Umiejętności
Data Mining
Sprzedaż samochodów
Digital Marketing
Marketing bezpośredni
Event Management
Marketing Zintegrowany
Analiza rynku
zarządzanie marketingiem
Planowanie mediów
Rozwój produktu
Zarządzanie produktem
Planowanie projektów
Planowanie strategiczne
ochrona danych osobowych
Języki
angielski
biegły
bułgarski
dobry
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Kierownik Marketingu
- Zarządzanie podległym zespołem marketingowym.
- Podział pracy według brandów.
- Nadzór nad całym obszarem marketingu i komunikacji spółki.
- Przygotowanie i wykonanie strategii marketingowej dla 4 brandów w obszarach: sprzedaż, serwis i obsługa posprzedażna, dział części i akcesoriów, produkty i usługi finansowe
- Zarządzanie budżetem – planowanie i wykonanie, raportowanie, prezentacja, zarówno dla BMW Polska, jak i Inchcape PLC.
- Przygotowywanie planów marketingowych, projektów kampanii, zarówno w mediach tradycyjnych jak i w tzw. new media, przygotowywanie architektury i zawartości stron internetowych.
- Produkcja eventów, premier produktowych, akcji cross-marketingowych.
- Ścisła, bieżąca współpraca z działami sprzedaży i serwisu np. przygotowanie narzędzi kontrolujących pracę nad leadami, ciągłe szkolenie zespołów w zakresie prawidłowego korzystania z systemów CRM oraz wykorzystania potencjału baz danych.
- Udział w działaniach rozwojowych np. przygotowywanie planów strategicznych oraz timingu działań dotyczących przejęć.
- Nadzór nad standardami marki, odpowiedzialność za przygotowanie materiałów komunikacyjnych zgodnie z CI marki, przygotowywania działań według dostarczonych guideline-ów, implementacja działań zgodnie z warunkami i wymogami lokalnego rynku.
- Raportowanie bezpośrednio do Zarządu.
- Ścisła współpraca z Działem Marketingu i Komunikacji Inchcape PLC, w tym wymiana doświadczeń z innych rynków i marek motoryzacyjnych.
- Przygotowanie i prowadzenie szkoleń w zakresie Customer Service i jakości dostarczanych usług.
- Podział pracy według brandów.
- Nadzór nad całym obszarem marketingu i komunikacji spółki.
- Przygotowanie i wykonanie strategii marketingowej dla 4 brandów w obszarach: sprzedaż, serwis i obsługa posprzedażna, dział części i akcesoriów, produkty i usługi finansowe
- Zarządzanie budżetem – planowanie i wykonanie, raportowanie, prezentacja, zarówno dla BMW Polska, jak i Inchcape PLC.
- Przygotowywanie planów marketingowych, projektów kampanii, zarówno w mediach tradycyjnych jak i w tzw. new media, przygotowywanie architektury i zawartości stron internetowych.
- Produkcja eventów, premier produktowych, akcji cross-marketingowych.
- Ścisła, bieżąca współpraca z działami sprzedaży i serwisu np. przygotowanie narzędzi kontrolujących pracę nad leadami, ciągłe szkolenie zespołów w zakresie prawidłowego korzystania z systemów CRM oraz wykorzystania potencjału baz danych.
- Udział w działaniach rozwojowych np. przygotowywanie planów strategicznych oraz timingu działań dotyczących przejęć.
- Nadzór nad standardami marki, odpowiedzialność za przygotowanie materiałów komunikacyjnych zgodnie z CI marki, przygotowywania działań według dostarczonych guideline-ów, implementacja działań zgodnie z warunkami i wymogami lokalnego rynku.
- Raportowanie bezpośrednio do Zarządu.
- Ścisła współpraca z Działem Marketingu i Komunikacji Inchcape PLC, w tym wymiana doświadczeń z innych rynków i marek motoryzacyjnych.
- Przygotowanie i prowadzenie szkoleń w zakresie Customer Service i jakości dostarczanych usług.
Koordynator ds. marketingu.
- Tworzenie strategii długoterminowej i średnioterminowej dla wszystkich działów spółki.
- Tworzenie i odpowiedzialność za realizację uzgodnionych z Zarządem budżetów i planów marketingowych.
- Tworzenie i nadzór nad wdrożeniem standardów jakościowych z zakresu działań marketingowych we wszystkich działach spółki
- Stworzenie efektywnej polityki współpracy w zakresie marketingu pomiędzy działami operacyjnymi oraz między koordynatorem ds. marketingu, a managerami pozostałych departamentów
- Wybór partnerów do współpracy
- Nadzór nad działaniami marketingowymi w zakresie zgodności z z Corporate Identity Inchcape i BMW.
Ponadto bieżące prace operacyjne związane z prowadzonymi akcjami promocyjnymi, sprzedażowymi, budowaniem wizerunku firmy na rynku polskim, obsługą domów mediowych agencji reklamowych agencji PR i innych podwykonawców.
- Tworzenie i odpowiedzialność za realizację uzgodnionych z Zarządem budżetów i planów marketingowych.
- Tworzenie i nadzór nad wdrożeniem standardów jakościowych z zakresu działań marketingowych we wszystkich działach spółki
- Stworzenie efektywnej polityki współpracy w zakresie marketingu pomiędzy działami operacyjnymi oraz między koordynatorem ds. marketingu, a managerami pozostałych departamentów
- Wybór partnerów do współpracy
- Nadzór nad działaniami marketingowymi w zakresie zgodności z z Corporate Identity Inchcape i BMW.
Ponadto bieżące prace operacyjne związane z prowadzonymi akcjami promocyjnymi, sprzedażowymi, budowaniem wizerunku firmy na rynku polskim, obsługą domów mediowych agencji reklamowych agencji PR i innych podwykonawców.
Specjalista ds. marketingu
- Opracowywanie celów marketingowych, strategii dla produktów firmy, pod nadzorem i kierownictwem Kierownika Marketingu i Sprzedaży
- Dbałość o terminowość wykonania i śledzenie skuteczności wykonywanych działań promocyjnych, reklamowych w oparciu o wyniki sprzedaży i zewnętrzne badania rynku (IMS Health, Cognos, DataView)
- Zarządzanie budżetem na reklamę i promocję w porozumieniu z Kierownikiem działu Marketingu i Sprzedaży – planowanie i zakup mediów, współpraca z agencjami PR, opracowywanie briefów mediowych i produktowych.
- Inicjowanie opracowania oraz nadzór nad wykonaniem i dystrybucją materiałów reklamowych – współpraca z agencjami reklamowymi, drukarniami.
- Monitorowanie i analizowanie przydatności poszczególnych materiałów merchandisingowych w punktach sprzedaży.
- Zapewnienie prawidłowości w materiałach i usługach dostarczanych przez zewnętrznych podwykonawców – współpraca z grafikami i działami technicznymi mediów.
- Współpraca w zakresie szkolenia przedstawicieli regionalnych z przekazu marketingowego obowiązującego w kolejnych cyklach promocyjnych.
- Współpraca z Przedstawicielami handlowymi w zakresie regionalnych akcji promocyjnych, szkoleń dla lekarzy, farmaceutów i hurtowników, udrożnienia kanałów dystrybucyjnych w regionach.
- Organizacja stoisk i ekspozycji na targach i konferencjach.
- Inicjowanie, wdrażanie oraz nadzór nad badaniami rynkowymi mającymi na celu monitorowanie trafności i efektywności wdrażanych narzędzi marketingowych
- Negocjacje i rozmowy handlowe z zewnętrznymi partnerami firmy (media, agencje reklamowe, agencje PR, rzecznik patentowy, graficy i inni)
- Dbałość o terminowość wykonania i śledzenie skuteczności wykonywanych działań promocyjnych, reklamowych w oparciu o wyniki sprzedaży i zewnętrzne badania rynku (IMS Health, Cognos, DataView)
- Zarządzanie budżetem na reklamę i promocję w porozumieniu z Kierownikiem działu Marketingu i Sprzedaży – planowanie i zakup mediów, współpraca z agencjami PR, opracowywanie briefów mediowych i produktowych.
- Inicjowanie opracowania oraz nadzór nad wykonaniem i dystrybucją materiałów reklamowych – współpraca z agencjami reklamowymi, drukarniami.
- Monitorowanie i analizowanie przydatności poszczególnych materiałów merchandisingowych w punktach sprzedaży.
- Zapewnienie prawidłowości w materiałach i usługach dostarczanych przez zewnętrznych podwykonawców – współpraca z grafikami i działami technicznymi mediów.
- Współpraca w zakresie szkolenia przedstawicieli regionalnych z przekazu marketingowego obowiązującego w kolejnych cyklach promocyjnych.
- Współpraca z Przedstawicielami handlowymi w zakresie regionalnych akcji promocyjnych, szkoleń dla lekarzy, farmaceutów i hurtowników, udrożnienia kanałów dystrybucyjnych w regionach.
- Organizacja stoisk i ekspozycji na targach i konferencjach.
- Inicjowanie, wdrażanie oraz nadzór nad badaniami rynkowymi mającymi na celu monitorowanie trafności i efektywności wdrażanych narzędzi marketingowych
- Negocjacje i rozmowy handlowe z zewnętrznymi partnerami firmy (media, agencje reklamowe, agencje PR, rzecznik patentowy, graficy i inni)
Szkolenia i kursy
Akademia Managera, Ernst &Young Business Academy
Motywacja, Komunikacja, Coaching, PAIZ Consulting.
Strategiczne Zarządzanie Zmianą, PAIZ Consulting.
Angielski w pracy – prezentacja i profesjonalna komunikacja, Uniwersytet Warszawski.
Dobry Start – język niemiecki poziom A1/B1, Uniwersytet Warszawski.
Motywacja, Komunikacja, Coaching, PAIZ Consulting.
Strategiczne Zarządzanie Zmianą, PAIZ Consulting.
Angielski w pracy – prezentacja i profesjonalna komunikacja, Uniwersytet Warszawski.
Dobry Start – język niemiecki poziom A1/B1, Uniwersytet Warszawski.
Edukacja
Specjalizacje
Edukacja/Szkolenia
Szkolenia
Marketing
Zarządzanie marketingiem
Reklama/Grafika/Kreacja/Fotografia
Zarządzanie reklamą
Zainteresowania
Historia sztuki, architektura, literatura historyczna, film, media, kultury obce
Grupy
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.