- Zarządzanie budżetem – planowanie i wykonanie, raportowanie, prezentacja, zarówno dla BMW Polska, jak i Inchcape PLC.
- Przygotowywanie planów marketingowych, projektów kampanii, zarówno w mediach tradycyjnych jak i w tzw. new media, przygotowywanie architektury i zawartości stron internetowych.
- Produkcja eventów, premier produktowych, akcji cross-marketingowych.
- Ścisła, bieżąca współpraca z działami sprzedaży i serwisu np. przygotowanie narzędzi kontrolujących pracę nad leadami, ciągłe szkolenie zespołów w zakresie prawidłowego korzystania z systemów CRM oraz wykorzystania potencjału baz danych.
- Udział w działaniach rozwojowych np. przygotowywanie planów strategicznych oraz timingu działań dotyczących przejęć.
- Nadzór nad standardami marki, odpowiedzialność za przygotowanie materiałów komunikacyjnych zgodnie z CI marki, przygotowywania działań według dostarczonych guideline-ów, implementacja działań zgodnie z warunkami i wymogami lokalnego rynku.
- Raportowanie bezpośrednio do Zarządu.
- Ścisła współpraca z Działem Marketingu i Komunikacji Inchcape PLC, w tym wymiana doświadczeń z innych rynków i marek motoryzacyjnych.
- Przygotowanie i prowadzenie szkoleń w zakresie Customer Service i jakości dostarczanych usług.
Inchcape Motor Polska Sp. z o.o.
Koordynator ds. marketingu.
- Tworzenie strategii długoterminowej i średnioterminowej dla wszystkich działów spółki.
- Tworzenie i odpowiedzialność za realizację uzgodnionych z Zarządem budżetów i planów marketingowych.
- Tworzenie i nadzór nad wdrożeniem standardów jakościowych z zakresu działań marketingowych we wszystkich działach spółki
- Stworzenie efektywnej polityki współpracy w zakresie marketingu pomiędzy działami operacyjnymi oraz między koordynatorem ds. marketingu, a managerami pozostałych departamentów
- Wybór partnerów do współpracy
- Nadzór nad działaniami marketingowymi w zakresie zgodności z z Corporate Identity Inchcape i BMW.
Ponadto bieżące prace operacyjne związane z prowadzonymi akcjami promocyjnymi, sprzedażowymi, budowaniem wizerunku firmy na rynku polskim, obsługą domów mediowych agencji reklamowych agencji PR i innych podwykonawców.
Inchcape Motor Polska Sp. z o.o.
Specjalista ds. marketingu
Dagomed Pharma Sp. z o.o.
Specjalista ds. marketingu
- Opracowywanie celów marketingowych, strategii dla produktów firmy, pod nadzorem i kierownictwem Kierownika Marketingu i Sprzedaży
- Dbałość o terminowość wykonania i śledzenie skuteczności wykonywanych działań promocyjnych, reklamowych w oparciu o wyniki sprzedaży i zewnętrzne badania rynku (IMS Health, Cognos, DataView)
- Zarządzanie budżetem na reklamę i promocję w porozumieniu z Kierownikiem działu Marketingu i Sprzedaży – planowanie i zakup mediów, współpraca z agencjami PR, opracowywanie briefów mediowych i produktowych.
- Inicjowanie opracowania oraz nadzór nad wykonaniem i dystrybucją materiałów reklamowych – współpraca z agencjami reklamowymi, drukarniami.
- Monitorowanie i analizowanie przydatności poszczególnych materiałów merchandisingowych w punktach sprzedaży.
- Zapewnienie prawidłowości w materiałach i usługach dostarczanych przez zewnętrznych podwykonawców – współpraca z grafikami i działami technicznymi mediów.
- Współpraca w zakresie szkolenia przedstawicieli regionalnych z przekazu marketingowego obowiązującego w kolejnych cyklach promocyjnych.
- Współpraca z Przedstawicielami handlowymi w zakresie regionalnych akcji promocyjnych, szkoleń dla lekarzy, farmaceutów i hurtowników, udrożnienia kanałów dystrybucyjnych w regionach.
- Organizacja stoisk i ekspozycji na targach i konferencjach.
- Inicjowanie, wdrażanie oraz nadzór nad badaniami rynkowymi mającymi na celu monitorowanie trafności i efektywności wdrażanych narzędzi marketingowych
- Negocjacje i rozmowy handlowe z zewnętrznymi partnerami firmy (media, agencje reklamowe, agencje PR, rzecznik patentowy, graficy i inni)
Dagomed Pharma Sp. z o.o.
Asystentka Zarządu
Prowadzenie biura sekretariatu biura zarządu.
Logo
Asystentka Działu Szkoleń
Zurich Towarzystwo Ubezpieczeń S.A.
Organizacja i koordynacja pracy wewnętrznego działu szkoleń.

Szkolenia i kursy

Akademia Managera, Ernst &Young Business Academy

Motywacja, Komunikacja, Coaching, PAIZ Consulting.

Strategiczne Zarządzanie Zmianą, PAIZ Consulting.

Angielski w pracy – prezentacja i profesjonalna komunikacja, Uniwersytet Warszawski.

Dobry Start – język niemiecki poziom A1/B1, Uniwersytet Warszawski.

Edukacja

Logo
Marketing i Stategie Marketingowe, studia podyplomowe
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Logo
Wydział Prawa i Administracji, Kierunke Agministracja, magisterskie
Uniwersytet Warszawski
Logo
Centrum Europejskie, Integracja Europejska, licencjackie
Uniwersytet Warszawski

Specjalizacje

Edukacja/Szkolenia
Szkolenia
Marketing
Zarządzanie marketingiem
Reklama/Grafika/Kreacja/Fotografia
Zarządzanie reklamą

Zainteresowania

Historia sztuki, architektura, literatura historyczna, film, media, kultury obce

Grupy

Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie